Nalezeno 44 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicettři:
   


Odebírat

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (keksoRP (5.5.2022 11:17) reagovat
Fajn. A teraz zneužívanie detí kňazmi. O čo tu pôvodne išlo? Čo bol pôvodný cieľ tejto akcie? [odkaz]

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (.50.cal.) (24.7.2011 17:46) reagovat
Tak jistě,o tom žádná.Na důvodech až tak nezáleží,záminka se najde vždy.Pro mě je to prostě nepřítel,serou se sem a je na čase sekat hlavy a házet je zpátky za moře....Muslim do domu,hůl do ruky...

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (wtf) (24.7.2011 17:19) reagovat
0.50 : Ja nehovorím nič o Koráne alebo Bibli, len tu reagujem na príspevky niektorých prispievateľov a uvádzam ich na pravú mieru. Pretože čo sa týka križiackych výprav aj výbojov moslimských ríš do Európy, nešlo o žiadne spravodlivé obranné vojny alebo sväté boje o vieru, ale obyčajné expanzívne vojny vedené z pozície moci - kvôli pôde, peniazom, moci a neskôr nerastným surovinám. Nenechajte sa oklamať ideologickým či náboženským podtextom.

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (wtf) (24.7.2011 17:13) reagovat
Ďalší všadebol "Pepča." Prvorodení boli zaistení, boli dedičmi, lenže druhorodení atď. nie, majetok sa členiť nemohol a vo Francúzsku bola už všetka pôda prerozdelená. Jediným východiskom na získanie pôdy pre nich bolo teda ísť mimo Európu - a "obsadenie božieho hrobu" neveriacimi bolo na to dobrou zámienkou. Aby si zistil o čom hovorím, pozri si nejaké publikácie, ktoré sa venujú demografickému vývoju v Európe v období pred križiackymi výpravami.

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (wtf) (24.7.2011 17:06) reagovat
Skôr na tvoje drísty nemá zmysel reagovať. Križiacke výpravy začali jednoznačne ako expanzívne vojny s cieľom získania nových území. To sa aj stalo - Jeruzalemské kráľovstvo, Edeské a Tripolské grófstvo a Antiochijské kniežatstvo. Rozhodne to neboli žiadne obranné vojny ako sa to tu snažíš ľuďom nahovoriť. Čo sa týka kruciát v pobaltí, českých krajinách alebo vo Francúzsku ani nemá zmysel o tom hovoriť - samozrejme išlo tiež o získanie majetku a pôdy - na úkor "pohanov, neveriacich a heretikov."

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (Pepča) (24.7.2011 14:52) reagovat
wtf: co tady meleš? myslíš, že by prvorození synové, nejcenější z rodu šli do války riskovat nejen životy? myslíš, že teď kdyby byla válka, tak by dobrovolně (nepočítáme odvody) šli bojovat synátoři ze zajištěných rodin s jistou a zdárnou budoucností, opravdu si to myslíš, že se opovažuješ to podávat jako argument?

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (.50.cal.) (24.7.2011 13:57) reagovat
wtf:Tak ty říkáš že Korán je narozdíl od bible na místě??Já s tebou souhlasím ale to místo rozhodně není v Evropě!!!Jdi si to obhajovat třeba do Iranu!!Všichni tu argumentují křížovými výpravami jako kdyby sme mi byli ti špatní.A co Osmanská říše a neustálé napadání a invaze Islámu???Karel Martell,bitva na Kosově poli,bitva u Vídně...a to je rozpětí skoro 900 let a ty tady budeš argumentovat křížovými výpravami??To je proti tomu zanedbatelná drobnost...

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (FЕJK) (24.7.2011 13:06) reagovat
wtf: Na tebe nemá cenu reagovat. Vždyť my si ani neodporujeme, říkáme oba totéž, jen jinými slovy; jediný podstatnější rozdíl je ten, že ty mne urážíš a já tebe nikoliv. Jestli chceš, budu tě klidně urážet taky, ale je to pod moji obvyklou úroveň; je to přece jen už mnoho let, co jsem byl v pubertě a myslel si, že jsem nejchytřejší.

