Odebírat | ||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (Dr.Str.) RP (25.10.2017 16:28) | reagovat | |
SAD: Ne, nejlepší forma vlády je osvícený Alkoholismus. | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (proste kokot) (26.3.2017 23:30) | reagovat | |
kto si myslí, že SS bola nejaká vymakaná elita, tak je sakra mimo... | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (pukecer) (5.1.2013 19:02) | reagovat | |
kill with ,,MEGA STEEL HAMMER AGAIN and AGAIN,, | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (SAD) (30.9.2011 8:41) | reagovat | |
Nechci vám kecat do toho co je podle vás lepší jestli fašizmuse nebo nacizmus, ale nejlepší forma vlády je osvícenský absolutizmus a hotovo. | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (DC) RP (30.9.2011 5:35) | reagovat | |
Tahle diskuze se mi už nelíbí... | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (SiegFried) RP (30.9.2011 1:53) | reagovat | |
Zorrro: S tím souhlasím. Měli je židé vymyšlené již v roce 1919, kdy již psaly americké židovské noviny o tom, že musí umřít 6.000.000 židů ... | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (SiegFried) RP (30.9.2011 1:51) | reagovat | |
bullpie: Obáváš se zbytečně... | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (bullpie) (29.9.2011 22:54) | reagovat | |
SiegFried: Obávám se že si mluvil s těma kteří válku zažili a přežíli jen proto že to byli kurvy a pekli s náckama a takovejm si měl plivnout do xichtu. Kdo věří týhle ideologii tak neni inteligentní a o minulosti vůbec nic neví o tom se nemá smysl hádat. 60 milionu mrtvejch je dostatečnej důvod pro to si uvědomit že to byl nesmysl. | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (Meee) (29.9.2011 20:59) | reagovat | |
Já si stojím za tím že hrdost ve svůj původ je důležitá, na druhou stranu však mi nepřide důležitější než hrdost někoho jiného na jeho odlišný původ. Všichni sme lidi, nikdo není a nikdy nebude víc než někdo jiný. Jenže tohle si většina lidí nedokáže uvědomit. Hlavní je aby si člověk vytvořil své vlastní názory a pohledy (pokud možno po nějakém větším rozmýšlení), a za těmi si stál, ale s tím že násilí nic neřeší. A jen tak pro zajímavost nejsem ani nazi, ani antifa, ale v podstatě jsem od každého kousek | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (Zorrro161) RP (29.9.2011 20:57) | reagovat | |
DC: Možná proto, že byly až někde na Sibiři... aneb co oči nevidí, to srdce nebolí | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (DC) RP (29.9.2011 19:43) | reagovat | |
Zorrro161: Štve mě, že nikdo neřeší gulagy. Velmi smutné. | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (Zorrro161) RP (29.9.2011 19:18) | reagovat | |
Siegfried: "Kdo ovládá minulost, ovládá i budoucnost" známej Orwellův citát. Přesto pochybuju. že Auschwitz, Treblinku, nebo jen blbý malý Leskovice pár kiláků ode mne si vymysleli spojenci po válce | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (DC) RP (29.9.2011 19:10) | reagovat | |
SF: Souhlasíš se "Svojí ideologií"? Pokud ano, jsi fanatik a měl by ses na to vyfláknout. Když jsem nad tim přemejšlel, tak bych musel mit mix několika ideologií, ze kterejch vemeš to "nejlepší" a zkombinuješ to. A proto k volbám pujdu ve chvíli, kdy tu bude nějaká strana, která za to bude stát. Aneb DS, DSSS a NS jsou pasé, stejně jako ostatní strany... | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (SiegFried) RP (29.9.2011 19:09) | reagovat | |
Zorro: Prostě mu to nevyšlo. Všichni mají plno keců, kdyby to vyhrál, tak tady nejste apod. A já na to říkám. No to by mě asi hodně trápilo, že ? Nevěř všemu co se dočteš. Pravda je totiž vždy na straně vítěze a co já jsem mluvil se spoustou lidí, kteří 2 světovou zažili, tak na němce neměli příliš kritiky... Co se dnes dočteš je polovina upravených informací, aby se jim to hodilo do krámu! Proto zavírají lidi za opoziční názory, za články kde se snaží zjistit skutečnou pravdu! | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (..) (29.9.2011 19:08) | reagovat | |
