wtfisthat011.jpg
(Filipes) RP (13.9.2023 15:36)
|
(kkt2): Proč píšeš takové nesmysly? To si neumíš najít ani základní informace? Olověný článek má jmenovité napětí 2V a autobaterie jich má 6 -> tedy jmenovité napětí je 12V. Tedy vybitá autobaterie má určitě napětí pod 12V. Konec konců stačí se podívat na nejsnáze dostupnou informaci na internetu: [odkaz] |
|
wtfisthat011.jpg
(Mem) RP (7.9.2023 13:13)
|
Vybitá autobaterka fakt nemá 12,8 V. Když mi do 12V větve tlačí trakční, tak jsem na 13,8 V (viděl jsem i 14,5 V), když se na delší dobu odpojí, tak to padne i na 11,7 a všechno žije... |
|
wtfisthat011.jpg
(Mck) (7.9.2023 9:26)
|
Přitom by stačilo 4x nabíjecí, ale chápu, měl jen igelit a sponky. |
|
wtfisthat011.jpg
(Ifin1) (7.9.2023 8:58)
|
Z osmi alkalických baterek má 12V. Teoreticky z toho několikrát nabije mobil, jen ta kvalita (spolehlivost) pospojení je jaká je... |
|
wtfisthat011.jpg
(Milosh) RP (7.9.2023 8:01)
|
v té "nabíječce" (všichni tomu říkají nabíječka, ale technicky vzato to není nabíječka ale zdroj 5V) bude na 99.999% spínaný zdroj. Většina z nich je dělaná, že funguje od cca 8V do 16, novější/kvalitnější až do 30V (pro použití v náklaďáku, kde je "24V").
Takže ano, fungovat to bude. Každý článek bude mít cca 8000mAh@1.5V. Dohromady v tom bude teoreticky 96Wh energie. Mobil může mít kapacitu kolem 16Wh, při účinnosti nabíječky 75% (nicmoc účinnost), nabije mobil 4x |
|
wtfisthat011.jpg
(Zářič) (7.9.2023 7:51)
|
To budou zřejmě 1,5V alkalické, pro nabíječku pár desetin V už nebude významných. Navíc, pokud by obsahovala lineární stabilizátor, při nižším napětí bude dokonce vyšší účinnost. |
|
wtfisthat011.jpg
(haxoř) RP (7.9.2023 7:27)
|
nabijatelne 1.2v ... ale aj tak neviem ako vyskladal 5v |
|
wtfisthat011.jpg
(Oldis) RP (7.9.2023 6:54)
|
@kkt2: kokote, článek má 1,5V |
|
wtfisthat011.jpg
(kkt2) (7.9.2023 6:31)
|
8 je málo. To je celkem 12V. Nevím, na kolik jsou ty nabíječky dělané, ale vybitá autobaterka má.12.8. |
|
wtfisthat011.jpg
(lkjh) (6.9.2023 23:24)
|
inziniersky pristup |
|