Strana 1/3.
Odebírat
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(-PEPE-) (24.11.2022 14:36)
|
reagovat
|
Až na ekonomiku to souhlasí. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Jenda Knedlík) RP (3.9.2021 13:15)
|
reagovat
|
Když pravičák dočte tyto řády dá s klidem plus,
když levičák dočte tyto řádky, nasraně kliká na mínus a pak se vyblije v komentářích.
|
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(skylajner) RP (9.3.2014 9:02)
|
reagovat
|
nestane, protože než by se v politice stihlo (s tim tempem jak se věci mění) změnit, tak lidé zvolí jinou stranu s jiným uvažováním |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(skylajner) RP (9.3.2014 9:01)
|
reagovat
|
kdo by zastával nějaký jejich názor a náhled na politiku. Většina lidí o kterých mluvím si ani nevšimne, že to, co rozhoduje koho budou volit (program) mají v plánu všechny významné strany. A jediný důvod proč koukaj jestli to daná strana na programu má je to, že někdo z jiné strany je zklamal, popřípadě na něj byla vykonstruována aféra... čili s takovou masou lidí nemůže stát mít jednotnou ideu a jednoznačný směr kterým se vydá a tak vzniká paskvil. ...všichni ho chtěj reformovat, al nikdy se to nestane, |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(skylajner) RP (9.3.2014 8:58)
|
reagovat
|
fíha, ta diskuze stojí za to ... @kajecnik @Book ...největší problém s jakoukoliv formou vlády a korporacema je v tom, že ať vláda dělá cokoli, nemůže si dovolit zrušit "vymývání mozků" které ovlivňuje a formuje značné procento populace, a umožňuje korporacím velmi efektivně zničit malou či místní konkurenci. stejnětak se velké procento lidí nechá ovlivnit tendenčními texty, videi názory a zprávami (náladami) a nemají jednotný názor a náhled na politiku, líbí se jim spíš nějaký populista nežli někdo, kdo . |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(deblasco) RP (15.4.2013 9:41)
|
reagovat
|
pozeram... ze doteraz to videlo 48 laviciarov |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(PAVEK) RP (8.1.2013 3:24)
|
reagovat
|
vzskutečnžosty pravda fageti jedni |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Metzgermeister) RP (18.8.2011 13:32)
|
reagovat
|
lol, "Já" to tady dočetl a už ej z něj antikomunista, kterýmu se nelíbí, že lajkovací tlačítko je nalevo, což podle něj napovídá, že roumen je komunista |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Azzie) RP (20.7.2011 12:29)
|
reagovat
|
omg.. další tupá ovce bez vlastního názoru. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Azzie) RP (20.7.2011 12:29)
|
reagovat
|
omg.. další tupá ovce bez vlastního názoru. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Já) RP (16.7.2011 17:57)
|
reagovat
|
Hlavně že je tlačítko líbí nalevo. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(miki4) (15.7.2011 22:40)
|
reagovat
|
Jako pravičák souhlasím prakticky se vším, co je zde napsáno. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(okam_z_brna) RP (14.7.2011 21:28)
|
reagovat
|
podle komentu soudim, ze je tu 74 pravicaku a 43 levicaku.... no co, nasrat na skatulkovani lidi |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(FЕJK) (14.7.2011 21:04)
|
reagovat
|
Ballius: Asi každý čteme jinou diskusi. I to se stává, nic proti konkrétním lidem bez konkrétních argumentů, mezi něž patřím i já. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Ballius) RP (14.7.2011 19:43)
|
reagovat
|
kajecnik: obdivuju jak ses schopen se s klidnou mysli vyporadavat s prazdnymi argumenty i hloupym osocovanim. Sdilim uplne stejne nazory a po precteni teto diskuze smekam pomyslny klobouk pred mirou tve asertivity. Ode me mas jednoznacne +. Btw podobne nazory sdili hodne lidi co doopravdy vytvari hodnoty (tedy aspon co znam). Bohuzel nevyhodou demokracie je, ze vzdy plodi socialismus (ve smyslu statniho prerozdelovani hodnoty co obcane vytvori). |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(FEJK) (14.7.2011 17:21)
|
reagovat
|
kajencik: Taky netvrdím, že je primitivní ten obrázek (po umělecké stránce je, to je pravda); nauč se lépe číst, pokud to svedeš. Jinak jednoduché a primitivní je stejné slovo - dokonce je odvozené stejným způsobem, pouze v různých jazycích. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(kajencik) RP (14.7.2011 17:12)
|
reagovat
|
obrázek je zjednodušující ale já se s ním ztotožním, to že je něco jednoduché ještě nutně neznamená že je to primitivní. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(FEJK) (14.7.2011 17:03)
