Odebírat | ||
Obrázek 'Hrablo na snih1' (mommafat) (20.11.2012 0:52) | reagovat | |
taky trochu pustim paru, kdyz uz vsichni nadavame PANEBOZE TO JE HNUS, VELEBNOSTI!!! Hned je mi lip | ||
|
||
Obrázek 'Hrablo na snih1' (cc) (5.8.2011 9:49) | reagovat | |
toto by som neparkoval ani v priekope | ||
|
||
Obrázek 'Hrablo na snih1' (Crackonoš) RP (4.8.2011 22:24) | reagovat | |
tak to je masakr Bohuzel (bohudik) to neni v CR vzacny | ||
|
||
Obrázek 'Hrablo na snih1' (johnnyFM) (4.8.2011 17:49) | reagovat | |
Jsem si říkal když zamnu stal na křižovatce, proč ma ten cyp SPZ za oknem. Jak vidim ten spodek, tak je mi to jasne. Prostě Frýdek-Místek | ||
|
||
Obrázek 'Hrablo na snih1' (NW) (4.8.2011 14:56) | reagovat | |
Rad vysetlim. Octavia je nejenom sen ceskych rodin, ale taky nejvyssi meta caskych tuzeru (tuneri nakupuji jina auta). Skutecnym skvostem je jednoznacny vyber neprekonatelneho agregatu 1,9 TDI. Jeho nezamenitelny zvuk ( KADLE, KADLE) prodluzuje pero jeho vlastnikum, stejne jako modre diody kterych pocet je neprimo umerny IQ ridice. Nezanedbatelnou soucasti je CHIP tuning zvedajici vykon minimalne o 50% (pri zachovani seriovych brdz, prevedovky, cerpadel atd) a zarucne snizeni spotreby o 25%. | ||
|
||
Obrázek 'Hrablo na snih1' (CaptainObvious) (4.8.2011 12:19) | reagovat | |
Frýdek - Místek ! | ||
|
||
Obrázek 'Hrablo na snih1' (Batrachus) RP (4.8.2011 11:54) | reagovat | |
Já se v autech nevyznám, vysvětlí někdo? | ||
|
||
Obrázek 'Hrablo na snih1' (mr.joda) RP (4.8.2011 10:48) | reagovat | |
pochopil by som že si to tam niekto namontoval z recesie , ale toto naozaj niekto myslí vážne ? šak je to hnus najvyššieho zrna | ||
|
||
Obrázek 'Hrablo na snih1' (Tomáš O.) (4.8.2011 10:08) | reagovat | |
Kde je to foceno? | ||
|
||
Obrázek 'Hrablo na snih1' (Ujo_Ja) (4.8.2011 10:03) | reagovat | |
Nálepky: +50HP, gigantický plastový spojler vpredu: +150HP | ||
|
||
Obrázek 'Hrablo na snih1' (pepo) RP (3.8.2011 23:58) | reagovat | |
tuzing | ||
|
||
Obrázek 'Hrablo na snih1' (zekest) RP (3.8.2011 23:47) | reagovat | |
klasicky samolepkovy TUNIIING | ||
|