warburg.jpg
(bullpie) (16.12.2012 22:58)
|
Parádní zvuk? Nedýmilo? Design? Po zahřátí ticho? ... come on |
|
warburg.jpg
(B!) (16.12.2012 22:24)
|
Hlučné to bolo so studeným motorom (podľa mňa parádny zvuk! ), potom to už šlo skutočne ticho, ani to už nedymilo. Pomalé? Na tú dobu sa mohli 120-ky skovať, možno len Moskvič sa mohol rovnať. A verím, že aj dnes by malé bezníny mali čo robiť, HTP - dovidenia vzadu. Pohodlie bolo, len krátke operadlá. Havarovať by som nechcel ani v aute do roku 2000 bez bagov, asi tak. Vďaka rámu by ale Warťas nemusel byť tak zlý. Aj parkovanie bolo fajn, to sa otočilo "okolo 5koruny". Design - subjektívny |
|
warburg.jpg
(.:Gembler:.) RP (16.12.2012 19:54)
|
Tohle je nejhnusnější auto mého dětství. Spousta aut z té doby si lze vážit jako ikony, ale tohle byl vrchol nevkusu a mělo to ten nejhorší zvuk motoru, co si pamatuju. |
|
warburg.jpg
(Mr. Death) RP (16.12.2012 19:38)
|
Ještě že se takový vraky už nedělají, hlučný, pomalý, nepohodlný auto a nedej bože, aby s tím člověk havaroval...
Vymazlit si ho jako veterána proč ne, ale na normální ježdění takovej vergl rozhodně není... |
|
warburg.jpg
(bullpie) (16.12.2012 18:26)
|
Vaše argumenty (a obecně argumenty lidí co se zastávaj takovejch vraků) mě dostávaj To je jako říct že lepenková krabice je lepší než rodinej barák protože nemusíš natírat okapy a mej vokna |
|
warburg.jpg
(laminátor) (16.12.2012 14:52)
|
http://www.youtube.com/watch?v=r671JYGOe8Y
aneb na co se dnes wartburg moc hodí(přestavba na elektromobil)
taky u nás jezdil jeden přestavěný elektromobil wartburg |
|
warburg.jpg
(Yokotashi) (16.12.2012 13:51)
|
Nejlepsi auto, co kdo kdy vyrobil. Vsechno se do toho vejde (teda do tourista), moc to nezere, perfektni prevodovka, a nema se na tom moc co podelat a vsechno jde opravit sroubovakem, kladicem a gola sadou. A hlavne - pri navrhu se myslelo a ne jako u skodovky. Skoda, ze uz se takova auta nedelaji ... |
|
warburg.jpg
(quido.speedy) RP (16.12.2012 13:24)
|
To je prostě nejhorší design své doby... |
|
warburg.jpg
(Mlékař Dan) RP (16.12.2012 13:20)
|
B!: Jo Waran je jedna z věcí, kterou bych chtěl. Ještě 01,02,03 nebo 06 žígo. Momentálně mám úzkou 120(socku, tedy opravdu bez písmenka) z roku 80. |
|
warburg.jpg
(B!) (16.12.2012 11:38)
|
Tiež sme mali žltý (2009-2010). Jazdiť na takom aute je parádny pocit, ľudia sa smejú (nie posmievajú), pýtajú, čo to je.. posol dobrej nálady. A konštrukčne je to niečo nenormálne. Karoséria na ráme, pozdĺžne uložený 2-taktný 3valec, radenie pod volantom, priestranný interiér a kufor, neutrálne až mierne pretáčavé správanie, húpavý komfortný podvozok, ide cez 140km/h a v zime zakryje celú ulicu do mystického modrého dymu. |
|
warburg.jpg
(Karl von Banhoff) RP (16.12.2012 8:30)
|
Byl teda ostře žlutej. |
|
warburg.jpg
(Karl von Banhoff) RP (16.12.2012 8:30)
|
Jo, to jsou vzpomínky, měli jsme ho asi 10 let. Projezdilili jsem celý čechy křížem, jednou 400km bez předního okna (otec nám ukazoval, jak vysoko vystřelí prak s novou gumou) |
|
warburg.jpg
(hujer) (16.12.2012 5:07)
|
Fotka k popukani, uz dlouho jsem se tak nenasmal. KOS! |
|
warburg.jpg
(tobin) RP (16.12.2012 2:01)
|
my sme mali tmavozeleneho...jazdil ešte s dierou v podlahe a opravit ho vedeli v každej dedine...a že to bolo častokrat treba...jaj dobry shit to bol |
|
warburg.jpg
(Mlékař Dan) RP (16.12.2012 1:23)
|
bullpie: To bych uplně takhle neviděl. Třeba škodovky se dělali v oranžový, nebo světle modrý... to byly solidní barvy. Stejně tak wartburg byl v červený, atd. Ale je fakt, že většinou to byly vyblytý barvy á la béžová a šedá. |
|