bezpecnostni pasy 16.11.2011 
Obrázek bezpecnostni pasy
she is legend or physics teacher lazy ppl everywhere binary humour corporate daily struggle scooby doo break dance rouming intimacy
Komentáře (10) Komentovat Nezobrazovat

bezpecnostni_pasy.jpg (Vin) (17.11.2011 10:20)
Kott02: U některých dálkových taky. Nebo je to to samý?

bezpecnostni_pasy.jpg (Woyta+) (17.11.2011 7:32)
Pro autobusy momentalne plati celkem mirne predpisy narozdil od konstrukce aut. Ted se je chystaji dost zprisnit coz znamena konec dvoupatrovych dalkovych. Pasy budou povinne na vsech sedackach.

bezpecnostni_pasy.jpg (Colombo) (16.11.2011 16:18)
http://www.youtube.com/watch?v=wNDknBSdTs8

bezpecnostni_pasy.jpg (sennaRP (16.11.2011 15:05)
myslim ze neni zadnej duvod se bat jezdit busem kazdej den, ale statisticky to bude nebezpecnejsi nez to letadlo.

bezpecnostni_pasy.jpg (xx) (16.11.2011 14:37)
sumy: Asi tak... i ta jeho úvaha o vytrhávání sedaček je zcestná... to, že se ve 40 let staré karose na západní ukrajině vytrhnou sedačky, když autobus přibrzdí ve stanici, je způsobeno stářím autobusu a také tím, že cikáni ukradli 3 ze 4 zrezlých šroubů, na kterých ty sedačky u těchto tehcnických skvostů drží.

bezpecnostni_pasy.jpg (sumy) (16.11.2011 14:32)
to Filip: jasně autobusy se netestujou... vím, v mateřídoušce o tom nepsali, ale v dnešní době, kdy je smernicí určená i tloušťka šlupky na buřtu, není možné, aby se autobusy netestovali. např. http://www.youtube.com/watch?v=EFlGHxV5WsY 8-)

bezpecnostni_pasy.jpg (Filip) (16.11.2011 14:23)
Pás v autobuse nemá veľký zmysel - pri nehode sa väčšinou vytrhnú sedadlá z podlahy - keďže nie všade sú miestenky, mŕtvoly sa podľa čísla sedadla nedajú tak ľahko identifikovať. Autobusy sú testované na prevrátenie - avšak nie crash testami, ale iba počítačovou simuláciou, kde vždy dopadnú skvele. Skutočný crash test je testovaný na ľuďoch, preto ich toľko zomrie. Napriek tomu sa človek cíti v autobuse bezpečne a bojí sa lietať...

bezpecnostni_pasy.jpg (JLo2) (16.11.2011 14:20)
Jop. Autobus má mnohem větší deformační zónu a navíc se drží v rozumnějších rychlostech. Náraz ve 40km/h v autobusu je pořád jen na pohmožděniny. V 90km/h (zájezdové) je to stejně nebezpečné jako v autě => pásy. A teď vysvětlujte cestujícím v zájezďáku, že mají ty pásy používat, když v MHD nejsou... Asi věří na magii autobusu :)

bezpecnostni_pasy.jpg (phoenicksRP (16.11.2011 14:11)
No, rekl bych ze autobus vetsinu srazek vyhraje

bezpecnostni_pasy.jpg (Kott02) (16.11.2011 14:09)
v zájezdových autobusech pásy jsou....