DC: Tak to máme stejnej názor Obojí má na sobě toliko krve, až hrůza... Ale jak píšeš - nacisti prohráli, proto jsou dneska jejich stoupenci biti, zatímco komunisti si vesele sedí v Parlamentech a jejich bojovná mláďata v podobě různých svazů, či vyhrocených levičáků (známe je z různých antifa demonstrací) si svobodně běhají po světě a vykřikují své pomatené myšlenky, aniž by jim za to něco hrozilo. | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (SiegFried) RP (29.9.2011 19:07) | reagovat | |
Když na člověka přichází jaro, stane se, co se už dlouho nestalo. Potkal jsem dívku, jsem zamilovaný, je však předsedkyní místní buňky Dělnický strany (Má boty okovaný) Tak jsem si za rohem ulíznul patku přilepil falešný Adolfův knír, zapřel svou židovskou matku a říkám jí "Slečno, já se z vás snad pominu" Na to však řekla jen "Cigáni do plynu!" Říkám ji "Slečno, vám to strašně sluší" Na to však řekla jen "Z Židů vymlaťte duši! | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (Zorrro161) RP (29.9.2011 19:05) | reagovat | |
SiefFried: Hrdost na svuj původ by měl mít každej nezakomplexovanej člověk to je pravda. Ale přesto nechápu, proč s jinejma nejít na pivo, nebo se nad ně povyšovat. Já sem holt takovej přátelskej typ mno. Ale rozhodně nechápu proč vy, NS, odovozujete národní hrdost od člověka, kterej potopil na dno a ponížil národ jak náš, tak posléze i svůj, | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (SiegFried) RP (29.9.2011 19:03) | reagovat | |
Kdybych se narodil před šedesáti lety, obsadil bych kvůli tobě sudety. našla jsi ve mě ideálního chlapa, OberSturmbannführera Gestapa. A jestli mi někdy řekneš, že to neklape, tak pustím si plyn, nebo co hůř, opustím enesdeápé ... | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (SiegFried) RP (29.9.2011 18:56) | reagovat | |
Zorro161: Naopak, cesta nebyla, slepá, jen byla brána špatným směrem! Hrdost na svou rasu krev, neznamená, že musím vraždit všechny jiné! Ale na pivo s nima nepůjdu! Vzal jsem si z nacismu to co se mi líbí a to beru jako svou ideologii. Johnedere, napsal jsem někde, že jsem slovan? DC: Zakazování je kontraproduktivní. Akorát to vyvolá odboje. Ať je povoleno vše a lidé ať si sami volí co je jim blízké! | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (DC) RP (29.9.2011 18:44) | reagovat | |
Gulagy byly horší, než koncentráky...hlavně i po válce dělali pokusy s mozky. Smutné, že není zakázán komunismus, ale vítězů se nikdo neptá. Jsem zastáncem jednoho: Zakázat oboje nebo oboje povolit. | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (..) (29.9.2011 18:16) | reagovat | |
DC: Ano, velice zjednodušeně se to dá říci - náckové měli rovinu sporu mezi národy, komanči mezi třídami. Jinak je to v podstatě to samé - věci jako kolektivizace, atd sice v Německu neproběhly, ale elity vlastnící podniky byly víceméně drženi v hrsti a museli dělat to, co NSDAP chtěla... Koncentráky a to i vyhlazovací měly obě strany, a tak dále, a tak dále Jen co do počtu obětí jasně vévodí komunismus | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (DC) RP (29.9.2011 18:06) | reagovat | |
Co jsem četl definici, koukal, jak to fungovalo a souhlasil s myšlenkama, tak to je takovej levičáckej nacionalismus (připadlo mi to tak) a možná by to pomohlo všem. Samozřejmě, třeba Německo by se o 1/3 vylidnilo (kdyby to tam fungovalo) nebo by byla občanská válka, ale z dlouhodobýho hlediska by se Evropa zotavila. | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (Zorrro161) RP (29.9.2011 18:03) | reagovat | |
DC: Fašismus je taky k ničemu protože obsahuje podíl nevolených orgánů (odborů aj) na státní správě, to by u mě teda neuspělo | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (Johndere) (29.9.2011 17:59) | reagovat | |
Kriste pane ... Vy chcete říci, že souhlasíte s myšlenkami Hitlera? Tím pádem i s tím, že slovani jsou méně cenná rasa? | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (DC) RP (29.9.2011 17:46) | reagovat | |
Nacismus je k ničemu. Rasistická složka je kontraproduktivní. Fašismus v Itálii měl smysl, nacismus ne. Řekl bych, že takový fašismus v Evropě by vyřešil spoustu problémů - co se týče multikultury, problémů s menšinama, nezaměstnaností.... | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (Zorrro161) RP (29.9.2011 17:37) | reagovat | |
