safe_tunnel.png
(mrkev) RP (16.3.2012 20:47)
|
Pravda, měl jsem tam napsat v západní evropě... Tam se totiž ta bezpečnost někdy až přehání... |
|
safe_tunnel.png
(kuras) RP (16.3.2012 11:46)
|
noTOTO: sice mas pravdu, ale Branisko je tiez dvojrurovy.. len zatial je premavky v jednej rure.. druha ( momentalne unikova ) ma tiez sluzit na dopravu.. tunel je teda projektovany ako dvojrurovy |
|
safe_tunnel.png
(noTOTO) (16.3.2012 10:43)
|
MRKEV: ty si teda dobry somar. Obojsmerne tunely existuju. Terei ma pravdu. Ja chodievam pravidelne jednym takym, ktory ma dlzku 4975m ,cize skoro 5 km. Je to tunel Branisko. Si to aj vygoogli. A nie su tam ziadne betonove oddelovace. Len dvojita plna ciara a rychlost je tam 80km/h. |
|
safe_tunnel.png
(terei) RP (15.3.2012 20:14)
|
mrkev: tunel sveti rok má 5500 metrů a je tam oboustranej provoz v jednom tubusu. Sice teď už je to jen jednosměrnej, ale plno let to tak bylo |
|
safe_tunnel.png
(skylajner) RP (15.3.2012 17:41)
|
Ellrohir: přečti si stopařova průvodce po galaxii; a pak ti dojde, že vlastně to je ta nejpravděpodobnější věc co by se mohla stát |
|
safe_tunnel.png
(mrkev) RP (15.3.2012 16:42)
|
terei: Jasně... Obousměrné "tunely" existují jen tak do 50m, víc kvůli bezpečnosti ne. Musí tam být minimálně betonový předěl mezi pruhy. A když se opravuje tubus v jednom směru, docela často se vytyčí brutální objížďka kolem tunelu, jen aby nemuseli zavést obousměrná provoz. Když už ale není jiná možnost a k tomu obousměrnému provozu dojde, bývá max. povolená rychlost do 30km/h a celková plynulost dopravy spadne tak na desetinu... |
|
safe_tunnel.png
(sidbin) RP (15.3.2012 16:17)
|
Terei ty na to jdes moc vedecky a snazis se spojit moc veci najednou.... No tomu se pak rika nahoda (a tomu kdo je kombinuje do absurdity "idiotska odchylka") |
|
safe_tunnel.png
(Ellrohir) RP (15.3.2012 15:48)
|
za x desítek let, co jsou tunely, se ještě nestala takováhle nehoda, tudíž pravděpodobnost toho, že se bude opakovat v konstalaci, že kolem pojede cisterna, je fakt malá...a jestli jo, tak to už je holt nezvratnej osud...ale tohle se stát prostě nemuselo |
|
safe_tunnel.png
(Hm) (15.3.2012 15:37)
|
Ellrohir: argument o cisterne nie je invalid, pretoze to, ze pri tej nehode bol prazdny tunel, totiz neznamena, ze bude rovnako prazdny aj pri inej rovnakej nehode. |
|
safe_tunnel.png
(terei) RP (15.3.2012 15:24)
|
Víte co se stane, když se jeden z tubusů opravuje, nebo je zavřenej? Pustí se doprava obousměrně. Někde jsou obousměrny tunely normálně |
|
safe_tunnel.png
(Ellrohir) RP (15.3.2012 15:21)
|
podle informací z nehody tam včera přijelo první auto až několik minut potom, co se nehoda stala (pokud pomineme možnost, že několik řidičů projelo kolem a nezastavilo)...takže argument o nějakým nabourání do cisterny vedle je dost invalid... |
|
safe_tunnel.png
(SirIndy) RP (15.3.2012 15:19)
|
[odkaz] |
|
safe_tunnel.png
(crasher) (15.3.2012 15:10)
|
terei videl urcite tunel jezdi tam nejmin stovkou (nemyslim skodovkou) |
|
safe_tunnel.png
(SirIndy) RP (15.3.2012 15:03)
|
terei: Jakej protismer ty vole, videl si nekdy tunel? |
|
safe_tunnel.png
(terei) RP (15.3.2012 14:50)
|
šikmina je skvěleje nápad. autobus plnej dětí se odrazí do protisměru a srazí autobus plnej těhotých žen. Nebo automatický řízení při zatažení nějaké nouzové páky. Stačilo by nějakej light systém na udrženní vozidla v pruhu a nouzový zastavení. Pamatujete si ten zájezd kde se nikomu nic nestalo, akorát řidič za volantem zemřel? Otázka na závěr kolik indů/číňanů zemře na silnici za jeden rok? |
|