laratits.jpg
(anonymousse) RP (13.7.2016 11:12)
|
A věděli jste, že sněhový pusinky se dají upéct i úplně bez vajíček, jenom z vody z fazolí? |
|
laratits.jpg
(fff) (25.6.2016 10:47)
|
a já myslel že takovýhle věci musim hledat na polycount wiki, popř fórech dedikovanejch tomu účelu jako maxarea... |
|
laratits.jpg
(oYo) (24.6.2016 17:14)
|
honey a cecky: oba máte pravdu. Pro displace mapu skutečně potřebuješ adekvátní počet vertexů - tesselation shader. Ještě je možnost použít parallax mapping, taková trochu pokročilejší aplikace normal mapy. |
|
laratits.jpg
(honey) RP (24.6.2016 17:01)
|
cecany: Já jsem myslel, že na displace mapu opravdu potřebuješ adekvátní počet vertexů, takže ti to ten polycount nějak nesníží, a dále že na fejkování prostoru se používá normal mapa, která jenom "ovládá" světlo tak, aby povrch vypadal plasticky, i když je to třeba jediný polygon. Ale jestli to špatně chápu, tak explain pls |
|
laratits.jpg
( . )( . ) (24.6.2016 12:54)
|
v oboch prípadoch sa to dá riešiť displace mapou |
|
laratits.jpg
(Dežon) (24.6.2016 12:42)
|
Fanatik - méně než celulitidy |
|
laratits.jpg
(fff) (24.6.2016 12:22)
|
Musim říct, že ty ruce maj nerozeznatelnej tvar. Obzvláště v oblasti lokte. |
|
laratits.jpg
(fanatik) (24.6.2016 11:24)
|
Seems legit. Kolik polygonů je třeba na vymodelování bradavky? |
|