MyMuži  |  VipShow  |  ČasProBydlení  |  ByznysDeník  |  TechSvět  |  HobbyDeník  |  Pravda24  |  ČasProŽeny  |  MotorGuru  |  NeposlušnéTlapky



nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy 22.03.2023 
Obrázek nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy
pani motyla Drak z Hobita jak to bylo ve skutecnosti PropiskyZCest proc nejsoi takove tramvaje agatka farmar hleda
Komentáře (19) Komentovat Nezobrazovat

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (MetzgermeisterRP (24.3.2023 17:58)
Spolehlivost, pohodlí při používání a šetření energií, takovéhle kapitalistické libtardí výmysly v mocném Sovětském svazu nemáme zapotřebí.

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (jeffer) (24.3.2023 17:54)
No, v tomto prípade Škoda Plzeň vyrábala lokomotívy s rýchlo zastarávajúcou odporovou reguláciou výkonu, lebo polovodiče sa u nás ešte poriadne nevedeli. V 80. rokoch potom prišli ES499.1, ale teda, naladiť tú analógovú tyristorovú reguláciu, to musela byť tiež chuťovka. A stále to nevie pri brzdení rekuperovať energiu do siete, to vedia poriadne až moderné 4Q meniče. Btw: V kabíne je vraj na nevydržanie – aerodynamický hluk a infrazvuk pri vyšších rýchlostiach.

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (FilipesRP (24.3.2023 12:49)
MAP: Je piča, protože píše o věcech, kterým zjevně nerozumí. Stejně, jako ty. B-)

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (Markéta Adamová PekarováRP (23.3.2023 19:51)
Proč je uploader piča? Protože adoruje, že jsme si sami vyráběli super lokomotivy které jezdí dodnes? Já jen jestli nebude piča ten kdo to tady píše...

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (meh1234) (23.3.2023 14:14)
Všechny podvozky druhé generace lokomotiv Škoda vyhovují do 200km/h. Viz Cerhenická 124.601 na které jsou nasazeny jako na nejstarším kuse. Všechno je o kolejích. Jízdní doba 8MW ČS200 s provozní rychlostí 200km/h a šestnácti vozy se od ICE2 9.6MW s provozní rychlostí 250km/h by se, řekněme na teoretické trati Berlin-Hamburk lišila nanejvýš v jednotkách minut. Zrychlení mají prakticky stejné... Taky bych chtěl u nás alepoň 200km/h. Ale k čemu to je, když pak jeden stojí 15min v tunelech pod Vítkovem...

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (vocas) (23.3.2023 12:40)
JebatKlišé: byl to nejspíš brejlovec Velmirád: kyvadlo je pendolo, pendolino je zdrobnělina, tedy kyvadélko

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (JebatKlišé) (23.3.2023 9:29)
Tedy, omlouvám se fajnšmekrům, Sergej to nebyl, něco trochu novějšího. Ale každopádně něco poměrně ze staré školy.

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (JebatKlišé) (23.3.2023 9:22)
Jednou jsem jel do Ostravy náhradním spojem, Pendolino bylo rozbitý, tak jel Sergej a stará rychlíková souprava. V pohodě podle jízdního řádu. Limity jsou fakt spíš v tratích.

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (ModusRP (23.3.2023 0:18)
je to o trati, Krysa uměla uhánět nad hranicí 200 kmh/h, ale povolenou max. provozní měla dle trati - tedy 160Km/h....

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (Grrrr) (23.3.2023 0:00)
Uploader je piča.

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (Zářič) (22.3.2023 23:38)
Podle pravidel také při traťové rychlosti nad 160km/h nesmí být na trati úrovňové přejezdy.

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (tdkbRP (22.3.2023 23:07)
nie nahodou 8000000000000 μW?

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (osli_lejno) (22.3.2023 23:01)
uploader nikdy nepotřeboval na 100kmh vyjebany Audiny nebo Hondy, protože mu stačí orezlej 40 roků starej žigul.

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (HyperMAXRP (22.3.2023 22:16)
Škoda, že se neujal asynchron a zůstalo jen u prototypů.

nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg (Velmirád) (22.3.2023 22:15)
Miklos: ta naklápěcí skříň dala tomu vlaku i název. Je to totiž kyvadlo, proto Pendolino.

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...