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (wtf) (24.7.2011 12:46) reagovat
Ty retardík, hybnou silou križiackych výprav boli francúzski rytieri - druho a treťorodení synovia, ktorý nemali nárok na pôdu doma a verili, že vo "svätej zemi" získajú vlastné panstvo. Niektorým sa to aj podarilo. Boj proti moslimom za ochranu svätého hrobu bol len ZÁMIENKA, ktorou cirkev získala svojich "milites christi" debilko. Ak to nechápeš, tak si pozri kedy moslimovia získali Malú Áziu a kedy sa uskutočnili výpravy - mimochodom taký Jeruzalem so svätým hrobom získali moslimovia už za Omara roku 637

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (Abdul_HasanRP (24.7.2011 12:25) reagovat
James_Kox: 90% věcí v bibli je přeloženo buď špatně, nebo se dá přeložit jinak, stačí si přečíst bibli naši, a bibli např. v angličtině, jsou tam rozdílné věci ;-)

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (FЕJK) (24.7.2011 11:36) reagovat
wtf: Tys toho o kruciátách mnoho nečetl, což? Doporučuju nějakou četbu. Celá oblast tzv. Malé Asie (a na jih od ní) byla kdysi křesťanská (jestli ti něco říká třeba Byzantion, hlavní město pravoslavné církve). Kruciáty (těch několik prvních) se snažily vzít si ji od muslimů zpět. Ano, spousta šlechticů viděla v kruciátách způsob, jak získat "nové" území. Podobně to vidí dnešní (libovolní) imigranti (obzvlášť jsou-li posílení svou ideologií/filozofií/náboženstvím), kteří vidí přiložitost získat nové území.

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (wtf) (24.7.2011 11:08) reagovat
Ty trdielko, križiacke výpravy boli expanzívnymi vojnami s cieľom získať nové územie.

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (FЕJK) (24.7.2011 10:25) reagovat
James_Kox: Inkvizice ani křižácké války nejsou přikázáním v Bibli. Inkvizice bylo odporné svinstvo, křižácké války byly obranou proti hrozbě islamizace (alespoň ze začátku; pak byly namířeny i proti křesťanským heretikům).

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (James_KoxRP (24.7.2011 10:07) reagovat
Zajímalo by mě, kolik lidí z vás Korán četlo, že o něm tak fundovaně mluvíte... Já ano a srovnání s Biblí je naprosto na místě. Věděli jste, že přikázání nezabiješ, je špatně přeloženo, že správný překlad je nezavraždíš?? A co inkvizice a křižácké války?? Nejsou snad to samé??

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (DruidRP (24.7.2011 7:55) reagovat
Ne každý muslim je terorista, ale kždý terorista je muslim :D

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (FЕJK) (23.7.2011 23:39) reagovat
chr: Relevance? Řešíme islám. Ale když tě to zajímá... zneužívající kněží - jejich rozložení bude stejné jako u každé víry s celibátem pro kněží. Zneužívající vyznavači náboženství... tady islám vede. MHMD měl ve svých 51 letech 6letou manželku (konzumována v 9); když je v muslimských zemích zneužita neprovdaná holka (a to se stává), ona ztratí cenu (protože už není pannou), její (= ženy) svědectví není v islámu přípustné (= násilník vyjde bez trestu) a navíc je pak často ještě vlastní rodinou zabita.

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (chr) (23.7.2011 23:26) reagovat
to by ma zaujimalo ako by vyzeral takyto graf porovnania katolikov a zneuzivacov deti

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (ana-lHaq) (23.7.2011 23:13) reagovat
Vzhledem k tomu, že žiju v Mnichově, tak skutečně netuším, nakolik přibylo muslimů v Praze.

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (FЕJK) (23.7.2011 23:07) reagovat
"Islam is derived from the Arabic root "Salema": peace, purity, submission and obedience. In the religious sense, Islam means submission to the will of God and obedience to His law." Čili ano, je to poroba. K islamizaci - asi žijeme každý v jiné Evropě. Do menších měst a vesnic se to asi ještě nedostalo, ale co jsem v Praze, přijde mi, že je těch muslimek rok od roku víc (muslimy nepoznám, asi si vykládají rovnost muže a ženy jinak a na rozdíl od žen se nehalí). K výkladu - zrovna Korán mluví dost jasně.

