proc VW zavira tovarny 05.10.2023 
Obrázek proc VW zavira tovarny
Please be orderly Over-thinking And the beat goes on Sentimental smacks saving money tip number 327 mladej blbej
Komentáře (16) Komentovat Nezobrazovat

proc_VW_zavira_tovarny.jpg (WoytaRP (19.10.2023 23:47)
No já mam doma jak E46 tak Outback BP. Co se týče složitosti tak je to fakt asi nastejno. Nákladově přední ramena na Subaru byli překvapivě hodně levná. Pomalu levnější jak samotné silentbloky. (Ajusa) U E46 dražší hliník pokud nemáte stará ocelová. Vzadu jsou u Suba cenovej pruser tlumiče. Pár samoniveláků 25k a nebo 15k přestavba na pevný. Za 10k mam sadu Billstein B4 na E46. KOO: Hádáam, že tlumiče s proměnou tuhostí. Tam ty ceny lezou rychle nahoru.

proc_VW_zavira_tovarny.jpg (Sukalavyfukauta) (10.10.2023 16:27)
Subaru dobrý.. až na ty motory. Jakmile zařízly diesly, tak ty falšný hybridy jsou pro smích. Kupovat novou káru a výkonem motoru horším než předchozí generace.. u auta které si kvalitou podvozku a stálým náhonem hraje na pseudo terénní auto. škoda ho, no.

proc_VW_zavira_tovarny.jpg (KING_OF_OKENARP (8.10.2023 8:50)
bmw podvozek je fakt radost. Dobře to jede, drží to, ale servis to by člověk plakal. Pamatuju, jak jsem ženě nechal vyměnit tlumiče, jeden za 30tyček, málem jsem upadnul na znak. Fotka je samozřejmě píčovina..

proc_VW_zavira_tovarny.jpg (Anjinsan) (6.10.2023 18:29)
Ještě k tomu chybí cenovky. Na Outbacku si udělám repasi přední nápravy za hrst rejže. Na baworu je to skoro na hypotéku. Navíc s Outbackem neřeším každou přejetou nerovnost - ty ramena drží, protože jsou dobře dimezovaný. Navíc má jako každý Subaru nízko těžiště a nemusí řešit náklony víceprvkovou nápravou, jako BMW...

proc_VW_zavira_tovarny.jpg (iojkrm,gt) (6.10.2023 15:41)
Nedos: Proti gustu... Většina lidí má na prdeli chlupy, ale když ti z ní roste torzní tyč, tak všechna čest...

proc_VW_zavira_tovarny.jpg (NedosRP (6.10.2023 15:36)
Nejlepší je stejně na prdeli torzní tyč.

proc_VW_zavira_tovarny.jpg (MSGRP (6.10.2023 9:18)
Ten vľavo som ohol (Toyota Yariss Cross), som zvedavý na účet za opravu

proc_VW_zavira_tovarny.jpg (rawen12345) (6.10.2023 6:21)
Ale hej, nikto nepochybuje, ze viac prvok vpravo je "lepsi". Ale ten hlinik koroduje uplne rovnako ako ocelovy vylisok vlavo, cena je odhadom 90€ vs 350€, a vsetci bezni frantovia pouzivatelia to na jazdnych vlastnostiach aj tak nerozoznaju, lebo netusia kde su limity auta...

proc_VW_zavira_tovarny.jpg (WoytaRP (6.10.2023 0:41)
Ten silentblok v predních ramenech subaru mi přijde poněkud nedomyšlenej. Hodně se namáhá. No a zadní náprava Outbacku se od té v E46 zas tak moc neliší. Oboje má hromadu ramen.

proc_VW_zavira_tovarny.jpg (blem) (6.10.2023 0:08)
BMW přední rameno https://www.autoflexdily.cz/obchod/rameno-hd-meyle-prave-predni-naprava-bmw-e36-2/

proc_VW_zavira_tovarny.jpg (kemoRP (6.10.2023 0:02)
Pičovina. Velká část japonských aut vyšší střední třídy má viceprvek a velká část německých aut nižší třídy má zase MacPherson. Je to o třídě aut, ne o tom kde se vyrábějí, takže autor je kokůtek...

proc_VW_zavira_tovarny.jpg (YRP (5.10.2023 23:05)
Mam v Japoncovi na pohled hodne hodne kosti vepredu i vzadu... viceprvek.

proc_VW_zavira_tovarny.jpg (Lord_BigoRP (5.10.2023 23:03)
Nechybí tomu japonci půlka věcí? Třeba stabilizační tyčky, nebo čepy řízení

proc_VW_zavira_tovarny.jpg (Lamak (nechce se mi prihlasovat)) (5.10.2023 22:24)
A stejně ten japonec má líp naladěnej podvozek :D jak Honda, Subaru, nebo i Toyota...

proc_VW_zavira_tovarny.jpg (haxořRP (5.10.2023 22:04)
vw zatvara tovarne ?

další...