jeste_jeden_posledni_pruh.jpg
(Sratan) (1.11.2024 8:37)
|
HyperMAX: Zdravotni sestry, lekarnici, instalateri, holici, lekari ... ale ano, tam, kde to jde to je samozrejme nejrozumnejsi. Jenom lidi nejezdi jenom do prace/skoly, ale take za kulturou, nebo nakupovat (kdyz se budeme koukat jen na ekonomicke aktivity). |
|
jeste_jeden_posledni_pruh.jpg
(HyperMAX) RP (31.10.2024 23:19)
|
a co přiblížit práci domů, třeba přímo do obýváku? najednou jsou silnice prázdné. |
|
jeste_jeden_posledni_pruh.jpg
(Sratan) (30.10.2024 20:50)
|
Pepee: Prelozeno do aktiviststiny: "Jeee tady nic nejezdi, muzu posilat dati do skolky samotne, to je super!" jenom skoda, ze na tu skolku nemam, protoze nemam praci, takze vlastne muzu deti hlidat doma a je mi to cele na picu. |
|
jeste_jeden_posledni_pruh.jpg
(Sratan) (30.10.2024 20:48)
|
Pepee: Cetl jsi to, co jsem tu napsal? To je presny popis induced demand. Jenomze s tim, ze ten demand neni na hovno, ale ke zvyseni efektivity ekonomiky a k tomu, abychom vsichni byli bohatsi, coz vylizani aktivisti nechapou. Takze pak hlasuji proti autum misto pro nejake rozumne ekvilibrium, mezi ekonomickou aktivitou a demandem po doprave. |
|
jeste_jeden_posledni_pruh.jpg
(Sratan) (30.10.2024 20:47)
|
Nerrg: Nevim a popravde receno me to z nekolika duvodu nezajima: 1. u nas ten rychlovlak nebude jeste 30 let. 2. S Ceskyma drahama mam tak priserne zkusenosti, ze radsi pojedu na kole. 3. nez to bude, tak se 3x zmeni technologie, nepovede se vykoupit pozemky a ty zastavky budou stejne nekde jinde. Ale nic to nemeni na tom, ze ve firme na jedne zastavce budou bezne pracovat lidi, co bydli blizko u jinych zastavek, pokud tomu nenapali naprosto nesmyslne ceny za jizdne. |
|
jeste_jeden_posledni_pruh.jpg
(Pepee) RP (30.10.2024 9:59)
|
Induced demand magori. Proste aut je moc, mista malo, musi se to resit trochu jinak nez v usa. |
|
jeste_jeden_posledni_pruh.jpg
(Nerrg) (30.10.2024 9:49)
|
Sratan: Víš, že ta první trať rychlovlaku má pražské zastávky pod Řípem (50km od Hlavního nádraží) a u obce Nehvizdy (35km)? Pokud někdy bude rychlovlak Praha-Plzeň, tak plánují ukončení v v Libni a Zahradním městě. Ono to do centra bude ještě kousek. |
|
jeste_jeden_posledni_pruh.jpg
(Pirátská internacionála) (30.10.2024 9:09)
|
Podle tý neomarxistický vize se tedy víceproudý silnice předělají takhle: Například já pojedu ve druhým pruhu určeným pro kola s ostatníma otlačenýma šourkama. Vlevo ode mě pojedou papalášové v limuzínách. Vpravo ode mě pojedou autobusy s chrchlající smradlavou lůzou. Vedle pruhu pro autobusy bude promenáda pro chodce. Kupředu levá! |
|
jeste_jeden_posledni_pruh.jpg
(Sratan) (30.10.2024 8:50)
|
Az bude nekdy v roce 2070 rychlovlak Nurnberg - Plzen - Pardubice - Brno - Wien, tak budou lidi z centra Pardubic pracovat a nakupovet v centru Prahy a Brna a naopak, protoze to pro ne bude pohodlnejsi, nez jet na kraj vlastniho mesta (zbytek dopravy hadam nezrychli ani jako MHD, ani autem, ani nicim jinym, pokud nezavedeme vrtulnik pro kazdeho ). |
|
jeste_jeden_posledni_pruh.jpg
(Sratan) (30.10.2024 8:48)
|
Vim o dobrem zelezarstvi, ale je v Praze a na druhe strane, nez ja. V noci se tam sice dostanu za 35 minut, ale to maji zavreno. Ve dne mi to tam trva asi 81 az 98 minut (byl jsem tam 2x, to je na statistiku malo) a tak naprostou vetsinu veci nakupuju v blizkem meste i kdyz tam jsou drazsi a maji mensi vyber. Ale za ten cas mi to nestoji. Je to pochopitelne i pro uplne zabednene odmitace aut a fanousky hromadne dopravy? |
|
jeste_jeden_posledni_pruh.jpg
(Sratan) (30.10.2024 8:44)
|
:: Ale samozrejme, ze lidi nemusi jet autem, jen pokud to tam hromadnou dopravou trva 3x tak dlouho, nebudes tam jezdit casto a rozhodne az tam nebudes chtit pracovat bez ohledu na to, kde je to "tam". V LA jede ucitelka z mista, kde ma sanci si poridit bydleni 3 hodiny do prace a 3 zpet. Kdyby jela 9+9 hodin hromadnou dopravou, kdy by spala? Lidi z logickych duvodu nechteji dojizdet dele nez pul hodiny a odmitaji dojizdet dele, nez hodinu, pokud to neni za obrovske penize, nebo nejsou naprosto zoufali. |
|
jeste_jeden_posledni_pruh.jpg
(Sratan) (30.10.2024 8:39)
|
dqsddsd: Hmmm na Vaclavak je spickove spojeni. Odkud presne? Z mnoha mist urcite ano, z cele republiky rozhodne ne. |
|
jeste_jeden_posledni_pruh.jpg
(:.) (30.10.2024 8:28)
|
sratan: To, že lidé někam jedou, neznamená, že tam musí jet autem. V USA je veřejná doprava obrovský průšvih. Plus tedy to, že koncentrovali pracoviště na jednom místě a bydlení na jiném. |
|
jeste_jeden_posledni_pruh.jpg
(dqsddsd) (30.10.2024 8:15)
|
na vaclacak je spickove spojeni, asi jsi v praze nikdy nebyl |
|
jeste_jeden_posledni_pruh.jpg
(Sratan) (30.10.2024 1:10)
|
4/4 S: Ale samozrejme je mnohem jednodussi polozit to jako "my versus zla auta" a tvarit se, jako ze ta doprava je uplne k nicemu a jeji omezeni nema zadne dusledky. Jenomze provozovatele podniku v centru Prahy zajiste potesi informace, ze v poslednich 10 letech jsem byl v Brne vicekrat, nez na Vaclavaku a to to mam do Brna vice, nez 10x dale. |
|