radikalni_zmeny_dp_praha.jpg
(Atarian) RP (27.1.2022 14:29)
|
Ne. Volgograd. |
|
radikalni_zmeny_dp_praha.jpg
(quido.speedy) RP (26.7.2014 13:42)
|
Petrohrad? |
|
radikalni_zmeny_dp_praha.jpg
(quido.speedy) RP (26.7.2014 13:42)
|
Petrohrad? |
|
radikalni_zmeny_dp_praha.jpg
(5thWheeL) RP (4.9.2012 17:20)
|
cunha: Taky nemáš úplně pravdu. Pro pražské metro bylo na přelomu šedesátých a sedmdesátých let vyvíjeno vozidlo R1, ryze české vlaky metra, který došel do stadia funkčního prototypu. Nicméně z důvodu nejen politických (nestihlo by se dodat dost vozů R1) byly koupeny sovětské vozy Ečs, v tobu již zastaralé, vycházely z vozů jezdících v New Yorku ve třicátých letech. Nicméně vozy Ečs nejezdily moc dlouho, jen asi šest let a byly nahrazeny vozy 81-71, který byly hodně modernizované oproti Ečs. |
|
radikalni_zmeny_dp_praha.jpg
(cunha) (4.9.2012 14:50)
|
myscho123: that is not correct. Původní nápad byl opravdu takový jaký píšeš s tím rozdílem, že se měly upravit tramvaje T3 na podzemní verzi. Naposlední chvíli přišel befel z Moskvy, že se musí použít jejich těžké a zastaralé vlaky. Obecně se ty z Ruska hodnotili jako ty, které jezdily ve dvacátých letech v NY. |
|
radikalni_zmeny_dp_praha.jpg
(Yoda) RP (4.9.2012 14:46)
|
In soviet Praha the city fools you! |
|
radikalni_zmeny_dp_praha.jpg
(myscho123) RP (4.9.2012 14:41)
|
Namiesto metra v Prahe mala byť podzemná električka ale nakoniec sa projekt zmenil, pretože električky sú malé, pomalé a musia chodiť s väčšími odstupmi, jediné, čo sa zachovalo z pôvodného projektu je nástupište Hlavní nádraží kde je koľajisko v strede aby sa tam dalo vystupovať z električiek na kraj... |
|
radikalni_zmeny_dp_praha.jpg
(Mr. Death) RP (4.9.2012 14:27)
|
[odkaz] |
|
radikalni_zmeny_dp_praha.jpg
(russia) (4.9.2012 14:12)
|
http://www.youtube.com/watch?v=HkezXaCcyjw |
|
radikalni_zmeny_dp_praha.jpg
(fffffffffuuuuuuuu) (4.9.2012 14:10)
|
Slajss: ne, vůbec, cpt. obvious |
|
radikalni_zmeny_dp_praha.jpg
(Slajss) (4.9.2012 14:05)
|
fotokrám? |
|