kdyz_vlak_zahriva_kola_3.jpg
(těžký Gustav ) (6.2.2020 17:49)
|
https://www.reflex.cz/clanek/historie/93164/tezky-gustav-nejvetsi-valecne-delo-v-dejinach-sestrojili-naciste-jeho-desiva-sila-ale-mela-velky-problem.html |
|
kdyz_vlak_zahriva_kola_3.jpg
(huhuhuhu) (19.6.2014 1:46)
|
sice off, ale nemájí stojvůdci tlačítko mrtvého muže, nebo něco takového ? |
|
kdyz_vlak_zahriva_kola_3.jpg
(.:Gembler:.) RP (22.8.2011 16:38)
|
jak tohle mohl udělat Kolesa? |
|
kdyz_vlak_zahriva_kola_3.jpg
(Markus) (15.8.2011 14:47)
|
Podle mě je to FAKE. Ta postrková lokomotiva to být nemohla jelikož jako poslední vůz na vlaku musí být bržděna průběžnou brzdou, tak kdyby strojvůdce v čele vlaku zabrzdil tak by brzdila i postrková lokomotiva. Jedině že by to byl nezavěšený postrk a tím pádem by strojvůdce musel opravdu zaspat, jinak si to vysvětlit nedokážu a myslím si že někdo s tím měl práci a tetko se baví nad našima komentářema a rozborama jak se to mohlo stát |
|
kdyz_vlak_zahriva_kola_3.jpg
(stanďour) RP (8.8.2011 2:55)
|
od elektrického proudu to určítě není, to by mělo charakterystické ohoření. Navíc ani neni dostatečný proud nato aby toto způsobyl (cca 20kA aby to udělalo takovej kráter). Tady jak to padlo prostě stála lokomotiva a protáčela kolesa. |
|
kdyz_vlak_zahriva_kola_3.jpg
(asdfgh) (5.8.2011 14:03)
|
Ak tam aj trakčné vedenie nie je, ide o nezávislú elektrickú trakciu,čo znamená,že jednotlivé trakčné motory na nápravách hnacieho vozidla su napájané z generátora,ktorý je pohaňaný spalovacím motorom,takže skrat by mohol nastať, ale ochrana generátora by musela zareagovať okamžite,takže pretekajúci prúd by nemohol tak dlho pôsobiť, aby spôsobil niečo také. Navyše ak pretekal skratový prúd všetkými kolesami,musel sa rozdelit a to je jeho hodnota mešia (býva okolo100 až 500A v závislosti od fázy jazdy |
|
kdyz_vlak_zahriva_kola_3.jpg
(MachXli) (3.8.2011 14:44)
|
http://www.pbase.com/captain_carl/image/61909484
Cliff Wilkie tam v komentaroch objsnuje pricinu. |
|
kdyz_vlak_zahriva_kola_3.jpg
(hoznik) RP (1.8.2011 21:28)
|
elektrikar: no, az na to ze tam nikde neni trakcni vedeni, cili to nemohla byt elektricka lokomotiva |
|
kdyz_vlak_zahriva_kola_3.jpg
(elektrikar) (1.8.2011 20:39)
|
mne sa to zda skor roztavene ako vyfrezovane (to by nebol ten zbytkovy material po bokoch). Skor by som povedal, ze rusnom presiel skrat, a kolesa boli stycna plocha. Velky prud, zhusteny cez stycnu plochu spravil tych par tisic stupnov celzia a helemese. |
|
kdyz_vlak_zahriva_kola_3.jpg
(Socca) RP (1.8.2011 17:22)
|
to je novinka ceskych drah, tvz. AirJump, vlak se rozjede a na tomhle se odrazi a preskoci poskozenou cast koleji 1-78km, usetri se tim za opravy kolejnic |
|
kdyz_vlak_zahriva_kola_3.jpg
(BCF01) (1.8.2011 16:15)
|
A to je důvod, proč děljaí vlaky ten známý zvuk: t-dn t-dn t-dn... |
|
kdyz_vlak_zahriva_kola_3.jpg
(C) RP (1.8.2011 15:08)
|
Ako pise dzioush, vlak s postrkom. "Klasicka" pricina je zaspanie rusnovodica na postrku |
|
kdyz_vlak_zahriva_kola_3.jpg
(jt) (1.8.2011 12:31)
|
burnout..... smell my rubber! (steel) |
|
kdyz_vlak_zahriva_kola_3.jpg
(dzioush) RP (1.8.2011 12:00)
|
stane se to tak, že vlak má na konci postrkovou lokomotivu a při zastavení (zabrždění vlaku) z přední loko se ta zadní nezastaví (ať už vinnou člověka nebo chybou dálkového řízení). občas se to stane i u nás |
|
kdyz_vlak_zahriva_kola_3.jpg
(achab) (1.8.2011 11:54)
|
Ked su kolajnice mokre tak je mozne, ze lokomotive s tazkym nakladom zacnu presmykovat "kolesa" obzvlast pri rozbehu v stupani sa to moze stat. Ale nechapem ako dlho museli presmykovat kolesa na lokomotive ked takto vyfrezovala kolajnice. |
|