vyfuk na tesle 03.10.2020 
Obrázek vyfuk na tesle
meanwhile ruska zmrzlina kdyby lotr vznikl dneska slovenski stroj casu financni poradenstvi double nebo nic pozitivne stranky socializmu bolsevici nackove atd
Komentáře (33) Komentovat Nezobrazovat

vyfuk_na_tesle.jpg (HonzaRezRP (6.10.2020 20:44)
Jedině fejzbukvový pablb by se toto snažil popřít...

vyfuk_na_tesle.jpg (hlas bludu) (5.10.2020 18:30)
Kalda: ved toto... U nas v meste sa zmenilo niekolko aleji stromov na stiepku. Spolocenska hodnota jedneho stromu odhadovana na 5000+ EUR. Dotacie EU.

vyfuk_na_tesle.jpg (Kalda) (5.10.2020 16:25)
hlas bludu: v americe palej stromy ostosest a rikaj tomu biopalivo - proste sestepkujou les a prozenou kominem a rikaj tomu obnovitelny zdroj (ale kdy se obnovi? za sto let?) https://www.csfd.cz/film/853576-planet-of-the-humans/komentare/

vyfuk_na_tesle.jpg (hlas bludu) (5.10.2020 9:44)
Oprava, vychadzal som zo starych dat, stromy sa uz palia menej. Bodaj by to tak pokracovalo. v 2016 to vraj este bolo takto, teraz uz nie, sypem si popol na hlavu: https://reneweconomy.com.au/wp-content/uploads/2017/01/gas-1-e1484607802188.jpg

vyfuk_na_tesle.jpg (hlas bludu) (5.10.2020 9:36)
Fuzne reaktory su v nedohladne. Najvacsi podiel na obnovitelnej energii ma palenie biomasy, co nie je o nic ekologickejsie ako palenie nejakeho bioetanolu v autach. Takze co bude za 5, 10 rokov? Viac spaleneho dreva a repky. Co bude za 20 rokov? To nikto nevie.

vyfuk_na_tesle.jpg (ccaRP (5.10.2020 9:16)
Vtipné ale toto je velmi omezený pohled. 1. Problém č.1 je znečištění ve velkých městech. Takže přesun zdrojů znečištění mimo míst má nejvyšší prioritu. 2. Co bude za 5, 10, 20 let? Tepelné elektrárny pravděpodobně budou nahrazeny něčím jiným (fúzní reaktory, ....) ale nafta zůstane stále jen naftou ...

vyfuk_na_tesle.jpg (hlas bludu) (5.10.2020 2:34)
Solarne farmy by naozaj boli vtipne, pri tom aky maly podiel maju na energetickom mixe. Btw.: https://www.pcrevue.sk/a/ROCENKA-ELEKTROMOBILITY-2019--Energeticky-mix---aktualny-stav-a-strategia-na-dalsie-roky

vyfuk_na_tesle.jpg (Kritik) (4.10.2020 23:06)
Kdyz opomenu, ze to je zalozeno na hloupem a zcela nepresnem zjednodusovani, tak by to bylo vtipnejsi s obrazkem nejaky solarni farmy. Nemluve o tom, ze 4 z tech "vyfuku" jsou chladici veze vypoustejici paru. Nerikal nekdo, ze jsou sucha? :P

vyfuk_na_tesle.jpg (GrewRP (4.10.2020 13:51)
Mem: Vyjimka je pouze Tesla Model 3, kde poskytuje zaruku 70% po 160.000km. 3. Musk muze slibovat co chce, vime, jak to u nej dopada. Kdyz zustame treba jenom u Tesly, tak taky sliboval, ze vyresi problemy se spatnym lakem, spatne napasovenjma dilama kapoty atd. atd. a jak to dneska vypada? Dokud ty akumulatory nebudou a nebudou nezavisle otestovane, neverim Muskovi ani nos mezi ocima.

vyfuk_na_tesle.jpg (GrewRP (4.10.2020 13:48)
Mem: 1. tech 120000 - 150000km sem myslel tak, do kolika km vetsina vyrobcu elektromobilu garantuje 70% kapacitu baterie, kdy po tech 70% uz jde velmi casto kapacita do kopru velmi rychle. 2. argumentovat tim, ze nektere soucasne Tesly maji v pohode 500.000 km a vic, je argument na urovni "koureni nezpusobuje rakovinu plic, moje babicky kourila krabku denne a dozila se 95", ano par pripadu se najde, ale Tesla moc dobre vi, proc na vetsinu akumulatoru u svejch automobilu neposkytuje zadnou zaruku na bateri

vyfuk_na_tesle.jpg (probro) (4.10.2020 13:42)
rtsh: a co teprve letadla, soukromá letadla, tryskáče, jachty, supersporty...

vyfuk_na_tesle.jpg (MemRP (4.10.2020 12:29)
Grew: ten začátek máš skoro dobře (není to od 120 tisíc km, ale od cca 50 tisíc, nové baterky bez kobaltu to navíc ještěš stlačí), ale konec fakt ne („Zaroven po ujeti cca tech 150000km zacne u dnes bezneho elektromobilu koncit zivotnost akumulatoru“), už současné packy od Tesly mají v pohodě 500.000+ km (a pak se dají následně použít v energetice bez velkých proudových odběrů), u novějších slibují až 2 miliony/15 let, tj. akumulátor naopak přežije auto.

vyfuk_na_tesle.jpg (GrewRP (4.10.2020 12:16)
Jo, jeste sem zapomnel pripomenout, ten prijemnej bonus, kdy sou potreba zvlastni a nakladna opatreni kvuli pripadnejm nehodam elektromobilu a to, ze spousta, celkem trivialnich nehod, ktery by auto s benzinovym/naftovym motorem v klidu rozchodilo, posle elektromobil na srotak. :-D

vyfuk_na_tesle.jpg (GrewRP (4.10.2020 12:14)
se vymysli smysluplnej elektromobil je podle me hybrid. Ekologickej, ucinej benzinovej/naftovej motor, kombinovanej s elektromotorem s rekuperaci energie.

vyfuk_na_tesle.jpg (GrewRP (4.10.2020 12:13)
Kdyz se zapocita vyroba a recyklace akumulatoru/automobilu, tezba vzacnych kovu, potrebnych k jejich vyrobe a kombinovana vyroba elektricke energie (cast uhli, cast jadro, cast obnovitelne zdroje - proste cca nak tak, jak to ted funguje), tak elektromobil zacne bejt ekologictejsi cca po ujeti 120000-150000km oproti dnes beznemu, srovnatelnemu benzinovemu, nebo naftovemu autu. Zaroven po ujeti cca tech 150000km zacne u dnes bezneho elektromobilu koncit zivotnost akumulatoru.... Nejlepsi dnesni reseni, nez

další...