Webhosting  |  Tesla se slevou  |  Domény  |  VPS  |  MDŽ se Slonem

 


maturita-22 04.05.2014 
Obrázek maturita-22
Poetry Zokej Vana beda Cechum kterym cizak vladne Spy time zachodove dvere v poslanecke snemovne poradce totalitni prokuratorky
Komentáře (59) Komentovat Nezobrazovat

maturita-22.png (plechovka_cz) (7.12.2020 15:25)
C) :)

maturita-22.png (KrtekRP (17.11.2020 16:35)
Cé je správně - vy zíráte, my zíráme - Vizír. A věta Kozinova - "Lomikare, Lomikare, do roka a do dne..." [odkaz]

maturita-22.png (Dežon) (5.5.2014 22:33)
Otázka by měla být z oboru psychiatrie a znít: co to bylo za hovada, když museli měřit čtverec takhle. Plus, na co laser, když mám teodolit a chci páchat masochismus s matikou? Fejk, dupla, koš

maturita-22.png (Abdul_HasanRP (5.5.2014 20:02)
mrkev: to mě nezajímá, já psal, co bych tam dal já, a co tam má být. Kdo na toto nemá, nemá mít maturitu, není to zase tak těžké, a i bez těchto věcí to bude udělatelné...

maturita-22.png (mrkevRP (5.5.2014 19:57)
@Abdul_Hasan I když to studenti "budou vědět", nikdo to neuzákoní. Máme totiž na SŠ příliš vysoké procento populace a ti lidi na to prostě nemají, aby se to naučili...

maturita-22.png (Abdul_HasanRP (5.5.2014 12:17)
mrkev: Proto jsem psal, spolu s novým modelem maturity, který má platit od roku 2020, nikdo nebude moci nic namítat, budou to vědět před příchodem na střední, že ta maturita bude ne těžká, ale odpovídat úrovni maturanta. Jo ještě jsem zapomněl - limity bych tam taky dal. Alternativou by bylo zanechání obtížnosti ale zvýšení hranice úspěšnosti tak na 80% minimálně...

maturita-22.png (jimoRP (5.5.2014 12:12)
jsem si rikal, jestli to 17 let po mature dam... a dal jsem. :) Cosinovou vetu jsem si teda nepamatoval, ale dal jsem to postupem - rozdelit trojuhelnik nahore na dva pravouhle, tam spocitat (z obou najednou) uhel, pod kterym jsem to rozdelil, z toho pak uz snadno obe kratsi odvesny, ty se sectou a umocni. Ale chvilku jsem se musel zamyslet... coz jen potvrzuje, jak moc je ta teorie uzitecna v beznem zivote. ;-)

maturita-22.png (mrkevRP (4.5.2014 23:01)
@Abdul_Hasan Průser je v tom, že nemůžeš nechat vyletět 60% ročníku... A to by byla reálná čísla, kdyby se ta obtížnost zvedla... Takhle tam jsou tam příklady ze ZŠ, které slouží k tomu aby prolezla i ta "spodina" a i tak je úspěšnost kolem 83%(!!!). Vem si například loňskou maturitu z matematiky: [odkaz] pro prolezení potřebuješ nasbírat 17 bodů. To musí být schopný udělat žák 5. třídy ZŠ. Přesto to 18% nedalo...

maturita-22.png (Abdul_HasanRP (4.5.2014 20:48)
Proto bych to spolu s novým modelem maturity ztížil, studenti si nebudou moci stěžovat, že nevěděli, co tam bude, a zvýší se úroveň maturantů. Nový ministr školství se mi jako jeden z mála líbí, i když nejspíš nebude školné...

maturita-22.png (fot) (4.5.2014 20:29)
Abdul: To chyba je, ale co s tím. To je jeden z těch důvodu, proč ta maturita je taková. V ideálním případě by to mělo fungovat tak, že když člověk projde 4 lety střední, na maturitu by se neměl učit, ale jen opakovat. Reál je bohužel jiný.

maturita-22.png (Abdul_HasanRP (4.5.2014 19:53)
fot: to je ovšem chyba... Ale minimálně na gymplech a průmkách by se učit měly

maturita-22.png (RaviseRP (4.5.2014 19:52)
Jak zní věta kosinova, šejku Peterko?

maturita-22.png (fot) (4.5.2014 19:45)
mrkev: podle mě byla tato úloha takto koncipovaná, že ti mělo dojít použití cosinové věty. A o tom by to mělo být, nemusím znát vzorečky, ale měl bych vědět buď jak si to odvodit anebo jaké vzorečky mám hledat. Abdul_hasan: Derivace a integrály ve státní maturitě nemůžou být, protože se na střední už všude neučí. S ostatním souhlasím.

maturita-22.png (3453453) (4.5.2014 19:35)
to je blbost ako moze mat stvorec ine velkosti stran. Uloha je zle napisana.

maturita-22.png (izakRP (4.5.2014 19:34)
Jo to je OK, spocitaji tu neznamou stranu, je to ctverec, takze pak vynasobi ... a VOALA ;-))

další...