ridic_chtel_prehodit_lano_pres_naklad_-_trefil_vedeni.jpg
(sadasdada) (8.6.2015 20:56)
|
viz rusko- blesky pomoci vysokeho napeti a ocelovýho lana |
|
ridic_chtel_prehodit_lano_pres_naklad_-_trefil_vedeni.jpg
(weroro) RP (9.1.2015 19:00)
|
Z takého dreva si raz postavím dom. Kovový nákladiak zhorel na popol ale drevo ani ťuk. |
|
ridic_chtel_prehodit_lano_pres_naklad_-_trefil_vedeni.jpg
(cigi) RP (1.4.2011 11:39)
|
lol vy ste idioti. nejlepsi ten jak si prelozil,ze do auta top gearu pousteli 100 000V a ono to bylo 800 000V |
|
ridic_chtel_prehodit_lano_pres_naklad_-_trefil_vedeni.jpg
(adrian 1/3) (1.4.2011 11:14)
|
no par slov k tymto komentarom... gumy na aute neizoluju ale uzemnuju auto ak tobre viem (vid faradajova klietka) pri zasahu leskom by sme asi neprezili.. a co sa tyka vedeni su vybavene ochranami a systemom opetovneho zapinania. |
|
ridic_chtel_prehodit_lano_pres_naklad_-_trefil_vedeni.jpg
(adrian 2/3) (1.4.2011 11:14)
|
s toho vypliva ze ak ide o sustavu s izlovanym uzlom islo o zemne spojenie na co su nastave ochrany a islo a sustavu s vyvedenim uzlom islo o skrat jedna faza alebo viac faz zem... na tu su tiez ochrany rozdielove, usekove, distancne atd atd... |
|
ridic_chtel_prehodit_lano_pres_naklad_-_trefil_vedeni.jpg
(adrian 3/3) (1.4.2011 11:13)
|
dnes sa riesia ochrany digitalne takze vypinaci cas je takmer okamzity. stare elektromecganicke ochrany maju vypinacie casy nieco okolo 20ms... takze mozeme usudit ze porucha nastala vo vozidle co zapricinilo jeho horenie a nie elektricky prud |
|
ridic_chtel_prehodit_lano_pres_naklad_-_trefil_vedeni.jpg
(adrian 3/3) (1.4.2011 11:12)
|
no par slov k tymto komentarom... gumy na aute neizoluju ale uzemnuju auto ak tobre viem (vid faradajova klietka) pri zasahu leskom by sme asi neprezili.. a co sa tyka vedeni su vybavene ochranami a systmom opetovneho zapinania. dnes sa riesia ochrany digitalne takze vypinaci cas je takmer okamzity. stare elektromecganicke ochrany maju vypinacie casy nieco okolo 20ms... takze mozeme usudit ze porucha nastala vo vozidle co zapricinilo jeho horenie a nie elektricky prud |
|
ridic_chtel_prehodit_lano_pres_naklad_-_trefil_vedeni.jpg
(Sat) (1.4.2011 9:27)
|
Jeste k tem pneumatikam, nevim zda to tu padlo, ale panove, kdyby pneumatiky izolovaly, tak pri kazde projizdce na suchem terenu byste dostali peknou prdu od staticke elektriny, kdyz byste vystupovali a chytli byste se kapoty. Nepamatujete si jeste na doby kdy auta mela zemnici prouzky? Pripadne vypary z benzinu a jiskra ze statiky by mohli udelat pekne prekvapeni |
|
ridic_chtel_prehodit_lano_pres_naklad_-_trefil_vedeni.jpg
(Milosh) (1.4.2011 8:06)
|
No nevím, ale ten drát mi přijde hozený na normálním nízkém napětí, protože tam vedou 4 dráty (3xL+N - zapojené do hvězdy). Vysoké napětí má jen tři dráty (3xL zapojené do trojúhelníka). Je to poznat i podle izolátorů na sloupech. Tam kam je hozené to lano, tak jsou jednoduché izolátory. Na drátech za tím (trochu vyšší sloupy) jsou vidět izolátory vysokého napětí (a je i vidět, že jsou tam jen 3 dráty). |
|
ridic_chtel_prehodit_lano_pres_naklad_-_trefil_vedeni.jpg
(JirkaCV) RP (1.4.2011 7:11)
|
Tady je vidět hořící dřevo i šofér: [odkaz] |
|
ridic_chtel_prehodit_lano_pres_naklad_-_trefil_vedeni.jpg
(nasrat) RP (1.4.2011 1:37)
|
ocividne zde jde o novy zpusob suseni dreva za vyuziti potencialu vysokeho napeti |
|
ridic_chtel_prehodit_lano_pres_naklad_-_trefil_vedeni.jpg
(Tom) (1.4.2011 0:06)
|
Prvni trolejbus na drevo ? |
|
ridic_chtel_prehodit_lano_pres_naklad_-_trefil_vedeni.jpg
(Marin) (31.3.2011 23:17)
|
Ono podle tech fotek je to predpokladam napeti 35Kv a s tim uz konci sranda. Ochrany v rozvodne jsou dimenzovany na par set amper a tohle vyhodit neni sranda... |
|
ridic_chtel_prehodit_lano_pres_naklad_-_trefil_vedeni.jpg
(apostol) RP (31.3.2011 23:14)
|
ak si ešte pamätáte staré škodovky, tak tie mali taký pás gumy , ktorý vliekli po zemi, slúžilo to na uzemnenie, dnes sa to už nepoužíva pretože auto je uzemnené práve pomocou pneumatík |
|
ridic_chtel_prehodit_lano_pres_naklad_-_trefil_vedeni.jpg
(cli) (31.3.2011 22:54)
|
chlapci, ale tam sa jedna o rozdiel potencialov, je jedno ze tam je niekolko cm gumy a vzduchu.. v dostatocnej vzdialenosti je potencial zeme (nehovoriac o tom, ze pneumatika ako taka ma zeleznu konstrukciu na ktorej je guma) a tak prudy tecu a auta horia.. blesk je niekolko milisekund, toto na obrazku trva pokial a ak vobec vyrazi istice v najblizsej rozvodni/elektrarni |
|