problem flastenecvi 13.07.2022 
Obrázek problem flastenecvi
Im meme tak dava ci nedava front vs back copilot odhaleny vice takovych dobrych zprav porad stejni lidi jako od okupace v 68
Komentáře (26) Komentovat Nezobrazovat

problem_flastenecvi.jpg (i486RP (15.7.2022 16:23)
Kedysi dávno som videl v nejakom časopise, že BMW vyrobilo bicykel s automatickou prevodkou. Malo to absurdne vysoký počet prevodov a malý akumulátor na napájanie radenia. Argumentovali práve rovnakou kadenciou a záťažou, čo malo vyvážiť vyššiu hmotnosť.

problem_flastenecvi.jpg (KaldaRP (15.7.2022 9:18)
crha: ale on nechce regulovat rychlost jizdy rychlosti slapani, on si chce slapat svym tempem at jede z kopce nebo do kopce (z kopce mu to bude rekuperovat do baterky a do kopce zas sosat energii z baterky) ale chapu ze pro tebe to je tezky na pochopeni, proc mit motorovou pilu, kdyz stejnou praci dokazes udelat i s rucni pilou

problem_flastenecvi.jpg (Kajo) (14.7.2022 17:04)
Co to kurva je ???

problem_flastenecvi.jpg (bohynRP (14.7.2022 16:57)
Doby tak na machrovani nekde na vystave, nebo v parku. Do terenu k hovnu, kdyz to potrebuje umejt po kazdym projeti louze.

problem_flastenecvi.jpg (resitel) (13.7.2022 14:17)
vyhladit eu se vsemi poskoky v ceske republice 8-)

problem_flastenecvi.jpg (Dr.Str.RP (13.7.2022 12:51)
(pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) Asi ti nedochází, že většinou na kole jedeš pomalu ne proto, že by jsi chtěl, ale proto, že to nedáváš. Jasně, že když se na jednom procentu tratě stane, že potřebuješ jet pomalu, třeba když musíš jet za koňským povozem, tak přestaneš šlapat. Ale základní myšlenka je taková, že motoru pošleš tolik energie, kolik chceš a ne že jsi nucený valit silou.

problem_flastenecvi.jpg (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITRP (13.7.2022 12:31)
protože je to blbost. proč by jsi rychle šlapal když chceš jet pomalu? prostě stejně jak řetěz, šlapeš pomalu jedeš pomalu, šlapeš rychle jedeš rychleji, akorát tam není ten tvůj řetěz a rychlost se mění podle rychlostí šlapání.

problem_flastenecvi.jpg (Dr.Str.RP (13.7.2022 12:26)
(pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) A proč bych to měl sakra dělat, když chci stálou rychlost šlapání?

problem_flastenecvi.jpg (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITRP (13.7.2022 12:12)
Dr.Str., ano tento princip jsem pochopil ale nic ti nebraní rychlost regulovat rychlostí šlapání.

problem_flastenecvi.jpg (Dr.Str.RP (13.7.2022 11:34)
Zajímavé to začne být v tandemu, kde jsou dva lidi, často jeden tahoun a druhý přizmrndávač. Spojít jejich generátory dohromady, takže každý si jede ve vlastním tempu a vlastní silou, ale ve výsledku vytvoří víc energie, než když šlapou synchronizovaně. Takhle by se dalo spojit třeba i víc kol za sebe jen tyčí atd.

problem_flastenecvi.jpg (Dr.Str.RP (13.7.2022 11:31)
(pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) Já vím, že občas je to těžké na pochopení, tak to trošku zjednoduším: Když jedeš z kopce, šlape se ti lehce. Když jedeš do kopce, šlape se ti na stejný převod těžce. Účelem je neřešit převod. Jenom si nastavíš, jak moc těžce chceš šlapat, takže kolo samo podle tvého výkonu nastaví rychlost. Jde o to, aby měl monotónní výkon třeba 100W a když ti narostou svaly, tak si upravíš vyšší zátěž, u které se nezapotíš, ale pojedeš rychleji.

problem_flastenecvi.jpg (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITRP (13.7.2022 11:18)
co máš furt s tou regulací? Šlapeš rychle, kolo jede rychle, šlapeš pomalu kolo jede pomalu, zastavíš a kolo brzdí jede setrvačností. Stačí pak potenciometr aby sis nastavil pro sebe jakou rychlostí chceš aby to jelo když šlapeš rychle a nebo šlapeš pomalu. Nic víc. Číňan to nevyrábí, protože není schopen takto přemýšlet. Ten by ti udělal ovládání přes smartfoun. To je na hovno.

problem_flastenecvi.jpg (stevinoRP (13.7.2022 10:21)
Však v tom prípade treba zrušiť pedále a prevody, dať tam manetku a z elektického mopedu urobiť obyčajnú elektrickú motorku

problem_flastenecvi.jpg (Dr.Str.RP (13.7.2022 10:19)
(žlutý bagr) Jako vynález bych to neprohlašoval. Je to jenom využití známého principu, který se používá jinde s přebytkem výkonu, jehož se běžnému cyklistovi nedostává. Že neexistuje nabídka, ale neznamená, že by to nikdo nevyužil. Když se bavíme o samostatném cyklistovi, je efektivita 80% velký úbytek. Ale mnohem zajímavější mi to přijde, když se to použije například v tandemu. Jinak ty články jsou pěkné, komerční a hlavně mimo to, co mám na mysli já.

problem_flastenecvi.jpg (žlutý bagr) (13.7.2022 10:10)
Tohle, co se snaží "vynalézt" Dr. Str je snad odjakživa cíl všech elektrokol, ne? Nebo tedy alespoň já si taky ideální elektrokolo představuji tak, že by vše dělalo automaticky, já se o nic nemusel starat a šlapal pořád stejně, ať už jedu po rovince nebo do kopce. Alespoň čas od času se takové kolo objeví, ale je to asi stejně jak legit jako neustálé články o "zázračných" bateriích, které přinesou revoluci v mobilech, elektroautech atd. :-D https://t.ly/nWPI , https://t.ly/tya_

další...