vecernik_v_kolone.jpg
(m0rlor) (23.10.2015 7:54)
|
VP ze si sedel v letadle z teba evidentne urobilo znalca problematiky. Tu je vidiet ta letova cesta https://skyvector.com/?ll=37.672226701730274,45.06445312806497&chart=304&zoom=5&fpl=undefined |
|
vecernik_v_kolone.jpg
(jo) (22.10.2015 16:15)
|
Je to kvuli predpisum a navigaci. Predpisy definuji letove cesty (cary na mape), po kterych se v danem useku musi letat. V otocnych bodech jsou umistena pozemni navigacni zarizeni. Zde to bude nejspise majak typu VOR, podle ktereho se letadla dokazou navigovat a vlastne i ridit. |
|
vecernik_v_kolone.jpg
(VP) (21.10.2015 13:00)
|
tady někdo ještě neseděl v letadle... na horami se samozřejmě létá mnohem hůř než nad rovinou, je tam jiný počasí a objevují se turbulence |
|
vecernik_v_kolone.jpg
(generál Kotlár) RP (21.10.2015 12:48)
|
hele, Faludža. Tam Saddám Husajn vlastním vojskem bombardovat vlastní obyvatestvo. Takový ty ásijský móresy. |
|
vecernik_v_kolone.jpg
(Skynet) RP (21.10.2015 11:15)
|
To je kvůli vzdušným proudům. Nad horama jsou větší a častější turbulence |
|
vecernik_v_kolone.jpg
(yxus) RP (21.10.2015 11:05)
|
wohnout: musi obletet hory??? Letova hladina je bezne okolo 11 km, to by mohli s veeelkou rezervou letet i nad Mount Everestem. |
|
vecernik_v_kolone.jpg
(wohnout) RP (21.10.2015 10:08)
|
Protoze musej oblitavat pulku sveta kvuli valkam. Pak musej i obletet i ty hory ... Proto letej az tak severne |
|
vecernik_v_kolone.jpg
(BG) RP (21.10.2015 9:53)
|
mozno, v jazere sa nudzovo pristava pohodlnejsie ako v 5 tisicovych horach, ale skor by som povedal, ze je to nahoda, ze to tak vyslo, lebo je to najkratsia trasa na obchadzke vojnoveho uzemia iraku a syrie |
|
vecernik_v_kolone.jpg
(zrttghj) (21.10.2015 9:49)
|
nad tými jazerami lietajú kvôli bezpečnosti? |
|