nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg
(Metzgermeister) RP (24.3.2023 17:58)
|
Spolehlivost, pohodlí při používání a šetření energií, takovéhle kapitalistické libtardí výmysly v mocném Sovětském svazu nemáme zapotřebí. |
|
nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg
(jeffer) (24.3.2023 17:54)
|
No, v tomto prípade Škoda Plzeň vyrábala lokomotívy s rýchlo zastarávajúcou odporovou reguláciou výkonu, lebo polovodiče sa u nás ešte poriadne nevedeli. V 80. rokoch potom prišli ES499.1, ale teda, naladiť tú analógovú tyristorovú reguláciu, to musela byť tiež chuťovka. A stále to nevie pri brzdení rekuperovať energiu do siete, to vedia poriadne až moderné 4Q meniče.
Btw: V kabíne je vraj na nevydržanie – aerodynamický hluk a infrazvuk pri vyšších rýchlostiach. |
|
nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg
(Filipes) RP (24.3.2023 12:49)
|
MAP: Je piča, protože píše o věcech, kterým zjevně nerozumí. Stejně, jako ty. |
|
nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg
(Markéta Adamová Pekarová) RP (23.3.2023 19:51)
|
Proč je uploader piča? Protože adoruje, že jsme si sami vyráběli super lokomotivy které jezdí dodnes? Já jen jestli nebude piča ten kdo to tady píše... |
|
nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg
(meh1234) (23.3.2023 14:14)
|
Všechny podvozky druhé generace lokomotiv Škoda vyhovují do 200km/h. Viz Cerhenická 124.601 na které jsou nasazeny jako na nejstarším kuse. Všechno je o kolejích. Jízdní doba 8MW ČS200 s provozní rychlostí 200km/h a šestnácti vozy se od ICE2 9.6MW s provozní rychlostí 250km/h by se, řekněme na teoretické trati Berlin-Hamburk lišila nanejvýš v jednotkách minut. Zrychlení mají prakticky stejné... Taky bych chtěl u nás alepoň 200km/h. Ale k čemu to je, když pak jeden stojí 15min v tunelech pod Vítkovem... |
|
nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg
(vocas) (23.3.2023 12:40)
|
JebatKlišé: byl to nejspíš brejlovec
Velmirád: kyvadlo je pendolo, pendolino je zdrobnělina, tedy kyvadélko |
|
nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg
(JebatKlišé) (23.3.2023 9:29)
|
Tedy, omlouvám se fajnšmekrům, Sergej to nebyl, něco trochu novějšího. Ale každopádně něco poměrně ze staré školy. |
|
nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg
(JebatKlišé) (23.3.2023 9:22)
|
Jednou jsem jel do Ostravy náhradním spojem, Pendolino bylo rozbitý, tak jel Sergej a stará rychlíková souprava. V pohodě podle jízdního řádu. Limity jsou fakt spíš v tratích. |
|
nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg
(Modus) RP (23.3.2023 0:18)
|
je to o trati, Krysa uměla uhánět nad hranicí 200 kmh/h, ale povolenou max. provozní měla dle trati - tedy 160Km/h.... |
|
nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg
(Grrrr) (23.3.2023 0:00)
|
Uploader je piča. |
|
nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg
(Zářič) (22.3.2023 23:38)
|
Podle pravidel také při traťové rychlosti nad 160km/h nesmí být na trati úrovňové přejezdy. |
|
nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg
(tdkb) RP (22.3.2023 23:07)
|
nie nahodou 8000000000000 μW? |
|
nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg
(osli_lejno) (22.3.2023 23:01)
|
uploader nikdy nepotřeboval na 100kmh vyjebany Audiny nebo Hondy, protože mu stačí orezlej 40 roků starej žigul. |
|
nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg
(HyperMAX) RP (22.3.2023 22:16)
|
Škoda, že se neujal asynchron a zůstalo jen u prototypů. |
|
nikdy_jsme_nepotrebovali_na_200kmh_vyjebany_pendolina_za_milairdy.jpg
(Velmirád) (22.3.2023 22:15)
|
Miklos: ta naklápěcí skříň dala tomu vlaku i název. Je to totiž kyvadlo, proto Pendolino. |
|