Progress of WoW 11.09.2012 
Obrázek Progress of WoW
meanwhile ruska zmrzlina kdyby lotr vznikl dneska slovenski stroj casu financni poradenstvi double nebo nic pozitivne stranky socializmu bolsevici nackove atd
Komentáře (40) Komentovat Nezobrazovat

Progress_of_WoW.jpg (vashegRP (13.9.2012 8:15)
WoW je ztrata casu. Kdybyste se radsi ucili B-)

Progress_of_WoW.jpg (Marsal) (12.9.2012 15:05)
Bula 1+ 8-)

Progress_of_WoW.jpg (.:Gembler:.RP (12.9.2012 7:15)
Bula: Přesně. Wow jsem hrál naposled ve čtvrťáku tbc na mysticu, a jak to všichni přestali hrát kvůli maturitě, přestalo to bavit i mě. Nikdy jsem se k wowku už nevrátil, je to ztráta času, kdy je člověk přišpendlenej k monitoru na hodiny a hodiny :-/

Progress_of_WoW.jpg (BulaRP (12.9.2012 2:14)
podobný debaty nikdy nepochopím, jedna strana se snaží za každou cenu dokázat, že druhá strana si svůj vkus ve skutečnosti jenom namlouvá a určitě ho změní pod náporem subjektivních hodnocení doplněných kapkou narážek na oponentovu inteligenci... dokud budou hrát moji přátelé, tak mě to ve hře udrží i kdyby tam příští datadisk měli bejt růžoví poníci...

Progress_of_WoW.jpg (sana) (12.9.2012 1:10)
Jo, některé věci se mi taky moc nelíbí (nelíbily), ale aby lidi nemohli hrát, kvůli své volbě postavy, to radši ať jde celé lore do hajzlu, než abych byl vykopnutý z raidu. Jinak mluvit o skillu u wowka ... to nejde, není a nikdy nebylo skill based hra, samotný typ hry (onlinovka s pseudotahovým systémem) tomu zabraňuje.

Progress_of_WoW.jpg (sana) (12.9.2012 1:01)
vecernik: Ach jo, wowka jsem nahrál víc jak 5000 hodin herního času v průběhu 7 let, všechno na official serverech, věř, že jsem se skupin do dungů nahledal dost. Wowko se nezjednodušilo, uživatelsky se zpříjemnilo a přidalo se vrstvení obtížnosti, tam, kde předtím byla jedna možnost jsou dnes 4+ (10/25man, normal, hc + achi). A to, že se změnilo ... kdyby stagnovalo, tak by ta hra zanikla už před lety. A je Vám jasné, že většinu těch změn, co kritizujete, si vyreptali sami hráči?

Progress_of_WoW.jpg (vecernikRP (12.9.2012 0:24)
no, a rekni mi - jak casto jsi skladal jeden z nejvic low dungu v celym svete (vic low je uz snad jen DM, WC a ten dung pod OGckem) vybral sis jediny opravdu vzdaleny dung ktery existuje.. sory, to beres jako ukazku "dlouheho cestovani" ? vetsinu dungu chodis na finalnim levlu (60 preTBC, 70 TBC ...). To bych mohl pomalu argumentovat tim, ze do dungu v OG se jako alik nemuzu dostat! hruza! katastrofa! ve vysledku se pletes - wowko se nezmenilo k lepsimu. wowko se zmenilo k jednodussimu.

Progress_of_WoW.jpg (MartuRP (11.9.2012 23:16)
zjednodusit wowko jeste slo? sem si nevsim teda uz woltk bylo pro maly deti

Progress_of_WoW.jpg (Gigi) (11.9.2012 23:06)
mě se wowko znechutilo,kdyz to vse zjednodusili jak pro maly deti a ztratilo se kouzlo kazdy postavy...saman mel svuj ress,druid battle ress... pak zacal mit kazdej vsechno..hotkar healoval directem a directak pomalu hotkama.. na 70lvlu to slo..pak uz to zacalo byt moc komercni na prachy a delalo se to vse moc jednoduse,aby to zvladnul kazdej.. mit skill uz neni asi "in"

Progress_of_WoW.jpg (PiccoloRP (11.9.2012 23:05)
ja by som len dodal ze cim novsie wowko... tym viac blizzard dosral lore.... lore co bol kedysi tak brutalne premysleny a prepracovany :(:( na vanille a bc ked som kedysi davno hral to bolo vsetko o skille ale v dalsich datacoch to bolo o eqipe a statoch...

Progress_of_WoW.jpg (Rastan) (11.9.2012 23:00)
A naposled bych ještě rád zmínil vzhled tieru. To co teďká padá v dungách je více méně od Tier 7 to sáme v bledě modrém. Chybí tomu originalita a nápad. To co vám padalo na Classic wowku to jsem vyhledával více kvůli vzhledu a né statům teď je tomu bohužel naopak.

Progress_of_WoW.jpg (sana) (11.9.2012 22:59)
Cestu do pěti minut? Máš šajn, jak dlouho trvala cesta k nejvzdálenějšímu dungům z OG - MC a Gnomeraganu? Pět minut se dávala grupa dokupy pokud byl nějaký event dungeon, pro neobvyklé dungy nebo nedejbože grupu pro alty to byla otázka hodin spamování prakticky všech chatů, navíc v té době nebyly chaty globální, tak každý člověk byl v jiném kapitále.

Progress_of_WoW.jpg (Rastan) (11.9.2012 22:55)
Hrál jsem na Antik free serveru ze kterého se později stala Anthoria a na serveru jsme se znali více méně všechny aktivní 60. Guildu jsem nepotřeboval protože by jsme z jedné stejně nesložili celý raid vždy jsme se domluvili na předchozím raidu nebo v hromadném chatu. Chodilo se vždy tak 1 za týden kdy měli lidi čas většinou pátek nebo sobota (aspoň si netrávil u wowka celé mládí. Holt jste moc zhejčkaný a čím jednodušší tím lepší že ? Já vám to neberu ale to neni nic pro mě. B-)

Progress_of_WoW.jpg (sana) (11.9.2012 22:54)
7) Právě, že některé texty ti vůbec nic neřekly a všechno jsi musel hledat přes wowhead. Nehledě, že angličtina není můj rodný jazyk a před 8 lety jsem ji neovládal jako dnes. 8) Craftování bylo k ničemu, složité získávání reagents, jejich stealování a nezobrazování na minimapě. Mohl bych pokračovat, ale jednou větou: Wowko se změnilo a změnilo se prakticky ve všech ohledech k lepšímu.

Progress_of_WoW.jpg (sana) (11.9.2012 22:51)
3) Crossserver snížil hodinové queue na pár minut, nehledě na to, že pokud jsi byl na serveru známý, tak ti soupeři afkovali z pvpčka, s cs to zmizelo. 4) Byl jsem pvper, čas na umístění v žebříčku byl enormní, navíc nebyl jistý, a bral jsi místo i spoluhráčům. 5) Protože je obrovská zábava se dvě hodiny připravovat na dung místo dělání dungu. 6)Ve vanille jsi mohl pugnout tak maximálně UBRS/LBRS, bez guildy sis jinak neškrtl, narozdíl ode dneška díky finderu.

další...