Webhosting  |  VPS  |  Domény  |  Dárek od Slona  |  Tesla se slevou

 


tesla 09.02.2012 
Obrázek tesla
banik pyco ledvinky pro roumenisty mom vs me zdrastvuj herr fuhrer users  to asi neni skoda 120
Komentáře (19) Komentovat Nezobrazovat

tesla.jpg (mommafat2) (20.3.2019 12:42)
Zabudovany jaderny reaktor bych bral, mas energii prakticky na celou zivotnost vozu bez dobijeni, vymeny atd. Jen te Buh chran abys to s tim nekam narval, treba ve meste... zarve pulka kraje :-D

tesla.jpg (blamuž) (14.5.2013 17:51)
Ty články co používá Tesla testovalo pár chlápků z NASA, jestli máte rádi grafíky: https://batteryworkshop.msfc.nasa.gov/presentations/Perf_Safe_Test_Panasonic_Li-Ion_NCR_18650_Cells_JRead.pdf Jestli chcete rychlonabíjení bez ztráty životnosti, tak články od A123, používá je třeba Chrysler. Ale...článek kterej by mohl vydržet při normálním nabíjení možná i 7-8 tisíc cyklů (výrobce udává 3 500 cyklů při optimálním nabíjení/vybíjení snížení kapacity na 90%, hranice je 70%,do the math),vydrží 1-2 tisíce.

tesla.jpg (blamuž) (14.5.2013 17:46)
info o tom Tesla Model S: http://green.autoblog.com/2009/03/26/tesla-model-s-50-000-ev-sedan-seats-seven-300-mile-range-0-6/ vážně to používá Li-Ion, jen tam těch článků je o dost víc, než by potřebovali - klidně i 2x, Roadster jich má 6 000, Model S 8 000. Rozprostření proudovýho odběru mezi takovej počet článků dost výrazně sníží odběr z každýho z nich, což výrazně prodlouží životnost. Ovšem bez rychlonabíjení.

tesla.jpg (Abdul_HasanRP (10.2.2012 15:27)
Dokud to nebude mít zabudované jaderné reaktory, tak neberu

tesla.jpg (MipiRP (9.2.2012 19:24)
Až na to že tu je každý odborník tyhle auta a podobné na elektřinu nejezdí na Li-ion baterie kde žijete v pravěku? Tam jsou při nejhorším Li-Fe-Po4 a tu u specielních dobíjecích stanic dobiješ za 15 minut a životnost mají 10 let pokud už nepoužívají ještě lepší typy

tesla.jpg (Ujo_Ja) (9.2.2012 19:05)
Stando: 3000 cyklov s 80% úbytkom kapacity tak vo sne. Li-Ion akumulátorom celkom pekne klesá kapacita aj bez nabíjacích cyklov, len tak s časom. V praxi tam budeš mať po troch rokoch polku pôvodnej kapacity. Pri -20°C mrazoch ako boli teraz ešte menej. Elektrický pohon je super vec, ale to ako sa skladuje tá energia je nahovno.

tesla.jpg (Abdul_HasanRP (9.2.2012 17:45)
Stando: to ne, ale normálním lidem když budou mít nečekanou zajížďku, tak dotankují, a jak to chceš řešit s tímto???

tesla.jpg (sumy) (9.2.2012 15:57)
Nedos: Áááá, jsem vyvolený, mám 400V zásuvku u baráku :-D Jen tam mám místo Tesličky cirkulárku :-( a že by jsem toho novýho sedana bral.

tesla.jpg (jojoRP (9.2.2012 15:37)
mne sa viac paci ta tabula - na juh, na sever :D

tesla.jpg (Stando) (9.2.2012 13:59)
prečo by si potreboval pri každom parkovani to pripojovať ? to pri každom parkovaí dolejš PHM čo si spotreboval?

tesla.jpg (NedosRP (9.2.2012 13:14)
Stando:Nj, ale při každým parkování to připojovat k zásuvce? A jak to chceš dobíjet u králíkárny? V garage to asi nebud eproblém, ale takle je to jen pro vyvolený.

tesla.jpg (Stando) (9.2.2012 13:13)
neviem čo máte porti ele. autám ale na 80% sa dobijú beho 2 hodín z 400V a netreba zabudať že väčina sa vozí iba po meste resp v krajoch, nie každý absolvuje denne 50+ viac km a ak sa dobre pamätám tak iba po 3000 cykloch nabití sa sa zmenší kapacita baterií na 80% z pôvodných

tesla.jpg (CN) (9.2.2012 12:24)
Atom, yo...

tesla.jpg (eratniRP (9.2.2012 11:32)
Kdepak, to jezdí na kosmickou energii ;-)

tesla.jpg (sawierRP (9.2.2012 11:30)
az kolem nej projedu pri nabijeni baterek kdo se bude smat B-)

další...