Portrétní focení  |  Webhosting  |  NIS2  |  VPS  |  Domény  |  Tesla se slevou  |  Dárek od Slona

 


Fabia III Kryten 31.08.2014 
Obrázek Fabia III Kryten
inexcel ucitelka roku Skoro som na vas Viktor zabudol Volby se blizi kdyz vypijes tolik piv ze odemknes novy skin gayroumenist
Komentáře (23) Komentovat Nezobrazovat

Fabia_III_Kryten.jpg (toztak) (29.6.2015 19:49)
2 letec: svata pravda. Cela ta koncepce hura snizovani emisi je uplne nahovno (posrana EU, na eko kazdej sere a evropani zas delaj pice celymu svetu ostatne jako vzdy). Same silene kurvitka EGR ventily/start-stop/DPF at jdou s tim nekam uz.

Fabia_III_Kryten.jpg (v0jnaRP (31.8.2014 21:52)
když jsem jí kdysi párkrát potkal na hradecký D11, myslel jsem že je to takhle hnusný kvůli tomu maskování co na na tom bylo a ono je to stejně hnusný i bez maskování...

Fabia_III_Kryten.jpg (letec) (31.8.2014 20:05)
Tuco, ja mam taky v pullitru 70 kobyl, coz je vic koni nez ma trinactistovka ve felicii. Tohle neni o tom ze by malej mikromoturek nemohl mit vykon. Tohle je o tom ze ten malej moturek toho vykonu dosahuje diky vyssim tlakum, a to zpusobuje rychlejsi opotrebeni a tudiz mnohem mensi zivotnost celeho agregatu. To ze ten moturek potom pod parou sezere vic benzinu nez dvakrat vetsi motor je jenom dalsi minus malych motoru - a nemusi to byt na dalnici ale take mezi horni a dolni lhotou.

Fabia_III_Kryten.jpg (mikeRP (31.8.2014 20:03)
Tuco: třílitrovej šestihrnek na šolich po městě na delší trasy a dálnici V8, která si jen tak brumlá. D 2. generace byla divná ale jako závodnímu autu se mu celkem vede. Jsem zvědavý jak to bude ve skutečnosti s motorizací 3. gen, protože jestli budou chtít dál závodit budou muset splnit homologaci(X kusů auta s motorem Y objemu)

Fabia_III_Kryten.jpg (SlavaRP (31.8.2014 19:31)
Jako vždy, většina vnucuje ostatním to své. Přitom je jasné, že má každý nároky na auto jiné. Jestli s autem někdo jezdí denně 20km tak si určitě nebude kupovat diesel, už vůbec ne s filtrem pevných částic. Fabia je míněná jako druhé auto do rodiny nebo jako lidové auto. Motor 1,2TSI je výkonově OK a pokud uživatel není **** tak má i dobrou životnost ale správný Čech je přeci zároveň i mechanik :)

Fabia_III_Kryten.jpg (Tuco) (31.8.2014 18:29)
Ani oktávia ještě není úplnej dálniční křižník a do tý se už montujou i benzínový dvoulitry s turbem... ale já vím, na netu má každej třílitrovej šestihrnek...

Fabia_III_Kryten.jpg (Tuco) (31.8.2014 18:27)
letec: no jo, je důležitý zmínit tu dálnici, páč na tu je fábie jako dělaná :-D OMFG to jsou argumenty jak noha tohle. Českej strejc z vesnice nebo pipina z města nevidí dálnici jak je rok dlouhej...

Fabia_III_Kryten.jpg (letec) (31.8.2014 16:43)
ja bych si teda auto s motorem z motorky nekoupil, a divim se lidem ze si to vubec kupujou. Stejne hovno usetri, protoze na dalnici se z techle moturku stavaj zrouti. A to nemluvim o zivotnosti malych pidimotorurecku. Ale vohnoutum to jeste nedoslo!

Fabia_III_Kryten.jpg (vRS Forge Motorsport) (31.8.2014 16:31)
Pro auto dané váhové kategorie a určení je TSIčko motor víc než dostačující.

Fabia_III_Kryten.jpg (BobsikRP (31.8.2014 16:00)
vzhledove se mi jaks taks libi, ale ty motory jsou zlo... nejsilnější 1.2 TSi ? radši smrt..

Fabia_III_Kryten.jpg (vRS Forge Motorsport) (31.8.2014 15:59)
Ano, druhá generace byl naprostý omyl. Vzali to dobré z jedničky, nákladově optimalizovali, designově doprznili a vzniklo hrozné auto. Kvalitativní zpracování příšerné, design otřesný, sedmnáct let starý podvozek, a do toho ještě horší HTPčko, a aby to zachránili, přidali TSIčka s vadným řetězovým rozvodem. Fakt klasa... A aby to korunovali, nabídli "sportovní" derivát s automatem za cenu velkého rodinného sedanu. Už aby ta zrůdička byla pryč, na trojku se těším :)

Fabia_III_Kryten.jpg (letec) (31.8.2014 15:43)
vypada rozhodne lip nez stara generace, male bezvyznamne plus

Fabia_III_Kryten.jpg (ElDannyRP (31.8.2014 15:09)
Mě se náhodou nová Fabka líbí, hodně mi připomíná A3.

Fabia_III_Kryten.jpg (vRS Forge Motorsport) (31.8.2014 14:44)
magickeoko: při úrovni péče, jakou svým autům poskytují konzumní majitelé a rádobyautorizované servisy, asi fakt ne, no :o) Ale měli jsme třeba ve firmě nenáviděnou a pomlouvanou Octavii II RS 2,0 TDi, na kterou se vyprávěj vtipy o turbech, vstřikách a dvouhmotovým setrváku, a najela skoro 400.000 km bez závady :) Jen se jednou měnil DPF filtr, ale to je spíš na vrub nesmyslný legislativy a nespolehlivý technologie, kterou používají všichni :)

Fabia_III_Kryten.jpg (Miro) (31.8.2014 14:19)
Nehejtujem škodovky..ale nemozem pocuvat niektorych ake su to uchvatne stroje na kolesach co jazdia len na vodu a kypriaci prášok.. +za 40 rokov sa to nikdy nepokazilo..iba toto a toto..a trochu toho..

další...