Odebírat | ||
Obrázek '1992 vs 2011' (HyprCypr) RP (6.9.2015 16:19) | reagovat | |
A další dupla. | ||
|
||
Obrázek '1992 vs 2011' (salam) (1.6.2011 23:42) | reagovat | |
a úplně jsem zapomněl dodat: obrázek je hnus s mřížkou ;-( | ||
|
||
Obrázek '1992 vs 2011' (salam) (1.6.2011 23:39) | reagovat | |
skylajner: "průměrná inteligence šla dolu" - jak to měříš? nebo z čeho vycházíš? | ||
|
||
Obrázek '1992 vs 2011' (Brumburak) (31.5.2011 19:18) | reagovat | |
Pro ty co preferuji hlubokou pred grafikou doporucuji Dwarf Fortress. Ale souhlasim, vychazi strasne moc picovinek ktery bych nepouzil ani jako podtacek, ale podle me vychazi kvalitnich titulu stale dost, jen ztraceji v ty zaplave sracek. Pokud zapatrate v pameti, super hry take nevychazely porad ale jednou za cas. Tu okurkovou sezounu mezitim se hralo co zrovna bylo poruce, ikdyz to nebylo nic extra. Ceho opravdu lituju je kratsi herni doba. Zase lepsi nez umele protahovana hra. | ||
|
||
Obrázek '1992 vs 2011' (misof) RP (31.5.2011 19:08) | reagovat | |
Priemerna inteligencia nesla nijak vyrazne dole. Priemerna inteligencia pouzivatela pocitaca isla vyrazne dole tym, ze sa pocitace rozsirili do mainstreamu. Hry sa nezjednodusuju preto, aby ich aspon niekto kupoval, hry sa zjednodusuju preto, ze blbcov co kupia jednoduchu je uz proste viac ako ludi co by kupili narocnu. | ||
|
||
Obrázek '1992 vs 2011' (skylajner) RP (31.5.2011 17:38) | reagovat | |
hratelnost naprosto opdovídá průměrný inteligenci -- musej to prodat co nejvíce lidem, a protože průměrná inteligence šla dolu, hry musely zamířit k jednoduchosti, aby si je vůbec někdo kupoval (( fajn by bylo rozjet web pro lidi co preferujou hratelnost..vedenej zadarmo, pouze ze sponzoringu a reklamy ( spokojený uživatelé můžou klikat na reklamu i když nemaj zájem, tim daj nějakej ten peníz do vývoje ) )) | ||
|
||
Obrázek '1992 vs 2011' (ghostrider) (31.5.2011 14:58) | reagovat | |
...a co z toho je teda ten zor 58 ? | ||
|
||
Obrázek '1992 vs 2011' (qwerty) RP (31.5.2011 13:25) | reagovat | |
Garrus: prave som to chcel napisat, ludia teraz povazuju hry ako Mass Effect za naj hry vsetkych cias a pritom su to rubacky s trapnym pribehom... | ||
|
||
Obrázek '1992 vs 2011' (Garrus) RP (31.5.2011 13:02) | reagovat | |
Grafika sla sice nahoru, ale zato hratelnost sla dolu... kdyz porovnam takovy Planescape: Torment s dnesnimi RPG hrami... [spokojeny Brumburaku?] | ||
|
||
Obrázek '1992 vs 2011' (cpy) RP (31.5.2011 12:54) | reagovat | |
Ibaze toto je render a nie ingame! | ||
|
||
Obrázek '1992 vs 2011' (Brumburak) (31.5.2011 12:40) | reagovat | |
Pockejte, za chvilku sem pridou hardcoregamesaci a budou si stezovat ze gravika sla sice nahoru, ale hratelnost do kytek. | ||
|
||
Obrázek '1992 vs 2011' (SIDwtf) (31.5.2011 11:17) | reagovat | |
jedovata zmija> nie, mylis sa, ide o to rozobrat to do co najvacsieho detailu. mimochodom, vsimli ste si ten 18. pixel zlava na 13. riadku... | ||
|
||
Obrázek '1992 vs 2011' (jedovata zmija) RP (31.5.2011 9:15) | reagovat | |
mat vase starosti kua ,ide o vtipne porovnanie a punktum | ||
|
||
Obrázek '1992 vs 2011' (Milanese) RP (31.5.2011 8:48) | reagovat | |
PaulZy: jiste jsi mel na mysli radioaktivni izotopy, ze. | ||
|
||
Obrázek '1992 vs 2011' (FFFUUU) RP (31.5.2011 8:32) | reagovat | |
je to Lightning z FF13.. jaky by malo zmysel dat tam rok 2011 a pastnut tam stary model? okrem toho to ma byt 2010. | ||
|
||
Obrázek '1992 vs 2011' (Julus2) (31.5.2011 8:21) | reagovat | |
Presneji Terra (Tina) z Final fantasy 6 | ||
|
||
Obrázek '1992 vs 2011' (nippercz) RP (31.5.2011 8:05) | reagovat | |
yup, Final Fantasy : ) | ||
|
||
Obrázek '1992 vs 2011' (PaulZy) (31.5.2011 8:00) | reagovat | |
ooops, tak těsně vedle, že by Final Fantasy teda? | ||
|
||
Obrázek '1992 vs 2011' (PaulZy) (31.5.2011 7:59) | reagovat | |
pokrok nezastavíš, beztak je druhý obrázek Zeldy z CGI... ale i tak půjde ještě dlouho rozeznat počítačem generované postavy od herců z masa a krve, minimálně tak dlouho, než nezačnou grafická studia používat izotopy jako generátor náhodných čísel. | ||
|