korporatni_reseni_IT.png
(MSG) RP (2.7.2024 11:22)
|
Nezabúdajte na prach (najlepšie v klávesnici), ten je zodpovedný za skoro všetky problémy! |
|
korporatni_reseni_IT.png
(Osli Okvetni Listek) (2.7.2024 11:02)
|
jklt: Restart vyresi 49% issues. Tech prvnich 50% vyresi zapnuti tiskarny, monitoru, nebo ceho se problem tyka, pripadne zapojeni datoveho kabelu tam, kam patri, restart tiskarny, zkontrola, jestli tam je papir a podobne. Ale aspon uz dneska nikdo nenecha disketu v disketovce, protoze casto ani nevi co to je a prioritni bootovani z flasky neni v BIOSu typicky nastavene. |
|
korporatni_reseni_IT.png
(IT) (2.7.2024 7:36)
|
Volat IT podporu před restartem je neskutečná drzost! |
|
korporatni_reseni_IT.png
(Merlin) RP (2.7.2024 6:56)
|
Na telefonní lince MS maji teď AI. To musíte zkusit, jedinečný zážitek. |
|
korporatni_reseni_IT.png
(kakamura) (2.7.2024 6:56)
|
Vlevo user popisuje, jak nemá čas, poté, cos po něm chtěl identifikátor PC. |
|
korporatni_reseni_IT.png
(jklt) (2.7.2024 6:36)
|
lebo to vyriesi 90% issues. |
|