h2o_cars__soon.jpg
(MSG) RP (10.9.2024 12:44)
|
Li-xxx neobsahuje toxické látky ani ťažké kovy? To vážne? |
|
h2o_cars__soon.jpg
(Grawp000) (16.7.2012 1:02)
|
Sana: Probuď se ty.
To je stavebnica auta, ktoré jazdí na VODÍK (+ KYSLÍK). Čítala si ten článok?
H2O batérie sú kompletne nanič. Li-xxx im natrhnú prdel vo všetkých kategóriách, energetická hustota, rýchlosť nabíjania, bezpečnosť, max. prúd a sú takisto ekologické . tj. žiadne toxické látky ani tažké kovy. |
|
h2o_cars__soon.jpg
(Tiktak) (16.7.2012 0:23)
|
Dash: Plně chápu tvou argumentaci. Jen jsem tě chtěl upozornit, že vše v tomto světě je jen o statistice. Pokud je někde "nepřekonatelná" energetická bariéra, pouze to znamená, že je tato bariéra překonávána ve statisticky zanedbatelném počtu pozorování. |
|
h2o_cars__soon.jpg
(Dash) (15.7.2012 23:53)
|
Tiktak: co to plácáš o Slunci? Stroj, který by spalováním vodíku rozkládal vodu na vodík by se nazýval perpetuum mobile. A tu energii opravdu nejde ochcat - viz První termodynamický zákon.
|
|
h2o_cars__soon.jpg
(Tiktak) (15.7.2012 21:27)
|
Dash: nejde to nijak ochcat, prostě nejde... Špatně formulované - to máš stejné jako že "za podmínek panujících uvnitř Slunce nemůže probíhat termonukleární reakce". Njn, nemůže, statisticky nepravděpodobné, ale prostě stokrát nic zabilo osla... Nikdy neříkej, že něco nejde, protože pak se najde idiot, co neví, že to nejde, a udělá to! |
|
h2o_cars__soon.jpg
(sana) (15.7.2012 21:12)
|
Haló, probuďtě se. Na tohle už jsou DĚTSKÉ stavebnice. http://pctuning.tyden.cz/hardware/multimedia-zvuk-tv/23062-otestovali-jsme-hracku-stavebnice-vodikoveho-auta |
|
h2o_cars__soon.jpg
(Joumi) (15.7.2012 16:27)
|
Ja by som tychto fakerskych hajzlov s ich H20 autami a H20 technologiami dal hned postrielat. Zavadzaju naivnych ludi a striehnu na nejakeho slabomyselneho investora. |
|
h2o_cars__soon.jpg
(Dash) (15.7.2012 16:09)
|
Uuuuu, nanopovrch. Od Horsta Fuchse, co?
Tu vazební energii na rozštěpení molekuly je potřeba někde vzít. Nejde to nijak ochcat. Prostě nejde. |
|
h2o_cars__soon.jpg
(Grawp000) (15.7.2012 15:53)
|
Dash: A Dokonca to bude nahovno akumulátor energie. V raketách určených na dosiahnutie orbitu sa H2 + O2 používa pre vysoký výkon, ale tam kde je potreba vysokú energetickú hustotu sa používa napr. CH4 + O2.
Dúfam, že sa pekne ostane pri diesli. Dá sa syntetizovať, má to neporovnatelne vyššiu energetickú hustotu nez Li-XXX batérie alebo vodík a pri havárii sa nemusím obávať, že to exploduje.
A technológií na výrobu CO, prípadne C a O2 z CO2 je viacero. Účinnosť ale zatial tak 1-2%. |
|
h2o_cars__soon.jpg
(Zarniwup) (15.7.2012 15:43)
|
To by vysvetlovalo tu velkou bednu v zadni casti. Ale stejne se mi tomu nechce verit. Proc by se to uz nepouzivalo ? |
|
h2o_cars__soon.jpg
(Brian Boitano) (15.7.2012 15:38)
|
vtip je v tom že voda musí projít zařízením ne nepodobným katalyzátoru který má specifický nanopovrch ... při použití zanedbatelného proudu se začne voda rozkládat |
|
h2o_cars__soon.jpg
(Dash) (15.7.2012 15:18)
|
Je fascinující jaké bláboly produkují haranti, co z fyziky znají maximálně tak Archimédův zákon. Sloučenina H2O je energeticky úspornější, než 2xH a O zvlášť. Na rozštěpení vody je tedy nutné enegii dodat. Tu samou energii je pak možné znovu odebrat a využít - opětovným sloučením na vodu (okysličováním, chcete-li hořením, vodíku). Vodík tedy NIKDY nebude nic jiného, než akumulátor energie. |
|
h2o_cars__soon.jpg
(Hnidopich) (15.7.2012 14:38)
|
O pohonu na rozklad vody se psalo uz v ABC a VTM pred triceti lety, mile deti. |
|
h2o_cars__soon.jpg
(Hnidopich) (15.7.2012 14:36)
|
j.NECHO: Jenze hydro v tomhle pripade neznamena vodu, ale kapalinu obecne. A kdyz se zajdes podivat na nadrazi (kde nejsou draty) par takovych tam urcite pojede kolem. |
|
h2o_cars__soon.jpg
(brany) (15.7.2012 14:31)
|
Ono to totiž až také úžasné nie je
http://en.wikipedia.org/wiki/Water-fuelled_car#Claims_of_functioning_water-fuelled_cars |
|