|
reagovat
|
kajencik: Jsem (v některých ohledech) levičák a obrázek se mi líbí - krásně ukazuje primitivitu některých obdivovatelů tzv. pravice. Takže tvůj výrok "pravice vítězí" je unáhleným soudem. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Book) (14.7.2011 16:13)
|
reagovat
|
Tak on tržní systém má hodně výhod , akorát nemůže v podobě státního vyloučení, či zapojení fungovat dokud není vytvořen morální a právní podklad. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(krvesaj) (14.7.2011 15:55)
|
reagovat
|
Nějak si teď nejsem jist svým politickým zařazením...asi na to budu sráti i nadále |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(kajencik) RP (14.7.2011 15:45)
|
reagovat
|
jaké pnutí, já se náhodou dobře bavím s Bookem dobrá diskuze a argumenty které má freelook jsou teprve zajímavé Ale stejné jsem rád že pravice vítězí (líbí vs nelíbí). |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Pool) (14.7.2011 15:26)
|
reagovat
|
Tak mám takový dojem, jestli to opět nestvořil všemi pravičáky opěvovaný Ivan Langr. Dej mu Pán Bůh věčné politické nebe. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Book) (14.7.2011 15:22)
|
reagovat
|
Obrázek by měl být pro nárůst společenského pnutí mezi uživateli odstraněn a bude klid |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(kajencik) RP (14.7.2011 14:57)
|
reagovat
|
freelook: takže si představuješ že tady budeme diskutovat o konzervách a rozdělení masa, když je ten obrázek o rozdělení na pravici a levice? Nebo snad máš pocit že mám naplnit představu tady kolegy o něco níže a jako správný pravičák držet pusu a krok? |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(freelook) (14.7.2011 14:50)
|
reagovat
|
kajencik: ja se o svych politickych nazorech, narozdil od jednoho fanatika, zde nerozsiruju. ale kdyz chces trollovat nesmyslama, tak uzivej detatko. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Friťák) RP (14.7.2011 14:34)
|
reagovat
|
Tady to vře |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(kajencik) RP (14.7.2011 14:25)
|
reagovat
|
freelook: koukám zástupce diskuzí na idnesu a novinkách konečně dorazil |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(FEJK) (14.7.2011 14:25)
|
reagovat
|
Shrnutí obrázku: Je-li člověk pravičák, nechá si všechno líbit. Je-li člověk levičák, nenechá si líbit nic. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(freelook) (14.7.2011 14:19)
|
reagovat
|
jak tak koukam, tak se nasel jen jediny idiot - KAJENCIK (prominte za ten vyraz ale uz to neslo), ktery za kazdou cenu dela agitky. proste fanatik, ktery keca (odkazuje) neco o respektu k nazorum jinych INDIVIDUALIT, ale kupodivu mermomoci se snazi natlacit sva jedina moudra i na serveru ktery o politice neni. jdi s tim uz do zadele. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Book) (14.7.2011 13:22)
|
reagovat
|
kajencik: Ukážu ti stejné státy, kterými argumentuješ ty. Až na názor, že stát musí být účastníkem hospodářské soutěže, ne jen z ní vyloučeným garantem. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(kajencik) RP (14.7.2011 12:59)
|
reagovat
|
Book: to o čem píšeš je extrémní varianta kdy je privatizováno i soudnictví, policie apod. Ale to není varianta které bych byl příznivcem. Problém je v tom že hodnoty netvoří stát, ale jednotlivec, jak se má stát naučit nakládadat s kapitálem, když sám žádný nevytváří? A jestli nemám pravdu, tak mi ukaž stát kde toto funguje? |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Book) (14.7.2011 12:50)
|
reagovat
|
kajencik: chce-li stát přežít v tržním prostředí, musí se sám chovat tržně a musí umět nakládat s kapitálem. Jinak stát ve tvém slova smyslu zanikne a přetvoří se v pomyslnou bojůvku vojáků a policistů, kterým budou občané odvádět daně za ochranu... To je s dovolením zcestné pojetí demokratického státu.... |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(kajencik) RP (14.7.2011 12:43)
|
reagovat
|
Book: stát musí mít poslední slovo ve smyslu dodržování uzavřených smluv, ale určitě nikoliv ve smyslu výroby čehokoliv nebo poskytování služeb, důvody viz. můj předchozí příspěvek |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(kajencik) RP (14.7.2011 12:42)
|
reagovat
|
