Odebírat | ||
Obrázek 'rano v praze' (kamerovej cvok-) (31.10.2011 20:38) | reagovat | |
kecáte,jakákoliv kombinace je vyloučena předem,kameraman lže,policie taky,proč?aby měli co kvákat vv novinách,co furt mají dávat v telce,prachy... | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (kamerovej cvok-) (31.10.2011 20:36) | reagovat | |
část tramvaje je nehnutá,ta je odmrštěním odhozena na bok/oni,voli/----koleje jsou podsunutím brzdy --brzda rovná se lasserový ochlazující ,čili zmrazující systém,kdy se tře jedině vole tvůj mozek...dělaj si z vás prdel.. | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (kamerovej cvok-) (31.10.2011 20:33) | reagovat | |
co ty vole může vytrhnout koleje je tvůj blbej mozek v tvém obrazovém pojetí--víš vůbec,co je to plynová automatická hybná páka/laser,/? | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (koleje a i troleje-) (31.10.2011 20:31) | reagovat | |
mají brzdnou dráhu třicet metrů-/lže-/ brzda jest okamžitě v provozu,foto-buněčný llaserový systém/dej to jim,a voni ti to zprzněj,dělaj chytrý/. | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (narkoman-dušan-) (31.10.2011 20:29) | reagovat | |
je stejnej jako on,má najeto tisíce adrenalinu v trávě,klidně mně vemou,mám tam tátu šéfaa,vole! | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (Václav) RP (20.9.2011 20:15) | reagovat | |
C: Som rád, že to nemusím písať ja. | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (cern0usek) RP (20.9.2011 11:55) | reagovat | |
Prave to jsem rikal uz na zacatku, ze mi to neprijde jako vysledek "nedobrzdeni".. | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (pletiplot) (20.9.2011 8:45) | reagovat | |
Prázdná tramvaj má brzdnou dráhu při 55 km/h 85 m při dobrých podmínkách, v pondělí dobré podmínky nebyly, pršelo. Podle té deformace to byl náraz v pořádné rychlosti, osobně tipuju, že vůbec nebrzdil, možná byl mrtvý nebo v bezvědomí už před nárazem. | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (C) RP (19.9.2011 21:08) | reagovat | |
pokr. Autobus samozrejme zabrzdi o par metrov skor, ale ziadne sane, neuveritelne dlhe brzdne drahy, atd. nie su, melies kraviny. | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (C) RP (19.9.2011 21:07) | reagovat | |
hnidopich: Unsuccessful troll is unsuccessful. Ze o tom vies absolutne trt svedci uz len to, ze si prvu vetu zacal tym, ze elektricka ma 30 ton. A co ako? Rovnako ako zavisi hybnost a pohybova energia linearne od hmotnosti, tak isto linearne od nej zavisi aj trecia sila. Napriklad u vlaku preto staci pri vypocte normativov pocitat s abstraktnou jednotkou "brzdiace percenta". A kov vs. kov sice nema velky sucinitel trenia, ale prave kolajnicova brzda zvysuje hmotnost, pre ktoru sa sucinitel pocita. | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (Hnidopich) (19.9.2011 20:48) | reagovat | |
Hnidopich s malym: No prave, na nedobrzdil to byla moc velka supa, takze spis "vubec nebrzdil" - ale jestli neslo nebo nemohl... Gembler: Neprehanej. Radsi si najdi na Youtube testy brzdeni, co delal DPP. | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (B) (19.9.2011 19:58) | reagovat | |
Když byla ta slavná nehoda v Ostravě tvrdil tramvaják že do poslední chvíle brzdil manuálně protože to brzdí víc než záchranná brzda... Nebo tak nějak. Byly to T3 a ty snad elektromagnety mají ne? Přesto se srazily. | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (.:Gembler:.) RP (19.9.2011 18:32) | reagovat | |
ale prd. tramvaj nikam neklouže. ta kolejová brzda je schopná vytrhnout koleje, navíc ta čast tramvaje se pak přicucne ke kolejím a tramvaj pak ujede sotva metr | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (hnidopich) (19.9.2011 18:13) | reagovat | |
Tohle podle obrazku vypada, ze ten predni (vpravo) ze zastavky odjizdel (to za tim zabradlim skutecne je zastavka), a ten zadni nedobrzdil. Proc, a v jake rychlosti konkretne, a jestli vubec brzdil, to jsou zatim ciste spekulace - ale pry (podle agentury JPP - jedna Pani Povidala) ta zadni tram projela uz predchozi zastavku, takze nelze vyloucit zdravotni indispozici ridice nebo technickou poruchu. | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (cern0usek) RP (19.9.2011 18:01) | reagovat | |