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (ana-lHaq) (23.7.2011 23:00) reagovat
FEJK: Počítám, že imigrační islamizaci vidíš všude po Evropě, nicméně osobně jsem se s ní nikde nesetkal. V Německu, ve Francii ani u nás. Z hlediska toho, co bychom nazvali islámskou dogmatikou, je sice Korán nestvořeným slovem Božím, ale liší se ve výkladech. Ergo text je jednotný, interpretace nikoliv. A propó nevím nic o tom, že by semitský kořen s-l-m měl něco společného s porobou.

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (FЕJK) (23.7.2011 22:54) reagovat
ana-IHaq: Samozřejmě, islám (mimochodem, v překladu je to poroba, poslušnost) má různé odrůdy (čemuž se divím, protože Korán je pro muslimy povinně dokonalá kniha). Ale imigrační islamizace je jen jedna a tatáž.

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (DCRP (23.7.2011 22:52) reagovat
ana-lHaq: Kde je "mírná" a "nenásilná" forma muslimů? Jeden stát, kde je oficiálním náboženstvím, nevyhrožují nikomu smrtí, neupalují vlajky a neni to turistický středisko. Tell me.

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (DCRP (23.7.2011 22:52) reagovat
ana-lHaq: Kde je "mírná" a "nenásilná" forma muslimů? Jeden stát, kde je oficiálním náboženstvím, nevyhrožují nikomu smrtí, neupalují vlajky a neni to turistický středisko. Tell me.

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (FЕJK) (23.7.2011 22:51) reagovat
pran: Pokud jsi muslim, pak si přečti Korán (= axiom). Islám je neopustitelný. Odpadlictví Korán zakazuje. V Bibli takový zákaz (natož trest) není. Čili ono to není tak o středověku, jako o konkrétním náboženství, které pochopitelně má vliv na celou jejich společnost.

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (ana-lHaq) (23.7.2011 22:51) reagovat
FEJK: Tvá slova platí pouze za předpokladu, že by islám byl jednolitým útvarem. Což není.

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (FЕJK) (23.7.2011 22:49) reagovat
Tex: Protože Arab jako každý správný Semita chápe, že turisti = zisk a že když nebudou turisti, nebude zisk. Totéž Turci. Oni bojují svatou válku na jiných frontách, volí zejména nenápadnou islamizačně-replikativně-imigrační taktiku, nikoliv přímou konfrontaci (tu si volí jen pár pomatenců). Srabi. Lze očekávat, že až jich bude nadkritické množství, přejdou na nějakou druhou fázi svého plánu. U sebe doma žijí dle Koránu - zohavování, kamenování, zahalování a středověk vůbec, viz DC. To jejich pí-ár neskryje

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (Abdul_HasanRP (23.7.2011 22:46) reagovat
pran: středověku těžko, tady se přeběhlíci zabíjeli ješte v novověku ;-)

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (DCRP (23.7.2011 22:34) reagovat
Tex: A zkus jít mimo turistická střediska, vem si přítelkyni (pokud nejsi forever alone) a ať si veme minisukni. Jsem zvědavej, kolik metrů ujdeš.

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (TexRP (23.7.2011 22:04) reagovat
FEJK: napisem to iste, co som minule pisal ku nejakej fotke. vela ludi chodi na dovolenky do turecka, egyptu, tunisu, dubaja atď. a ti ludia tam vidia stotisice moslimov, ktori silno veria, pravidelne sa modlia a, predstav si, neoblievaju sa kyselinov, nevrazdia kazdeho "bieleho" turistu a nekamenuju zeny za neveru. su to uplne normalni ludia ako my. urcite sa medzi nimi najde kopec magorov, ale to sa najde aj u nas, ti sa najdu vsade vo svete. ak neveris, sprav si dovolenku a pozri sa na vlastne oci

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (pran) (23.7.2011 22:02) reagovat
A je taky rozdíl v přístupu k těm knihám v rámci civilizací... na západě je to tvoje volba a když změníš názor, nikdo ti nic neřekne. U muslimů jsou v tomhle na úrovni středověku...nepudeš s davem, dostaneš šutrem do držky, budeš kritizovat, dostaneš šutrem do držky... budeš chtít změnit vyznání a budeš rád, když dostaneš jen šutrem do držky...

