Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Devadesáttři:
   


Odebírat

Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' (M.I.R.RP (26.6.2011 10:25) reagovat
To jsou všechno silácký kecy :)

Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' (Ondra640RP (26.6.2011 9:33) reagovat
Plyn do sporaku, nafta do lokomotivy a benzin do auta

Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' (kajencikRP (26.6.2011 2:51) reagovat
NAFTA PATŘÍ DO KAMEN!!! Kdyby měly diesely v le mans stejné podmínky jako benzínová auta tak si ani neškrtnou.

Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' (Scavender) (25.6.2011 20:43) reagovat
Ano nafťáky sou starý držáky, jezděj na vzduch a tak vůbec...

Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' (Lord) (25.6.2011 17:16) reagovat
zlatej starej benzin bez nejakych turb. Jsi pamatuji kdyz me znamej svezl starou m5 bavem v benzinu neskutecnej zazitek

Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' (M.I.R.RP (25.6.2011 16:04) reagovat
No, to už je pekelnej rozdíl, to uznávám :)

Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' (sennaRP (25.6.2011 16:02) reagovat
Ja vim ze nejde objem primo srovnavat. Ale v dnesni dobe kdy vsechno meli dopredu spocitany bylo FIA moc dobre jasny ze tak velkou propast benziny nedozenou. Ruku do ohne za to nedam ale mam pocit ze v roce 2009 meli benziny limit 4,0L kdezto diesely 5,5L a to je sileny. :-( Na nekterejch tratich byli o 4 sekundy rychlejsi.

Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' (RoflMao) (25.6.2011 15:35) reagovat
Tak jako jo... Kroutak to ma impozantni. Ale benzin je benzin. Sportak by nemel smrdet sazema, ale spalenym benzinem. ;-)

Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' (M.I.R.RP (25.6.2011 15:35) reagovat
Nechci tady nijak protěžovat koncern, akorát se na tom dá krásně ilustrovat, jak to je. Ještě jedno srovnání, Golf 4, 1.9 TDI 110 kW vs. 1.8T 110 kW a na zrychlení vyhrává zase benzínová verze. Pravidla LeMans jdou tedy mimo mě, takže tohleto je asi to nejkvalitnější, co ze mě vylezlo :) Ale chci tímto srovnáním jen postavit nějaký fakty za to, co jsem napsal. A tedy že nemůžeš srovnávat objem dieselových a benzínových agregátů. Ty motory jsou úplně jiné a jinak reagují.

Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' (M.I.R.RP (25.6.2011 15:24) reagovat
Musíš brát v potaz to, že objem motoru a velikost turba není vše. Turbobenzín s menším objemem byl vždycky svižnější, než turbodiesel s větším objemem. Nemusím ano chodit daleko pro srovnání, 2.5 TDI V6 110 kW vs. 1.8T 110 kW například v Superbu nebo Passatu a ta 1.8T je prostě lepší.

Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' (sennaRP (25.6.2011 15:15) reagovat
Jo je to komplikovany.. poslednich uz asi 5 let diesely v LeMans naprosto dominujou ale pravidla sou nastaveny nefer, maj vetsi objem nez benzin a snad i vetsi turba coz v kombinaci s mensi spotrebou je smrtici. Asi zasahla eko-mafia

Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' (vsh) (25.6.2011 13:00) reagovat
5thWheeL: to je tak trochu polopravda, az nepravda... kdyz se pravidla pro dizly v LM zavedla, mely mnohem vetsi zvyhodneni proti benzinovym prototypum.. a druha vec je ta, ze kdyz Audi do LM vstupovalo, byla to zdaleka jedina tovarna s mnohonasobne vyssim rozpoctem, nez ostatni soukrome, nebo polotovarni tymy..no a vubec, poslechnete si jak zni onboard audi nebo peugeotu a pak si dejte onboard nejakeho benzinoveho prototypu, at vite jak ma znit zavodni motor...

Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' (5thWheeL) (25.6.2011 11:56) reagovat
pokud se nemylim, tak tohle je special postavenej pro zavod 24 Heures du Mans (čili 24 hodin Le Mans) a tyhle auta jsou zcela vyrovnany s konkurenty na benzin. Na tehle urovni je ale dost tezky neco srovnavat. A v rovine normalnich aut jsem mam radsi naftaky, i kdyz jezdim benzinovym autem

Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' (M.I.R.RP (25.6.2011 11:46) reagovat
To jsou kecy, že servis u nafty stojí víc. Hloupá fáma. Je to stejný. Taky jsem v tom žil. Pak jsem se projel v TDI a říkám si, že bych přece jen nemusel kupovat benzínový auto, že to špatně nejede, žere to hovno. Tak jsem se potom začal pídit. O auta se zajímám a snažím se dost dopodrobna, takže jsem vyšpekuloval co se dalo a zjistil jsem, že to vyjde na stejno.

Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' (JendaX) (25.6.2011 11:24) reagovat
Mam 1,9TDi 92kW ve skodovce, najeto 220k , vymeneny jenom rozvody, motor je stale v suprovej kondici.. Myslim si, ze to sou dobry motory.

Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' (matessmithRP (25.6.2011 11:23) reagovat
tak tak, co usetris na nafte to hned dobehnes na oprave

Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' (MonaroRP (25.6.2011 11:13) reagovat
kdo by do auta na rok 2011, dávál zastaralý motor TDI

Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' (clown) (25.6.2011 11:13) reagovat
tak nelze srovnavat toto TDI a TDI co mame v tech nasich sedacich vanach .., kdo nemel TDI aspon 200tkm i se servisem, nevi .., furt si mysli, ze je to levne .. , nechme je v tom, kazdy si musi nabit hubu.. B-)

Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' (mikircRP (25.6.2011 10:26) reagovat
Tak si nalej naftu do kamen :D myslim, ze bys rychle zmenil nazor

Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' Obrázek '2011-Audi-R18-TDI-1' (NW) (25.6.2011 10:04) reagovat
Nafta patri do kamen