Pardon, prekouk jsem se, mozna to neni v zastavce.. Ale i tak tomu dost dobre nerozumim. | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (cern0usek) RP (19.9.2011 18:00) | reagovat | |
No tak vo to ale jde, zejo.. Ze to je v zastavce, tak kolik jako jel? Mne je jasny, ze ze sedesatky to nezastavi jen tak, ale tohle fakt neni samosebou.. | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (hnidopich) (19.9.2011 17:57) | reagovat | |
jj, kolejnicová brzda: http://cs.wikipedia.org/wiki/Brzda#Adhezn.C3.AD_brzdy_na_vozidle . To nic nemění na tom, že to prostě brzdí blbě - jediný důvod, proč tramvaje častěji nezastavují "o něco" je to, že se tramvaj ve městě většinou plouží pod 30 - a vzhledem k mv^2 se z toho brzdí sakra líp než z 50; tohle na fotce je zrovna úsek, kde je tramvaj oddělená od ostatního provozu, takže je potřeba brzdit hooodně dopředu. | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (Llort) RP (19.9.2011 17:53) | reagovat | |
Piesok je na rozbeh pri zamrznutych kolajach. Nudzovu brzdu maju, ako pise brk - elektromagneticka kolajnicova brzda, napajana zo zaloznej baterie, zastavi elektricku takmer okamzite, poskodi aj kolaje. | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (brk) RP (19.9.2011 17:46) | reagovat | |
Já žil v domnění, že minimálně některé typy mají ještě mezi dvojkolími elektromagnet, který tu tramvaj "přilepí" ke kolejnici a zas výrazně zvýší tření. | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (hnidopich) (19.9.2011 17:44) | reagovat | |
Ale jistěže pískovače pomůžou s bržděním (v některých situacích), ale tvrdit, že tramvaj umí "dobře zaflekovat" je totální blábol - v porovnání s čímkoli kromě vlaku na velký dráze brzdí tramvaj naprosto debilně. | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (Ungelhu) (19.9.2011 17:40) | reagovat | |
@hnidopich aha, takže nádržky s pískem jsou u tramvají asi proc? velmi vážně pochybuji že jesděj prostavební firmy. takže i když je to 30 tun na hladkch kolejnicích, dakážou tramvaje celekem dobře zasrvit | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (hnidopich) (19.9.2011 17:33) | reagovat | |
@cern0usek: Jo, tramvaj umí zaflekovat, to jo: 30 tun, ocelový kolo na hladký kolejnici za mírného deště, to brzdí báááječně, mnohem líp než auto. NEMEL KRAVINY VOLE - viděls někdy tramvaj? Prdlajs brzdí - vezeš se jak na sáních. | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (Hnidopich) (19.9.2011 17:28) | reagovat | |
Cern0usek: Zdravotni indispozice, porucha brzdy, mikrospanek... Tohle neni jen "nedobrzdil". | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (Hnidopich) (19.9.2011 17:25) | reagovat | |
Odolnost je relativni. Bohuzel se v tomhle pripade sesla nejhorsi mozna kombinace. | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (jeitas) RP (19.9.2011 17:23) | reagovat | |
hádat se s tebou nehodlám, nechť to modové smažou, uváží-li to za nezajímavé | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (cern0usek) RP (19.9.2011 17:22) | reagovat | |
Me by spis zajimalo, co se tam stalo. Bud ten zahynuvsi musel jet pekne rychle, zapomnel zabrzdit, nebo fakt nevim, protoze tramvaj umi celkem zaflekovat. A protoze ta jeho byla prazdna, fakt nechapu, jak se mu povedla takovahle (sebe)vrazda. | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (Llort) RP (19.9.2011 17:21) | reagovat | |
@jeitas - takze odteraz sem zacnime praskat ktorekolvek fotky z novin, pretoze su pre niekoho zaujimave? | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (jeitas) RP (19.9.2011 17:18) | reagovat | |
vtipný to neni, ale zajímavý to podle mě je...aspon jako pro pražáka navíc se konečně ukázala silná stránka novejch tramvají, na který tu prakticky všichni nadávaj - jsou odolný | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (Kostkac) RP (19.9.2011 17:16) | reagovat | |
2Vena : A kdo by pak platil dane? | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (Llort) RP (19.9.2011 17:13) | reagovat | |
Pokial viem, tak tam zomrel vodic. A kedze to nieje ani cierny humor, ale len fotka z nejakych novin, tak to tu fakt nema co robit - nieje to ani vtipne, ani zaujimave.. P.S. oblubujem cierny humor, ale tu fakt nic cierne nevidim.. | ||
|
||
Obrázek 'rano v praze' (Vena) RP (19.9.2011 17:13) | reagovat | |
Praha at treba shori!! | ||
|