evolution of gaming characters 27.05.2013 
Obrázek evolution of gaming characters
jenom ukradli bohuzel my MakeRoumingFunnyAgain-DrinkAndDrive sach mat zapade MakeRoumingFunnyAgain-paniKlausova falesny psychiatr ale pravy STBak
Komentáře (17) Komentovat Nezobrazovat

evolution_of_gaming_characters.jpg (HonzaRezRP (2.7.2013 12:22)
Kua Bioforge, musím to konečně někdy dohrát, mám to v Dosboxu...

evolution_of_gaming_characters.jpg (BeNiShRP (5.6.2013 14:58)
az na to, ze prvni Asteroids byli ve vektorovy grafice, cucácíííí B-)

evolution_of_gaming_characters.jpg (Hnidopich) (27.5.2013 22:23)
Bobsik: Zaklinadlo uzivatelu integrovane graficke karty? :-D

evolution_of_gaming_characters.jpg (chr) (27.5.2013 22:11)
to je tym ze minecraft je v jave. keby sa tam pokusil niekto o trochu lepsiu grafiku tak by sa to uz nedalo hrat, uz teraz je to na hrane na vacsine pocitacoch

evolution_of_gaming_characters.jpg (Tvoje zlý dvojčе) (27.5.2013 22:06)
honiptak: Steve.

evolution_of_gaming_characters.jpg (honiptak) (27.5.2013 20:29)
Co je po poslední, proboha?

evolution_of_gaming_characters.jpg (jehovista) (27.5.2013 17:49)
Bobsik: Staci proste napsat vicevlaknovou aplikaci. Javu k tomu nutit nemusis. Kdyz uz mas vic threadu, tak je zbytek zalezitosti OS, aby je co nejefektivneji zpracovaval s dostupnymi prostredky.

evolution_of_gaming_characters.jpg (cpyRP (27.5.2013 17:39)
Bobsik: pre server je tick threading [odkaz] pre clienta optifine [odkaz]

evolution_of_gaming_characters.jpg (lenoch dnb) (27.5.2013 15:54)
Asteroids

evolution_of_gaming_characters.jpg (hulakRP (27.5.2013 15:49)
Jak se jmenuje hned ta první hra? Taková ta stíhačka co lítá tím vesmírem a střílí... Jsem to nedávno sháněl.

evolution_of_gaming_characters.jpg (JLo2RP (27.5.2013 15:45)
Bobsik: No, je tam mnohem vic problemu nez Java... pristup "hodim to vsechno na grafarnu a ona se s tim popere" je takovy... :D

evolution_of_gaming_characters.jpg (ŠukahošikiRP (27.5.2013 15:38)
Vkus jde do prdele,ve hrách,v muzice všude PS i ve Skyrimu je plno možností

evolution_of_gaming_characters.jpg (DeloixRP (27.5.2013 15:37)
řídicí jednotky z nasa nejsou moc výkoný protože nepotřebujou a menší složitostí se sníží pravděpodobnost poškození/defektu. A k minecraftu, že jsou všichni kokoti a nejsou schopni poznat že je to stylizace grafiky kvuli tomu že hipoly modely v kostkovaným světě by byly jako pěst na oko, to je problem jejich. A možna by to ten java engin neutahl.

evolution_of_gaming_characters.jpg (Abdul_HasanRP (27.5.2013 15:34)
co hratelnost, ale hlavně ty možnosti, to není snad nikde..

evolution_of_gaming_characters.jpg (BobsikRP (27.5.2013 15:34)
tak zrovna narocnost je i konkretne u Minecraftu problematicka, vzhledem k tomu, ze to bezi v Jave ... PS: vi nekdo o zpusobu, jak Javu donutit pracovat s vice jadrama ?

další...