kdobytobylrekl.jpg
(píča) (28.3.2018 10:05)
|
Stačí vykácet stromy u cest a bude tam o 200 méně... |
|
kdobytobylrekl.jpg
(fantomas-) (15.10.2013 19:59)
|
tak to pozor, veci ako deformacne zony sa do aut zacali davat pred nejakymi 30 rokmi.
priblizovacie senzory sa davaju mozno 10 rokov. Takze ta bezpecnost stupa.
Ale tvrdit ze pokuty a bodove systemy su na nic by som si nedovolil. Vylepsit ich, ano to sa da asi vzdy |
|
kdobytobylrekl.jpg
(Dublin) (15.10.2013 13:02)
|
Ellrohir: Kosťa má recht, někdy si projdi modely vozů za první republiky a uvidíš, že je poměrně malý rozdíl v maximálních dosažitelných rychlostech ale i spotřebě proti dnešku. Takže největší rozdíl je, že se dnes jezdí vpravo. Dalo by se říct, že za těch cca 80 let se vyvíjel akorát design a do aut se přidávalo čím dál víc píčovin, co se můžou posrat. Dost smutné. |
|
kdobytobylrekl.jpg
(HonzaRez) RP (14.10.2013 12:19)
|
Takže můžeme bejt fpoho a klidně prasit... |
|
kdobytobylrekl.jpg
(Applebong!) (14.10.2013 11:58)
|
Sem jedinej koho napadlo souvislost s krizí co začala 2007? |
|
kdobytobylrekl.jpg
(Kosťa) (14.10.2013 11:29)
|
Ellrohir: Za první republiky auta jezdily maximálně třicet v hodině. A proto se tehdá v Německu stavěly dálnice s projektovanou rychlostí 160 km/h a například česká Tatra T77 r.v. 1933–1938 měla maximálku 150 km/h. |
|
kdobytobylrekl.jpg
(Ellrohir) RP (14.10.2013 10:20)
|
nevim, nevim, Yodo...Jaroslav Žák psal za první republiky, že řidič si nemůže říkat řidič, dokud se poprvé nevyklopí do příkopu...sice to byla samozřejmě humorná nadsázka a auta tehdá jezdily maximálně třicet v hodině, ale stejně to o něčem svědčí |
|
kdobytobylrekl.jpg
(Yoda) RP (14.10.2013 9:44)
|
vyberte autám airbagy a bezpečnostné pásy a nebudú žiadne nehody |
|
kdobytobylrekl.jpg
(Tvoje zlý dvοjčе) (14.10.2013 9:31)
|
lachtan: Řezání zatáček je úplně v pohodě, pokud do zatáčky vidíš. Samozřejmě pokud tam nevidíš, je to průser. Přikláním se k názoru Ebo, že se mění metodika statistik a že se zlepšují vlastnosti aut. Taky je možné, že ti nejblbější řidiči umírají a tím pádem odstraněním sama sebe snižují počet smrtí v dalších letech. |
|
kdobytobylrekl.jpg
(Mem) RP (14.10.2013 9:09)
|
Ebo: Jo, taky myslím. Kdo nestihne umřít do 24 hodin, tak se už narozdíl od dřívějška nezapočítává, co na tom, že umře na JIPce druhý den. |
|
kdobytobylrekl.jpg
(Maaagor) (14.10.2013 8:50)
|
To co psal izak potvrzuju. Za začátku jsem taky hrotil, abych nejel přes padesát v obci a pořád měl oči na tachometru a málem jsem dvakrát někoho přejel. Teď na to dlabu...obcí jedu defenzivně, sleduju děti na chodníku a koukám do vedlejších ulic jestli tam nejede nějakej nesmrtelnej cyklista...někdy je to 40 kmh někdy 60kmh...sice mě to už stálo 1000(57kmh)+500(59kmh), ale nemám kvůli tomu bodovýmu fašismu nikoho na svědomí...
|
|
kdobytobylrekl.jpg
(PavelTommy) RP (14.10.2013 8:30)
|
Mno jo, kdyby to byl graf "počet idiotů co si v autě dohánějí nějaký mindráky" tak by ta křivka byla úplně na opačnou stranu. |
|
kdobytobylrekl.jpg
(karelbarel.) (14.10.2013 8:28)
|
zajimala by me kripl statistika, tedy zda se trebas nezvetsuji pocty tech, tkeri sice prezijou, ale do konce zivota jsou odkazany na vozejk... Pac pak je leckdy lepsi neprezit |
|
kdobytobylrekl.jpg
(Snoopy_Absurdum) RP (14.10.2013 1:47)
|
Wolf:Tak to by neměl ten řidičák mět, body se neodčítají, ale přidělují.Proto jsou to taky trestné body, protože jsou za trest. |
|
kdobytobylrekl.jpg
(Wolf) RP (14.10.2013 0:59)
|
Jeden člověk z mýho okolí taky jezdí jako prase, ale body má kupodivu snad všechny. |
|