Book: ano, takže sis odpověděl sám, toho se nevyvaruješ, ale v případě malého státu půjde o daleko menší problémy a krádeže než máme teď , v případě tvého ideálního státu budou tyto excesy daleko větší (viz. řecko) a to hlavně proto že stát, potažmo úředník, rozhoduje nikoliv o svých, ale o cizích penězích. Takže potřebujeme zástupy bezúhonných, neúplatných úředníků aby tvůj nápad měl aspoň nějakou minimální naději, a to jsme se ještě pořád nevypořádali s pachateli dobra. Tak nevím kdo je tu idealista. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Book) (14.7.2011 12:38)
|
reagovat
|
kajencik: všimni si že ve většině států, kde funguje tržní liberalismus není oslabena role státu na rozhodování. Stát musí mít i v rámci regulace trhu poslední slovo a tím určit standard pro prodejce a podnikatele. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Book) (14.7.2011 12:34)
|
reagovat
|
kajencik: vezmu-li to kolem a kolem. Dnešní zkorumpované prostředí je právě důsledek vlivu soukromé sféry a soukromníků na státní aparát. Toho se nevyvaruješ ať už osekáš stát sebevíc. Důsledné trestání a vymáhání zákona je cesta ke zbavení se pochybných praktik. A pak už je jedno zda máš podniky soukromé či státní (osobně jsem pro ty státní) |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(kajencik) RP (14.7.2011 12:31)
|
reagovat
|
SirIndy: dobře, tak řekněme USA před Obamou, nebo když Ti nebude stačit tak řekněme v 70tých letech. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(SirIndy) RP (14.7.2011 12:29)
|
reagovat
|
kajencik: Prej USA, i ty naivni troubo Svycarsko schvaluju a doplnuju Island, Hong Kong, Singapur... |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(kajencik) RP (14.7.2011 12:27)
|
reagovat
|
Book: a už jsi viděl tvůj ideál někde v praxi? podle mě je to stejná utopie jako Utopia ( ) o což se vlastně snažili komunisté Mému ideálu se blíží například Švýcarsko nebo USA. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Book) (14.7.2011 12:18)
|
reagovat
|
kajencik: v dnešní době se stát tržně nechová. Tedy neberu současný stav jako ideál. JE potřeba rekonstrukce státního aparátu (jak v tvém tak v mém ideálu) akorát u každého z nás opačným směrem |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(kajencik) RP (14.7.2011 12:03)
|
reagovat
|
Book: aha, myslíš například ještě více efektivních a levných služeb jako je třeba stavba dálnic, železnice, ČEZ, pokusy o zavedení wifi poskytované městem v Praze a třeba i zdravotnictví v současné podobě? |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Tranq) RP (14.7.2011 11:56)
|
reagovat
|
amen |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Book) (14.7.2011 11:54)
|
reagovat
|
kajencik: Add forma podání regulací, počítám že jsi zastáncem Svobodných, protože ohledně regulací sdílíte rétoriku. Osobně jsem zastáncem silného národního státu s co možná největším množstvím služeb a zboží garantovaných ze strany státu, které v důsledku své ceny a dostupnosti budou přirozeným regulačním prvkem komerčních adekvátů. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Book) (14.7.2011 11:50)
|
reagovat
|
kajencik: osobně jsem pro jasný a jednoznačný výklad práva, na ten navazuje jasný soudní systém a jasně psané smlouvy. Nejsem ani odpůrce ani zastánce regulací, někde jsou užitečné, jinde nadělají více škody než užitku. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(kajencik) RP (14.7.2011 11:43)
|
reagovat
|
book: s těmi smlouvami souhlasím, ale myslím že by bylo lepší ten systém zjednodušit a zlepšit vymahatelnost těch jednodušších smluv než závadět další regulace a omezení. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(kajencik) RP (14.7.2011 11:40)
|
reagovat
|
book: chápu kam míříš, ale to stále naráží na ten stejný problém - kdo lépe omezí vznik monopolu - člověk svými penězi - tím že si nekoupí jeho služby, v ideálním světě s extra nízkými daněmi, takže má těch peněz dost - nebo úředník který rozhodne že tato konkrétní regulace je správná a zaručeně zabrání vzniku monopolu? |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Book) (14.7.2011 11:39)
|
reagovat
|
kajencik: add tvoje myšlenka o jednoduchých smlouvách. Současný právní systém nepodporuje jasné a přehledné smlouvy. Jelikož musí být vyspecifikováno a zdůvodněno vše a každý si pomocí smlouvy kryje vlastní zadek (nikoliv zadek zákazníka). I kdyby nakrásně stát doporučoval smlouvy číst (a jako že doporučuje) valná část zákazníků je číst nebude. A právě o tyto občany se stát snaží formou regulace trhu alespoň nějak starat. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Book) (14.7.2011 11:36)
