masinka bez politiky 28.12.2024 
Obrázek masinka bez politiky
kazdy kral potrebuje saska Nezapomnela na okurku Zlovensko Omylem sbalila Roumenistu GTA2 PF 2025
Komentáře (23) Komentovat Nezobrazovat

masinka_bez_politiky.jpg (konspirátor) (30.12.2024 10:32)
(Jo a ještě pro náhodné čtenáře, jak jsem z těch 36 dostal těch 12 ... tož když je to zpoždení 1,5 h, tak to je pořád jenom jeden vlak behěm tří možných půlhodin, že. To jsem si tak trošku vycucal z prstu, že budu dělit zrovna třema - třeba EC z Pešti mívá často třeba 5-6 hodin; na druhou stranu těch zpoždění lze často vidět několik najednou. Snad mi náhodný čtenář odpustí, pokud jsem ten odhad netrefil, každopádně na pointě to nic nemění, zpoždění jsou v ČR běžná a nic se nehroutí, jen miko z pravdy ...)

masinka_bez_politiky.jpg (konspirátor) (30.12.2024 10:25)
Lži používáš ty miko, jak je u tebe ostatně obvyklé. Mimochodem, ten "totálně zbořený grafikon" nastává nejmíň asi tucetkrát každý den - kdykoliv jedu po 260/010, aspoň jeden vlak má významné zpoždění. Vzhledem k tomu, že na nádraží obvykle netrávím víc než 1/2 h a necestuju v noci, je to zhruba 36 příležitostí denně to zpoždění potkat. Tedy předpokládám, že každý roumenista cestující vlakem na této trati může potvrdit, jaké sračky zase meleš, když podle tebe "jakykoliv ... zdrzeni totalne zbori grafikon".

masinka_bez_politiky.jpg (mikoRP (29.12.2024 20:53)
konspiratore, sorry, ale meles picoviny. mees cosi o politickem rozhodnuti a o stadu ovci - pritom jde ciste jenom o pragmatickou vec. to, ze se nepusti n ahlavni koridory zarizeni, ktere neni kompatibilni s provozem, opravdu neni nic politickeho. nase halvni tahy (koridory) jsou tak extremne vytizene, ze jakykoliv problem, odklon, zdrzeni totalne zbori grafikon. opravdu neni mozne zablokovat nekde provoz jenom z duvodu nostalgickych jizd. takze kdo tady pouziva argumentacni lzi?

masinka_bez_politiky.jpg (konspirátor) (29.12.2024 20:44)
nx2k: Co si představuješ, že ti odpovím na tvé falešné dilema? - Nemám zájem nechat se vtáhnout do takové diskuse; stále jen potvrzuješ, co jsem napsal, a že k tomu používáš argumentační klamy a vyložené lži, to jenom podtrhuje.

masinka_bez_politiky.jpg (nx2kRP (29.12.2024 10:44)
konspirátor: já tě asi moc nechápu, píšeš, že "netýkalo by se to jen pár kusů", ale pak o vybírání peněz od nadšenců a komerčním zájmu. O co ti jde, o udržení banánů v pravidelném provozu, nebo o nostalgické jízdy? Postavit cestu s výjimkami, no možná to jde, ale to bys jedním historickým vlakem zasekal celý koridor na několik hodin. Ke spolehlivosti: slovenské 350 jsou o pár let starší, a co jsem slyšel, v posledních letech už je to s nimi horší a horší.

masinka_bez_politiky.jpg (konspirátor) (28.12.2024 23:48)
Jo a co se týče té spolehlivosti, já se v tom neplácám, kdybych chtěl s kolegou diskutovat, tak to je první, co se ho zeptám, jestli má nějakou statistiku poruchovosti vzhledem k věku, kde si vycucal těch deset let. Tyhle mašinky mají odslouženo zhruba asi tak jako bloky v Dukovanech - první blok měl být již devět let odstavený, hm, a dnes se bavíme ještě o dalších cca 20 letech provozu.

masinka_bez_politiky.jpg (konspirátor) (28.12.2024 23:39)
drakonis: No, nejsem z oboru, ale mám kamaráda, co má kamaráda ... že nějaké moduly už dokonce existují se ke mně doneslo. Samozřejmě nejvíc peněz dělí funkční prototyp od homologované sériovky. Nicméně netýkalo by se to jen tady pár kusů a nadšenci dokážou dát dokupy neuvěřitelné částky (navíc byl by i komerční zájem). Takže to by byl menší problém, větší je, že to někdo prostě nechce. Stejně jako že se dá postavit cesta s vyjímkama, aniž by to stálo majlant za udržování starýho systému, jak straší nx2k.

masinka_bez_politiky.jpg (drakonis) (28.12.2024 22:39)
ono by sice slo udelat nejake unifikovane jednotky do starych masin, ktere by komunikovaly se systemem rizeni dopravy. ale to chce cas a prachy. a priznejme si - navratnost je prakticky nulova. takze tyto stare masinky (vcetne parnich) budeme casem vidavat ciste jenom na vedlejsich a malo vytizenych tratich, ktere se proste pro danou akci uzavrou. je to proste nostalgie. neco jako rozbehat si 486 s xp a pripojit do internetu. ano, jde to ...

masinka_bez_politiky.jpg (drakonis) (28.12.2024 22:31)
panove, kapanek se v tom placate. ty masinky jsou docela spolehlive cela desetileti. ano, udrzba je potreba. ale jejich vyhodou je docela solidni soucastkova zakladna, ktera, pokud neexistuje original, se da vicemene jednoduse vyrobit. existuji k nim dokumentace i vyrobni postupy. to je jedna stranka veci. druhou je, ze uz nejdou lehce prizpusobit digitalnimu rizeni - coz je docela trend. a vlastne i nutnost pri zavedeni bezpecnostnich systemu. a prave toto byva kamen urazu.

masinka_bez_politiky.jpg (konspirátor) (28.12.2024 21:42)
nx2k: Děkuju za krásné potvrzení druhé části mého příspěvku.

masinka_bez_politiky.jpg (hornova_klauzuleRP (28.12.2024 21:32)
Takový trabant mezi lokomotivami. Něco ze současného tisíciletí by nebylo?

masinka_bez_politiky.jpg (red) (28.12.2024 21:21)
Kryton: TO JE BANÁN

masinka_bez_politiky.jpg (nx2kRP (28.12.2024 20:54)
konspirátor: konkrétně tyhle mašiny mají asi 46-47 let, takže ty mají svoje odježděno. Mohly by jezdit, kdyby se chtělo, to samozřejmě. Ale stálo by to peníze. Buď za udržování staršího zabezpečovače paralelně s ETCS, nebo za instalaci ETCS do malé série lokomotiv, které vydrží jezdit max. 10 let, jsou nehospodárné, a vzhledem k věku budou stále více poruchové.

masinka_bez_politiky.jpg (cansRP (28.12.2024 20:31)
vlaky stejně nikdo nechce, všichni chtějí auta >-O

masinka_bez_politiky.jpg (_paty) (28.12.2024 20:09)
Jsem jediný kdo ocení tu perspektívu? Perspektívu místo politiky.

další...