na_tom_neco_bude.jpg
(Semenonavetraku) (23.6.2021 1:28)
|
Dane jsou v USA pry nesmyslne slozite a bernak nesmi udelat vlastni aplikaci, aby z toho mohly zit firmy, ktere delaji placene aplikace na vyplneni dani. I u nas je v tom takovy bordel, ze cela matematika az po integraly je jednodussi. Ale nevim, co maji s koupi auta a baraku. Najdu inzerat, potkame se na parkovisti/u baraku, projedu/prohlidnu, zkontroluju papiry, zaplatim a dojdu prepsat/dam na katastr a prachy do advokatni uschovy. Mozna s tim je v USA nejaky opruz. |
|
na_tom_neco_bude.jpg
(PaulZy) RP (31.8.2013 20:46)
|
nmaaf: každá druhá bakalářka je pro nějakou firmu s vidinou možného dlouhodobého uplatnění. |
|
na_tom_neco_bude.jpg
(PaulZy) RP (31.8.2013 20:43)
|
První dva a poslední dva body se na gymplu omílají každou chvíli, třetí bod je snad ještě "důležitější" než za komančů. |
|
na_tom_neco_bude.jpg
(Abdul_Hasan) RP (31.8.2013 18:49)
|
Tak záleží i, jaké má ona osoba výdaje, když vyžije s deseti měsíčně, a má nabídky práce 15 za něco, co ho baví nebo 18 za něco, co ho nebaví a je tam špatná karma, tak už záleží na onom jedinci, zda obětuje pohodlí za peníze navíc s tím, že se z něj stane podrážděná píča... K dětem: no je možné, že změním názor, ostatně to ale bude jedno, protože i kdybych zítra počal potomka, tak s mým životním stylem su do jeho střední školy tak dvakrát mrtvý... |
|
na_tom_neco_bude.jpg
(kapilára) RP (31.8.2013 17:03)
|
tak přepoklad je, aby mě práce uživila. ono mít jen jeden příjem a rozdíl mezi 10 a 15 hrubého je už trošku poznat. to je delší debatu. jinak k dětem. dám svou levou ruku do ohně, že když budeš mít děcka a budou mít potenciál, že je dotlačíš na střední. |
|
na_tom_neco_bude.jpg
(Abdul_Hasan) RP (31.8.2013 16:34)
|
kapilára: jak kteří. Mám dost přátel, kteří hledají práci, a ne peníze, je jim jedno, jestli dostanou o tisíc, dva méně, hlavně aby se po nich nikdo nevozil. A až, spíš jestli, budu mít děcka, tak bude na nich, na jakou školu budou chtít jít, pokud si vyberou něco, co jim zajistí práci, podpořím je v tom, jestli ne, tvoje chyba, kamaráde, živořit je nenechám, ale nebudu jim platit každou blbost, kterou nepotřebují. Jinak mám dost přátel jenom s učnákem, a mnozí se mají lépe, než ti s maturitou... |
|
na_tom_neco_bude.jpg
(kapilára) RP (31.8.2013 16:22)
|
abdule, lidé nehledají práci, ale peníze a jakousi pochybnou prestiž. přece jenom - podavač na stavbě, uklízečka vs. mistr, vedoucí pokladen. kdo bude "více" a nebude potřebovat doplatek na bydlení? resp. dáš svoje děti na učňák, aby si s nimi každý vytíral zadek, díval se na ně z patra a živořily? |
|
na_tom_neco_bude.jpg
(Abdul_Hasan) RP (31.8.2013 15:55)
|
kapilára: na nic, ale jak píšu, to se dá aplikovat na valnou většinu věcí ze školy, a dle mě jsou důležitější základy fungování tohoto světa, než nějaké fetky... A práce se dá sehnat i bez maturity, kterou má, díky nízké nastavené obtížnosti, každý debil, který nemá nic v hlavě, a ruky má obě levé, a naopak mnohé učební obory jsou lepší, než ona maturita... |
|
na_tom_neco_bude.jpg
(waterr) (31.8.2013 15:43)
|
na co je prodavačce a spoustě z těch 150 povolání maturita? Na to sa chod opytat nejakeho zamestnavatela. Skolstvo v drvivej vacsine nereflektuje potreby ludi, bohuzial.
Skus sa na to pozriet s tej praktckej stranky namiesto idealistickej. |
|
na_tom_neco_bude.jpg
(nmaaf) (31.8.2013 15:39)
|
Solitary: Pár exluzivních škol? No a co. Pokud nejsi ve vědě špička nejsi nic a za špičku rozhodně nemůžeš v čr považovat žádnou školu. Můžeš říct, že je nějakym způsobem kvalitní, ale to je málo. |
|
na_tom_neco_bude.jpg
(kapilára) RP (31.8.2013 15:24)
|
na co maturita? na to aby měli práci. beatníci jsou na dvě věci všem (mě třeba zaujali, ale to je vedlejší). buďme upřímní - literatura je sice pěkná, povznáší ducha atd., ale až moc lidí má problémy napsat smysluplný dopis nebo mejl kolegům, nadřízeným, nedejbože nějaké instituci. o gramatice se radši nezmiňuji.
jinak zůstává moje otázka - na co člověku (který se tím neživí, takže 90%) derivace?. prosím konkrétní příklad. |
|
na_tom_neco_bude.jpg
(Abdul_Hasan) RP (31.8.2013 15:06)
|
kapilára: na co je prodavačce a spoustě z těch 150 povolání maturita? Na co je všem těmto vědět o nějakých beatnících? Na co je jim 90% věcí ze školy? Derivace a integrály jsou základem matematiky, resp. jejich pomocí se ty základy dokazují |
|
na_tom_neco_bude.jpg
(kapilára) RP (31.8.2013 14:55)
|
na co bude kryse v kanclu, prodavačce a dalším 150 povolání derivace a podobná sprostá slova? na nic, že? a maturitu musí mít. |
|
na_tom_neco_bude.jpg
(Abdul_Hasan) RP (31.8.2013 14:35)
|
waterr: kde píšu, že kdo neumí derivovat není plnohodnotná lidská bytost? Píšu, že si nezaslouží maturitu, což je hodně podstatný rozdíl. |
|
na_tom_neco_bude.jpg
(Vincenzo) RP (31.8.2013 14:30)
|
@Hnidopich: Treba aj humanitné aj technické smery (ajťák ti neurobí psychoterapiu a prekladateľ nezostrojí robota), no nie za cenu toho, aby sa nám trh zasieral absolventmi rôznych pseudouniverzít (najmä tých kde študujú ľudia, ktorí sú takí tupí, že by sa inam nedostali). |
|