|
reagovat
|
kajencik: problém korporátní sféry podnikání je v tom, že je trh obsazen malým počtem hráčů v daném segmentu. Regulace neslouží k potlačování choutek firem šroubovat poplatky a ceny vysoko nad slušnou mez. Regulace slouží k co možná největšímu omezení možnosti vzniku a fungování těchto monopolů. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(kajencik) RP (14.7.2011 11:35)
|
reagovat
|
Tranq: Souhlasím, ale správnou cestou by bylo zjednodušení smluv a soudů, tak aby tomu rozumělo více lidí, ale i tak bude samozřejmě dost lidí kterí to nepochopí no a ten kdo nemá mozkovou kapacitu na to aby si uvědomil co podepisuje, tak by nic podepisovat neměl a pokud ano, tak by se neměl divit. Tzn. stát by měl říct - čtěte co podepisujete, nikoliv zavedli jsme povinné uvádění RPSN tak teĎ můžete podepsat cokoliv |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(kajencik) RP (14.7.2011 11:32)
|
reagovat
|
Book: takhle to ale nefunguje, myslíš že by banky na naprosto neregulovaném trhu vyšroubovaly úroky a poplatky do výše stovek procent? |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Tranq) RP (14.7.2011 11:23)
|
reagovat
|
protože bylo jasně vidět, že takhle se zákazník nechová. A právě proto vznikla regulace. Většina lidí nemá čas, chuť či schopnost, aby s lupou a finančním analytikem luštili podmínky smluv. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Book) (14.7.2011 11:22)
|
reagovat
|
kajencik: vezmu to polopaticky, nejde o regulaci tržního prostředí ale regulaci korporátních vlivů na tržní prostředí. Regulace brání hypotečním bankám organizovaně lichvařit. Zabraňuje operátorům organizovaně rýžovat na poplatcích a celkově omezuje možnost vzniku monopolů a oligopolů. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(kajencik) RP (14.7.2011 11:16)
|
reagovat
|
ale proč si myslíš že to bude fungovat nejlépe ze strany státu a nikoliv ze strany zákazníků, kteří by prostě složitou, nesrozumitelnou smlouvu nikomu nepodepsali a naopak tu jasnou, kde si budou jistí že bude i vymahatelná jich podepíše daleko víc. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Tranq) RP (14.7.2011 11:12)
|
reagovat
|
Jde o nutnost zveřejňovat jasnou sazbou, bez skrytých položek, aby se mohl zákazník svobodně rozhodnou o nejlepší nabídce. maximálnímu informovanost zákazníka je jedním ze základních prvků vedoucích k regulérnímu tržnímu prostředí. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(kajencik) RP (14.7.2011 11:08)
|
reagovat
|
tak zkusím to postupně - regulace telefonních operátorů - kdyby stát předpisy a nařízeními nebránil vstupu dalších operátorů, mohla by situace být ještě lepší než dnes. --- regulace bankovního sektoru, trhu s hypotékami a půjčkami - proč by mi měl někdo mluvit do toho jakou chci půjčku, hypotéku nebo letenky? tady by stát měl zajistit jasnou a rychlou vymahatelnost uzavřených smluv, ve stylu co sis podepsal, to si taky zaplatíš ---- nevím o regulaci jakých služeb by mělo jít? ---- |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Tranq) RP (14.7.2011 11:03)
|
reagovat
|
nutnost ukazovat RPSN sazbu u hypoték. Letecké poplatky - nutnost zveřejňovat pravdivou sazbu... Prostě nástroje vedoucí k informovanosti zákazníka. Kupodivu v tomhle případě regulace přispívá tržnímu prostředí víc, než tomu bylo před regulací. |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Book) (14.7.2011 10:58)
|
reagovat
|
kajencik: regulace cen služeb, regulace bankovního sektoru, regulace trhu s hypotékami a půjčkami a mohl bych pokračovat dále |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Tranq) RP (14.7.2011 10:50)
|
reagovat
|
Ceny za roaming telefonních operátorů (kéž by takhle reguloval i ČTÚ). |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(kajencik) RP (14.7.2011 10:41)
|
reagovat
|
Tranq: určitě nic není černobílé Tak si to rozeberme, já jsem dal konkrétní příklady, tak dej nějaký konkrétní příklad kdy je regulace prospěšná? |
|
|
Obrázek 'rozdilymezipravicakemalevicakem'
(Tranq) RP (14.7.2011 10:34)
|
reagovat
|
Stát nikoho nenutil poskytovat hypotéky nesolventním. Ad regulace - nezabíhej do extrémů. Netvrdím, že vše co se v EU (či u nás) upeče je správné, ale stejně tak se dají nalézt případy, kdy je regulace prospěšná, protože firmy nesoupeří, ale tvoří kartely. Nic není černobílé, vše má svá pro a proti. |
|
Strana 1/3.