Elektricky Kamenne namestie Bratislava SK 07.05.2012 
Obrázek Elektricky Kamenne namestie Bratislava SK
meanwhile ruska zmrzlina kdyby lotr vznikl dneska slovenski stroj casu financni poradenstvi double nebo nic pozitivne stranky socializmu bolsevici nackove atd
Komentáře (42) Komentovat Nezobrazovat

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (vecernikRP (19.2.2014 12:47)
Tak to se docela divim, ze se to v brne dokazalo rozhejbat, tedy spis - ze meli kam couvnout. Protoze zrovna u hlavaku musely za zminene "Zaseknute" saliny ihned prijet dalsi, ktere jim blokovaly cestu zpet... (coz koneckoncu muze byt duvodem zdrzeni - nez se domluvili a cela rada couvla tak to asi chvilku trvalo

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (Vale) (13.5.2012 17:45)
přesně tohle sem viděl v brně na hlavasu.. :) než někomu došlo že musí couvnout byla masaryčka plná šalin.. (pro rejpaly - byla výluka Husovy ulice..)

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (kurasRP (8.5.2012 14:48)
to by fungovalo v anglicku a nie u nas, ta elektricka zlava jej blokuje kolaje

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (M) (8.5.2012 12:11)
Prečo by jednoducho nemohla tá vpravo hore pokračovať v jazde (nejde na tú istú koľaj ako je tá druha - to by šla do protismeru) potom pôjde tá vľavo hore a potom tá dole ktorá ju križuje... nevidím problém....

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (Hnidopich) (7.5.2012 20:13)
Sk. Pred stavbou obratiste Radlicka se na Laurove couvanim pres triangl otacela sestka uplne normalne. Ted uz je ta odbocka zaasfaltovana.

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (mrkevRP (7.5.2012 16:39)
jonto: Přesně jak to tu už je napsané, tramvaje samozřejmě zpátečky mají. Ale je to námaha pro řidiče, protože musí prolézt celou soupravu a na jejím konci otevřít zadní ovládání. Běžně se to používá ve vozovně a ve výjimečných případech (při opravách - viděl jsem to kdysi v Brně, šaliny se otáčely couváním přes zatáčku) a když řidič přejede výhybku..

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (MemRP (7.5.2012 16:39)
Holt když filozofové potřebují na jídlo dvě vidličky, je to problém

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (Sk.) (7.5.2012 14:52)
JJ, jak pisou ostatni .. zadna tragedie, tramvaje zpatecku maj - na druhy strane je maskovana konzole, ze ktere si to odridi (takze ani zadne problemy s vyhledem). Couvat tramvaj jsem videl v Praze 2x - po tom co ridic prehledl spatne hozenou vyhybku a zatocil jinam nez chtel :))

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (topstar81RP (7.5.2012 13:55)
Už jsem několikrát viděl stejnou situaci na Malostranské. Prostě museli vycouvat.

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (kokos) (7.5.2012 12:55)
jojo, tramvaje maji zpatecku, ale ridic necouva z kabiny ale musi jit dozadi a tam je takovej panel ve stene a tam muze ridit couvani...

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (SetiathRP (7.5.2012 12:49)
Pavel J.: A proto mají tramvaje ještě jedno ovládání vzadu ve voze.. Teda aspoň u nás v Lbc to tak je :-)

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (Tvoje zlý dvojče) (7.5.2012 12:47)
Tramvaje zpátečku samozřejmě mají, protože musí nějak šibovat po vozovně. U elektromotorů je ta zpátečka otázka prohození pár drátů a nevím o mašině, která by něco takového neměla.

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (Pavel J.RP (7.5.2012 12:45)
Já mám dojem, že už jsem viděl tramvaje couvat. Ale dost zřídka. On je tam asi trochu problém s rozhledovými poměry, že ten řidič nevidí, do koho nebo do čeho couvá, a podobně.

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (Abdul_HasanRP (7.5.2012 12:42)
jonto: pro sichr? Jinak kolik může stát tam tu zpátečku dát? Zvedne to o hodně tu cenu mnohamilionové šaliny?

Elektricky_Kamenne_namestie_Bratislava_SK.jpg (Abdul_HasanRP (7.5.2012 12:41)
necht: tak jest... V Praze i v Brně je jich více, než dost, tam kde odbočí jedno auto za půl hodiny je semafor zbytečný.... ale když tam někoho srazí, tak je to chyba chodce, tak jsou řidiči i město krytí....

další...