math class 16.12.2012 
Obrázek math class
jenom ukradli bohuzel my MakeRoumingFunnyAgain-DrinkAndDrive MakeRoumingFunnyAgain-paniKlausova sach mat zapade falesny psychiatr ale pravy STBak
Komentáře (135) Komentovat Nezobrazovat

math_class.jpg (32) (22.5.2021 21:50)
8

math_class.jpg (trekker) (2.11.2014 0:22)
SYNTAX ERROR. Zadanie nie je jednoznacne. Netreba sa spoliehat ze operacie pojdu zlava doprava. Malo by to byt viac ozatvorkovane, aby bolo jasne, co sa ma pocitat najprv. Potom to dopadne tak ze napr. CASIO vypocita jeden vysledok a napr. TEXAS nieco uplne ine.

math_class.jpg (HyprCyprRP (9.3.2013 7:48)
Tento příklad je zadán absolutně správně, nic v něm nechybí a bez dalších upřesnění má JEN jeden možný výsledek a to 9.

math_class.jpg (cansRP (18.12.2012 20:56)
9 :)

math_class.jpg (Peter) (18.12.2012 20:39)
x: Použil som ho správne. Po úprave zlého zadania o ktorom je táto nezmyselná debata mi vrátil správne výsledky.

math_class.jpg (x) (17.12.2012 22:32)
Peter: nejspis proto ze ho neumis spravne pouzivat, jinak vraci 9

math_class.jpg (apxRP (17.12.2012 20:48)
random rage comment (uz sme v top 10 za rok !)

math_class.jpg (Andrew26RP (17.12.2012 20:17)
Vy jste fakt hovada. Každý ví, že je to 42!

math_class.jpg (Peter) (17.12.2012 18:17)
Presne tak. Program /usr/bin/bc ma správne upozornil na syntax error.

math_class.jpg (aaa666RP (17.12.2012 17:54)
Jednoduchý řešení, převeďte si to do zlomku. Takže buď 6/[2*(1+2)], nebo (6/2)*(1+2), a teď je otázka, jestli ta závorka (1+2) má být v čitateli, nebo ve jmenovateli, tolik k výpočtu. Dělení má být prostě úplně poslední, nebo tam musí být závorky, chyba je prostě na straně zadávajícího. To je jako kdyby Vám GPS řekla, že máte jít nalevo a rovně, ale nedala by Vám pořadí. Taky byste se dostali na dvě odlišný místa...

math_class.jpg (Ttxman) (17.12.2012 17:28)
Problem tady bude v tom, ze snad vsechny kalkulacky co podporujou zkraceny zapisy davaj prioritu "vynechanymu nasobeni" nad normalnim nasobenim. Teoreticky je vysledek 9 jelikoz tam jenom neni napsany to ".". Prakticky zalezi na tom jak je napsanej vyhodnocovaci algoritmus v kalkulacce a v dusledku i v hlave pocitajici osoby. Tohle se vzdycky resi dotazem na ucitele co tim sakra myslel.

math_class.jpg (mrkevRP (17.12.2012 17:26)
filias Ne, kalkulačky neinterpretují děleno jako zlomek, ale určité typy umí tzv. "těsné násobení". Je to taková malá výhoda, která ti umožní ze zápisu vypustit některé závorky, dle defaultních pravidel ale neexistuje... můžeš pak psát věci jako 8y : 3x = 8y/(3x) nebo 8y : 3*x = 8xy:3. Je to ale jen výhoda kalkulačky a ty bys měl vědět co, jak a proč do ní zadáváš. Stejně dobře je 3*= na kalk. operace 3^2, kdybys ale dostal takto zadaný příklad, jen si poklepeš na čelo.

math_class.jpg (phoenicks.) (17.12.2012 16:39)
Rouming... wat r u doing... rouming... STAHP!

math_class.jpg (456) (17.12.2012 16:26)
pořadí při násobení se může přehazovat. 2x7 je totéž jako 7x2 6/2x(1+2) můžu zapsat jako 6x(1+2)/2. Nebo můžu napřed dělit a pak mi zbyde 3(1+2). Stejně jako 1/2at^2 můžu zapsat (at^2)/2 nebo 0,5at^2 6/2(1+2) není identické s 6/(2(1+2))

math_class.jpg (SheppardRP (17.12.2012 15:26)
Wolframalpha řiká [odkaz]

další...