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (FЕJK) (23.7.2011 21:16) reagovat
enlugal: Ano, ale to je uvnitř příběhu, jde o popis historické události (navíc, jak správně poukazuješ, starozákonní (= židovské)). A máš pravdu, že Ješua židovského Boha předělal k obrazu svému a že v jeho podání Bůh násilí nepáše. Ale dotyčné súry příběhem nejsou, jsou prostě příkazem pro toho, kdo poslouchá Korán. A protože Korán je dokonalá kniha, musíš ji poslouchat celou, abys byl muslim; a protože je tak dokonalá, nesmíš ji ani měnit (Starý zákon takový zákaz nemá a Ješua tedy měnit/přidávat mohl).

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (enlugalRP (23.7.2011 21:09) reagovat
Třeba ve Starém zákoně je toho spousta - zabíjení Amálekovců, ženy a děti nešetřete...ale je fakt, že křesťané starý zákon tak vážně neberou a nový zákon je oproti tomu hipísácké hlásání pravdy a lásky.

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (FЕJK) (23.7.2011 21:04) reagovat
Tex, mírumilovný muslim je kontradikce. Pokud je někdo muslim, musí poslouchat Korán, která se tím pádem pro něj stává dokonalou a neměnitelnou boží knihou (a tedy axiomem). A v ní je pár pěkných súr o zabíjení bezvěrců (která nejsou příběhem, ale prostým příkazem) a pár dalších popisujících, jak MHMD páchal bezdůvodné násilí. Kde se to dá najít třeba v Bibli, netuším, ale pokud někdo vyznává náboženství hlásající netoleranci a násilí, nemůže být mírumilovný. A pokud je, nemůže být muslim.

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (ramirez) (23.7.2011 20:57) reagovat
Ne všichni muslimové jsou teroristé... ale všichni teroristé byli muslimové... KILL THEM ALL B-)

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (Lump) (23.7.2011 20:37) reagovat
a asi tak 1,2 miliardy z nich je schopni zavřaždit "bezvěrce"

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (Dany0RP (23.7.2011 20:35) reagovat
Přidejte kolem toho ještě jedno kolečko a nazveme to JEWS, a ještě jedno "SWINES" :-D A nejraději bych tam přidal kolečko Kreténi a počítali bychom tam celý svět. :-D

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (DCRP (23.7.2011 20:29) reagovat
Kolik stovek tisíc protestovalo a kolik desítek milionů v mešitě zuřilo, když byly např. v Nizozemí v novinách ty karikatury? Primitivní myšlení a náboženský fanatismus se týká poněkud více, než necelých 100 000 muslimů....think about it.

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (JirkaCV z mobilu) (23.7.2011 20:25) reagovat
Naspořte si nějaký to euro, vyražte do SA. Překonejte lenost a podívejte se, jak se žije mimo hotel. A pak jsem napište, jak se vám to líbilo.

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (KoccourRP (23.7.2011 20:01) reagovat
Proste nemaji tolik odznacku aby mohli byt vseci taliban a alkaida...

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (KoccourRP (23.7.2011 20:01) reagovat
ten 1,5 miliardy je pouze terorista v zaloze a ceka na prilozeni ke skupine tak se tu nerozcilujte...

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (TexRP (23.7.2011 19:57) reagovat
no nic, cely svet si o 1,5 miliarde moslimov mysli, ze su to kyselinu striekajuce, bomby odpalujuce monstra na zaklade zopar tisic sialencov. ktovie, ci si oni myslia o nas, ze sme kokoti co vyhadzuju do vzduchu civilistov na zaklade kokotov ako IRA a ETA atd.

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (...) (23.7.2011 19:54) reagovat
it's called: PROFESSIONAL LOW UPKEEP EFFICIENT ARMY ;-)

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (GST) (23.7.2011 19:33) reagovat
1.57 milardy podporujucich 50 tisic ?

Obrázek 'Muslimove vs media' Obrázek 'Muslimove vs media' (Abdul_HasanRP (23.7.2011 19:30) reagovat
A?