Nalezeno 22 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Třicetdevět:
   


Odebírat

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (těžký Gustav ) (6.2.2020 17:49) reagovat
https://www.reflex.cz/clanek/historie/93164/tezky-gustav-nejvetsi-valecne-delo-v-dejinach-sestrojili-naciste-jeho-desiva-sila-ale-mela-velky-problem.html

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (huhuhuhu) (19.6.2014 1:46) reagovat
sice off, ale nemájí stojvůdci tlačítko mrtvého muže, nebo něco takového ?

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (.:Gembler:.RP (22.8.2011 16:38) reagovat
jak tohle mohl udělat Kolesa? =)

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (Markus) (15.8.2011 14:47) reagovat
Podle mě je to FAKE. Ta postrková lokomotiva to být nemohla jelikož jako poslední vůz na vlaku musí být bržděna průběžnou brzdou, tak kdyby strojvůdce v čele vlaku zabrzdil tak by brzdila i postrková lokomotiva. Jedině že by to byl nezavěšený postrk a tím pádem by strojvůdce musel opravdu zaspat, jinak si to vysvětlit nedokážu a myslím si že někdo s tím měl práci a tetko se baví nad našima komentářema a rozborama jak se to mohlo stát

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (stanďourRP (8.8.2011 2:55) reagovat
od elektrického proudu to určítě není, to by mělo charakterystické ohoření. Navíc ani neni dostatečný proud nato aby toto způsobyl (cca 20kA aby to udělalo takovej kráter). Tady jak to padlo prostě stála lokomotiva a protáčela kolesa.

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (asdfgh) (5.8.2011 14:03) reagovat
Ak tam aj trakčné vedenie nie je, ide o nezávislú elektrickú trakciu,čo znamená,že jednotlivé trakčné motory na nápravách hnacieho vozidla su napájané z generátora,ktorý je pohaňaný spalovacím motorom,takže skrat by mohol nastať, ale ochrana generátora by musela zareagovať okamžite,takže pretekajúci prúd by nemohol tak dlho pôsobiť, aby spôsobil niečo také. Navyše ak pretekal skratový prúd všetkými kolesami,musel sa rozdelit a to je jeho hodnota mešia (býva okolo100 až 500A v závislosti od fázy jazdy

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (MachXli) (3.8.2011 14:44) reagovat
http://www.pbase.com/captain_carl/image/61909484 Cliff Wilkie tam v komentaroch objsnuje pricinu.

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (hoznikRP (1.8.2011 21:28) reagovat
elektrikar: no, az na to ze tam nikde neni trakcni vedeni, cili to nemohla byt elektricka lokomotiva 8-)

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (elektrikar) (1.8.2011 20:39) reagovat
mne sa to zda skor roztavene ako vyfrezovane (to by nebol ten zbytkovy material po bokoch). Skor by som povedal, ze rusnom presiel skrat, a kolesa boli stycna plocha. Velky prud, zhusteny cez stycnu plochu spravil tych par tisic stupnov celzia a helemese.

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (SoccaRP (1.8.2011 17:22) reagovat
to je novinka ceskych drah, tvz. AirJump, vlak se rozjede a na tomhle se odrazi a preskoci poskozenou cast koleji 1-78km, usetri se tim za opravy kolejnic :-D

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (BCF01) (1.8.2011 16:15) reagovat
A to je důvod, proč děljaí vlaky ten známý zvuk: t-dn t-dn t-dn...

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (CRP (1.8.2011 15:08) reagovat
Ako pise dzioush, vlak s postrkom. "Klasicka" pricina je zaspanie rusnovodica na postrku :)

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (jt) (1.8.2011 12:31) reagovat
burnout..... smell my rubber! (steel)

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (dzioushRP (1.8.2011 12:00) reagovat
stane se to tak, že vlak má na konci postrkovou lokomotivu a při zastavení (zabrždění vlaku) z přední loko se ta zadní nezastaví (ať už vinnou člověka nebo chybou dálkového řízení). občas se to stane i u nás

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (achab) (1.8.2011 11:54) reagovat
Ked su kolajnice mokre tak je mozne, ze lokomotive s tazkym nakladom zacnu presmykovat "kolesa" obzvlast pri rozbehu v stupani sa to moze stat. Ale nechapem ako dlho museli presmykovat kolesa na lokomotive ked takto vyfrezovala kolajnice.

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (Silne veriaci) (1.8.2011 11:53) reagovat
Mozno prudke brzdenie vlaku rozpalilo kolesa aked zastavil tak sa zatavil ;)

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (Satan) (1.8.2011 11:41) reagovat
Ne jako vážně nevítě někdo WTF?

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (MeowRP (1.8.2011 11:09) reagovat
Metal burnout? RLY?

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (PaulosRP (1.8.2011 10:31) reagovat
tam třísknul Chuck Norris 3x vedle sebe penisem, jak byl naštvanej, že to zase nejede

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (HladeRP (1.8.2011 10:16) reagovat
Ne, Chuck Norris přece :D

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (allol) (1.8.2011 10:12) reagovat
vpredu ho drzal superman?

Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' Obrázek 'kdyz vlak zahriva kola 3' (NedosRP (1.8.2011 10:06) reagovat
Česká drážní inspekce by řekla že dráha je v pořádku a vyplatila by si odměny.