Nalezeno 16 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátjedna:
   


Odebírat

Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (misofRP (3.8.2011 16:25) reagovat
Leeon: NP tazke je to len pre vseobecne grafy, na velkej stvorcovej sachovnici to je riesitelne (ale nie backtrackom). mi0: Existuju aj uzavrete riesenia (kde sa na konci kon vrati tam kde zacinal), a pre take je naozaj uplne jedno, kde zacnes. Takze naozaj existuje riesenie zacinajuce na kazdom mieste.

Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (mi0RP (3.8.2011 16:12) reagovat
@george.g: Si si isty, ze to ma z kazdeho miesta? =) Ak ano, tak mi ten algoritmus nejak nefungoval. :D Preco potom tato animacia nezacina niekde v rohu sachovnice?

Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (FЕJK) (3.8.2011 15:47) reagovat
DK: A? Tady v této úloze startuje jezdec a může kdekoliv. Sorry, ale svou neznalost angličtiny neukecáš, přiznej knockout.

Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (DK) (3.8.2011 14:11) reagovat
Nanuk: sice jsem uz dlouho sachy nehral, ale mam takovy pocit, ze z toho mista startuje kral

Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (george.g) (3.8.2011 13:42) reagovat
mi0: jenže to by právě mělo být z jakéhokoliv bodu

Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (mi0RP (3.8.2011 12:58) reagovat
Toto som programoval aj ja :) Celkom easy, stacilo dodrzovat jednoduchy postup (teraz neviem, ci si spominam spravne): snazit sa ist s konom stale do jednej strany (tj. opisovat kruh). Naprogramovane za chvilku, len som potreboval par spusteni, kym som nasiel ten spravny startovaci bod :)

Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (Fl0wtec) (3.8.2011 12:27) reagovat
to fake: FAIL bylo možná tak, když tě táta místo na záda nastříkal mámě do vagíny. Tah je v pořádku.

Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (fake) (3.8.2011 12:17) reagovat
Akorat, ze nedodrzuje tahy kone,tah z E7 umi mozna kun superman, takze ... FAIL

Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (Leeon) (3.8.2011 12:02) reagovat
kober: tak vás aspoň naučili, jak se podobné problémy neřeší :D Samozřejmě dobrý příklad na vyzkoušení rekurze, avšak jedná se o NP těžký problém a s šachovnicí např. 12x12 už by sis na řešení počkal pár hodin. Šachovnici 16x16 už nespočítáš, složitost problému je exponenciální.

Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (koberRP (3.8.2011 11:56) reagovat
hehe, na tohle jsem delal v prvaku semestralni projekt pomoci rekurze v C++ B-)

Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (hanso) (3.8.2011 11:38) reagovat
a načo je to dobré?

Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (netopyer) (3.8.2011 11:29) reagovat
translation fail :D

Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (AchmedRP (3.8.2011 11:27) reagovat
král na koni ne? přece nepůjde pěšky :D

Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (Nanuk) (3.8.2011 11:27) reagovat
kde tam mas krale? Knight je oznaceni pro kone B-)

Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (trespasserRP (3.8.2011 11:27) reagovat
[odkaz]

Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' Obrázek 'Knight 27s tour anim 2' (DK) (3.8.2011 11:26) reagovat
odkdy se kral pohybuje jako kun?