Odebírat | ||
Obrázek '225315 700b' (OptieX) RP (2.9.2011 2:45) | reagovat | |
Pan X: Tam o to v tom komixu nejde ty vzdělanej troubo, on si tam píše něco ÚPLNĚ jinýho, pro sebe. BTW: Bratr dělá truhláře a tam naopak musíš chápat souvislosti. A samozřejmně že nemáš automaticky kopčit tabuli... obvious | ||
|
||
Obrázek '225315 700b' (Lumik) RP (1.9.2011 20:52) | reagovat | |
To mi pripomenulo u nas na prednaske... Profak diktuje diktuje.. asi tak 30 minut.. A potom zahlasil ze toto neni potrebene, ze sme si to nemuseli pisat ze na skuske ani na zapocte to nebude... ale hlavne ze sme mali 3 strany zapisane | ||
|
||
Obrázek '225315 700b' (Pan X) RP (1.9.2011 20:48) | reagovat | |
Stanisko: právě proto, že to na přednášce každej chápe to chce přenýst na papír tu myšlenku a ne ty čísla, kterejch jsou plný skripta Navíc chyby se dají kolikrát najít i ve skriptech, natož když to narychlo opíšeš z tabule. | ||
|
||
Obrázek '225315 700b' (Wolf) RP (1.9.2011 20:19) | reagovat | |
Horší je, když se napíše na tabuli nějakej příklad, vzor výpočtu nebo tak, vy si ho opíšete do sešitů (cca 5 minut opisování) a učitel pohlásí "A teď něco podobného, jen to upravím zadání", pomaže pár částí z toho napsaného a napíše tam něco jiného. | ||
|
||
Obrázek '225315 700b' (Stanisko) RP (1.9.2011 19:45) | reagovat | |
no tak ked som mal daco zle opisane a chcel som tomu neskor znovu pochopit (na prednaske tomu chape kazdy tak ma to rozhodne iba pekne miatlo a nechapal som, ako som dostale take cisla ty mudrc. a nas matikar mal este super zvyk, ked pisal na tabulu definicie a vety (poucky) pisal len prve pismena zo slov, proste kolko ich stihol napisat kym to slovo hovoril, takze v prdeli si bol aj ekd si daco prepocul alebo si nemal dost fantazie | ||
|
||
Obrázek '225315 700b' (Pan X) RP (1.9.2011 18:30) | reagovat | |
Nevím jak vám, ale mě na přednášce nikdy nešlo o správnost výpočtu na tabuli, hlavně jsem si zapisoval postupy, co se kde proč dělalo, co který číslo vlastně znamená... nikdy jsem si neopisoval všechno doslova, to se akorát soustředíš na psaní a hovno pochopíš. A stejně to většinou opíšeš s chybou, nebo přeskočíš řádek nebo něco. Opět si stojím za mým původním příspěvkem, že důležitý je pochopit souvislost a ty správný výpočty se časem přidají samy, když trénuješ | ||
|
||
Obrázek '225315 700b' (mr.joda) RP (1.9.2011 18:25) | reagovat | |
už nebudem už mám po matike | ||
|
||
Obrázek '225315 700b' (cego) (1.9.2011 17:00) | reagovat | |
>> mr.joda : a na skuske to budes musiet tak ci tak vediet | ||
|
||
Obrázek '225315 700b' (mr.joda) RP (1.9.2011 16:42) | reagovat | |
presne tak , člevok rieši 2 hodiny na seminári integrál na výpočet objemu nejakej pičusnej čmáranice z tabule , zapíše pritom dve A4 a profák zajebe že sme sa v polovičke pomýlil že to je od polovičky zle a že už to riešiť nebudeme lebo by sme sa nedopracovali k výsledku | ||
|
||
Obrázek '225315 700b' (Stanisko) RP (1.9.2011 16:15) | reagovat | |
tak tak, na FIIT nam kludne nacmaral integral cez celu tabulu len aby povedal, ze uz naprvy pohlad je neratatelny a zotrel ho. krasne casy, ked som za jednu prednasku zapisal stvrtku velkeho zosita hh | ||
|
||
Obrázek '225315 700b' (Seda16) RP (1.9.2011 16:08) | reagovat | |
Asi si nikdy nechodil do skoly | ||
|
||
Obrázek '225315 700b' (Pan X) RP (1.9.2011 15:55) | reagovat | |
Hloupost. Učitel to nebude psát jen tak pro srandu králíkům. Spíš tím učitelé chtějí zdůraznit souvislosti. Jestli to někoho nezajímá, měl jít na truhláře, tam by ho se souvislostma neotravovali | ||
|