klic_k_uspesnemu_vztahu.jpg
(sumy) RP (1.6.2012 17:52)
|
Gembler" Těžkého? No třeba nasbírat 50kg cihel za letu v rychlosti cca 200km/h, ale asi máš pravdu a bude to jen otázka cviku |
|
klic_k_uspesnemu_vztahu.jpg
(.:Gembler:.) RP (1.6.2012 17:45)
|
si to letadlo naplníš cihlama, a když budeš chtít vzlétnout, tak je vyhodíš z letadla, a když budeš chtít přistávat, tak si je zase nandáš zpátky, co je na tom těžkýho? |
|
klic_k_uspesnemu_vztahu.jpg
(Franta Křivochcálek) (1.6.2012 15:22)
|
Kdyby něco, tak uděláš flipa a budeš přistávat hlavou dolů... Bude to sice těžký, ale si poradíš. |
|
klic_k_uspesnemu_vztahu.jpg
(sumy) RP (1.6.2012 11:18)
|
Bullpie: pozor, tuneři s octávkou se hlavně odrážej sazema z výfuku, to je ouplně jinej level tuningu. Ale jakej je přepočet s tou hmotností, kolik kg udělá 1m2? Jen na křídlech je k dispozici cca 24m2 a nechci to přehnat, páč to éro váží jen cca 290kg a zas aby s tím šlo vůbec přistát |
|
klic_k_uspesnemu_vztahu.jpg
(bullpie) (1.6.2012 11:10)
|
sumy: Přesně! Proč myslíš že každej druhej tuner s Oktávkou má tímhle polepenou kapotu? Ty kluci přece musej vědět co dělaj |
|
klic_k_uspesnemu_vztahu.jpg
(senna) RP (1.6.2012 10:07)
|
sumy ty hovado Ale zni to hezky, ja bych si moh takhle polepit svoje mtb. Nebo bratrovyho superba, a bude vazit o 400kg min |
|
klic_k_uspesnemu_vztahu.jpg
(sumy) RP (1.6.2012 8:39)
|
to bullpie: Dík za info. V srpnu by nám do aeroklubu mělo dorazit nový celokovový éro, tak ho polepíme imitací carbonu a bude lítat jako vzducholoď To budou všichni čumět. A ani nebude překžet v hangáru, protože se bude pokojně potulovat u stropu |
|
klic_k_uspesnemu_vztahu.jpg
(bullpie) (1.6.2012 8:23)
|
Ono se to totiž neví ale když polepíš plech vytisklým carbonem tak to sníží váhů toho plechu mnohem víc kdyby to bylo celý z carbonu. |
|
klic_k_uspesnemu_vztahu.jpg
(sumy) RP (1.6.2012 8:11)
|
No tak zrovna vytisklej carbon vypadá jinak Nepredpokládám, že by ve Ferrary "carbonový" byly použitý |
|
klic_k_uspesnemu_vztahu.jpg
(cng) (1.6.2012 7:18)
|
fuj vytisklej carbon |
|