rano_v_praze.jpg
(kamerovej cvok-) (31.10.2011 20:38)
|
kecáte,jakákoliv kombinace je vyloučena předem,kameraman lže,policie taky,proč?aby měli co kvákat vv novinách,co furt mají dávat v telce,prachy... |
|
rano_v_praze.jpg
(kamerovej cvok-) (31.10.2011 20:36)
|
část tramvaje je nehnutá,ta je odmrštěním odhozena na bok/oni,voli/----koleje jsou podsunutím brzdy --brzda rovná se lasserový ochlazující ,čili zmrazující systém,kdy se tře jedině vole tvůj mozek...dělaj si z vás prdel.. |
|
rano_v_praze.jpg
(kamerovej cvok-) (31.10.2011 20:33)
|
co ty vole může vytrhnout koleje je tvůj blbej mozek v tvém obrazovém pojetí--víš vůbec,co je to plynová automatická hybná páka/laser,/? |
|
rano_v_praze.jpg
(koleje a i troleje-) (31.10.2011 20:31)
|
mají brzdnou dráhu třicet metrů-/lže-/ brzda jest okamžitě v provozu,foto-buněčný llaserový systém/dej to jim,a voni ti to zprzněj,dělaj chytrý/. |
|
rano_v_praze.jpg
(narkoman-dušan-) (31.10.2011 20:29)
|
je stejnej jako on,má najeto tisíce adrenalinu v trávě,klidně mně vemou,mám tam tátu šéfaa,vole! |
|
rano_v_praze.jpg
(Václav) RP (20.9.2011 20:15)
|
C: Som rád, že to nemusím písať ja. |
|
rano_v_praze.jpg
(cern0usek) RP (20.9.2011 11:55)
|
Prave to jsem rikal uz na zacatku, ze mi to neprijde jako vysledek "nedobrzdeni".. |
|
rano_v_praze.jpg
(pletiplot) (20.9.2011 8:45)
|
Prázdná tramvaj má brzdnou dráhu při 55 km/h 85 m při dobrých podmínkách, v pondělí dobré podmínky nebyly, pršelo. Podle té deformace to byl náraz v pořádné rychlosti, osobně tipuju, že vůbec nebrzdil, možná byl mrtvý nebo v bezvědomí už před nárazem. |
|
rano_v_praze.jpg
(C) RP (19.9.2011 21:08)
|
pokr. Autobus samozrejme zabrzdi o par metrov skor, ale ziadne sane, neuveritelne dlhe brzdne drahy, atd. nie su, melies kraviny. |
|
rano_v_praze.jpg
(C) RP (19.9.2011 21:07)
|
hnidopich: Unsuccessful troll is unsuccessful. Ze o tom vies absolutne trt svedci uz len to, ze si prvu vetu zacal tym, ze elektricka ma 30 ton. A co ako? Rovnako ako zavisi hybnost a pohybova energia linearne od hmotnosti, tak isto linearne od nej zavisi aj trecia sila. Napriklad u vlaku preto staci pri vypocte normativov pocitat s abstraktnou jednotkou "brzdiace percenta". A kov vs. kov sice nema velky sucinitel trenia, ale prave kolajnicova brzda zvysuje hmotnost, pre ktoru sa sucinitel pocita. |
|
rano_v_praze.jpg
(Hnidopich) (19.9.2011 20:48)
|
Hnidopich s malym: No prave, na nedobrzdil to byla moc velka supa, takze spis "vubec nebrzdil" - ale jestli neslo nebo nemohl...
Gembler: Neprehanej. Radsi si najdi na Youtube testy brzdeni, co delal DPP. |
|
rano_v_praze.jpg
(B) (19.9.2011 19:58)
|
Když byla ta slavná nehoda v Ostravě tvrdil tramvaják že do poslední chvíle brzdil manuálně protože to brzdí víc než záchranná brzda... Nebo tak nějak. Byly to T3 a ty snad elektromagnety mají ne? Přesto se srazily. |
|
rano_v_praze.jpg
(.:Gembler:.) RP (19.9.2011 18:32)
|
ale prd. tramvaj nikam neklouže. ta kolejová brzda je schopná vytrhnout koleje, navíc ta čast tramvaje se pak přicucne ke kolejím a tramvaj pak ujede sotva metr |
|
rano_v_praze.jpg
(hnidopich) (19.9.2011 18:13)
|
Tohle podle obrazku vypada, ze ten predni (vpravo) ze zastavky odjizdel (to za tim zabradlim skutecne je zastavka), a ten zadni nedobrzdil. Proc, a v jake rychlosti konkretne, a jestli vubec brzdil, to jsou zatim ciste spekulace - ale pry (podle agentury JPP - jedna Pani Povidala) ta zadni tram projela uz predchozi zastavku, takze nelze vyloucit zdravotni indispozici ridice nebo technickou poruchu. |
|
rano_v_praze.jpg
(cern0usek) RP (19.9.2011 18:01)
|
Pardon, prekouk jsem se, mozna to neni v zastavce.. Ale i tak tomu dost dobre nerozumim. |
|