Odebírat | ||
Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (misof) RP (3.8.2011 16:25) | reagovat | |
Leeon: NP tazke je to len pre vseobecne grafy, na velkej stvorcovej sachovnici to je riesitelne (ale nie backtrackom). mi0: Existuju aj uzavrete riesenia (kde sa na konci kon vrati tam kde zacinal), a pre take je naozaj uplne jedno, kde zacnes. Takze naozaj existuje riesenie zacinajuce na kazdom mieste. | ||
|
||
Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (mi0) RP (3.8.2011 16:12) | reagovat | |
@george.g: Si si isty, ze to ma z kazdeho miesta? Ak ano, tak mi ten algoritmus nejak nefungoval. Preco potom tato animacia nezacina niekde v rohu sachovnice? | ||
|
||
Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (FЕJK) (3.8.2011 15:47) | reagovat | |
DK: A? Tady v této úloze startuje jezdec a může kdekoliv. Sorry, ale svou neznalost angličtiny neukecáš, přiznej knockout. | ||
|
||
Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (DK) (3.8.2011 14:11) | reagovat | |
Nanuk: sice jsem uz dlouho sachy nehral, ale mam takovy pocit, ze z toho mista startuje kral | ||
|
||
Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (george.g) (3.8.2011 13:42) | reagovat | |
mi0: jenže to by právě mělo být z jakéhokoliv bodu | ||
|
||
Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (mi0) RP (3.8.2011 12:58) | reagovat | |
Toto som programoval aj ja Celkom easy, stacilo dodrzovat jednoduchy postup (teraz neviem, ci si spominam spravne): snazit sa ist s konom stale do jednej strany (tj. opisovat kruh). Naprogramovane za chvilku, len som potreboval par spusteni, kym som nasiel ten spravny startovaci bod | ||
|
||
Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (Fl0wtec) (3.8.2011 12:27) | reagovat | |
to fake: FAIL bylo možná tak, když tě táta místo na záda nastříkal mámě do vagíny. Tah je v pořádku. | ||
|
||
Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (fake) (3.8.2011 12:17) | reagovat | |
Akorat, ze nedodrzuje tahy kone,tah z E7 umi mozna kun superman, takze ... FAIL | ||
|
||
Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (Leeon) (3.8.2011 12:02) | reagovat | |
kober: tak vás aspoň naučili, jak se podobné problémy neřeší Samozřejmě dobrý příklad na vyzkoušení rekurze, avšak jedná se o NP těžký problém a s šachovnicí např. 12x12 už by sis na řešení počkal pár hodin. Šachovnici 16x16 už nespočítáš, složitost problému je exponenciální. | ||
|
||
Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (kober) RP (3.8.2011 11:56) | reagovat | |
hehe, na tohle jsem delal v prvaku semestralni projekt pomoci rekurze v C++ | ||
|
||
Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (hanso) (3.8.2011 11:38) | reagovat | |
a načo je to dobré? | ||
|
||
Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (netopyer) (3.8.2011 11:29) | reagovat | |
translation fail | ||
|
||
Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (Achmed) RP (3.8.2011 11:27) | reagovat | |
král na koni ne? přece nepůjde pěšky | ||
|
||
Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (Nanuk) (3.8.2011 11:27) | reagovat | |
kde tam mas krale? Knight je oznaceni pro kone | ||
|
||
Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (trespasser) RP (3.8.2011 11:27) | reagovat | |
[odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (DK) (3.8.2011 11:26) | reagovat | |
odkdy se kral pohybuje jako kun? | ||
|