jednou už se ukázalo, že tahle cesta je slepá, nechápu, proč se v tom tolik lidí vidí... protloukání ideologie násilnou cestou nevede k dobrýmu konci... Ať už levý, nebo pravý, v těhlech extrémech pravda určitě neni, chce to hledat cestu mezi Chápu, že spousta lidí nemá ráda cikány, ale hlásit se hned ke krajnim prostředkum je trochu moc | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (Meee) (29.9.2011 17:16) | reagovat | |
SiegFried: Výstižné, s tím se nedá nesouhlasit. | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (SiegFried) RP (29.9.2011 17:13) | reagovat | |
Meee: Já bych to spíše zkrátil jen na : Mi vadí ty hovada které mají IQ banánu a každému chcou jenom rozbít držku. S dodatkem: Ať už bílé nebo černé ... | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (Meee) (29.9.2011 17:09) | reagovat | |
SiegFried: Jasně, ale takoví jsou pro mě nazi, proti tomu nic nějak nemám. Mi vadí neonacisti, ty holohlavé hovada které mají IQ banánu a každému chcou jenom rozbít držku | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (SiegFried) RP (29.9.2011 17:04) | reagovat | |
Hater: Objektvní? Nebo člověk, který viděl nácka maximálně na demonstraci v TV NOVA ? | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (SiegFried) RP (29.9.2011 17:03) | reagovat | |
Meee: Nemohu s tebou souhlasit. Ono je to stejné jako s cikány. Vidíš na nich prostě jen to nevýraznější. Ale věř mi nebo ne, většina Nazi, alespoň ti, které znám já, jsou inetligentní lidé, Doktoři, podnikatelé apod. I když já sám osobně jsem někde mezi, průměrně vzdělaný. A věř nebo ne, ideologii máme a za svou ideou jdeme a to nenásilnou formou ... | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (Hater) (29.9.2011 17:01) | reagovat | |
Meee: objektivni clovek ti nic vytykat nebude, protoze mas pravdu. | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (Meee) (29.9.2011 16:46) | reagovat | |
imho tím chtěl autor říct, že dnešní "neonacisti" sou akorát banda tupců co se chcou jen rvát. Původní nacismus měl nějaký ideál za kterým si šel. Tak, a teď do mě | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (SiegFried) RP (29.9.2011 16:43) | reagovat | |
Autor tohoto obrázku bude zřejmě velice inteligentní anarchista nebo antifašista, který když vidí neonka, tak raději přechází na druhý chodník, jehož sebevědomí si zvedá zde na internetu a má 50 Kg i s postelí. Byl bych rád, kdybychom zde někdy našli i fotky tebe | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (SiegFried) RP (29.9.2011 16:42) | reagovat | |
Pan X: Pravda... Ale u nás to za chvíli bude válka za zachování rasy a tradic... | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (SiegFried) RP (29.9.2011 16:40) | reagovat | |
berkdeber: Co to plácáš? Ve chvíli, kdy Adolf zjistil Röhmovu úchylku, byl Röhm odsouzen k smrti... | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (SiegFried) RP (29.9.2011 16:39) | reagovat | |
Lucker23: A ty jsi někdy na takové kalbě byl? Zvláštní, mě se to nikdy nestalo, že bychom se na akci svlékali a osahávali se... | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (Pan X) RP (29.9.2011 15:54) | reagovat | |
Deadhart: bohužel si lidi neuvědomují, že občanská válka nebyla válka za rovnoprávnost ras. Šlo o rozdílné politické názory a zrušení otroctví bylo jen jednou ze součástí těch názorů. Nebo si myslíte, že se američani jednoho dne zvedli ze židle a šli umírat čistě za tu hrstku černochů? | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (kofola18) RP (29.9.2011 15:50) | reagovat | |
Jak se jmenuje ten sestřih toho herce vlevo? | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (Deadhart (neprihlásený)) (29.9.2011 15:24) | reagovat | |
Jo vlajka konfederácie je už teda len nacistický symbol. A keď niekto tvrdí že to je zato že konfederácia mala čiernych otrokov, v rámci tej logiky by mali používať aj egyptské symboly. Boli tu síce aj Kukluxáci ale tí sa viac producírovali s americkou vlajkou. | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (Snoopy) RP (29.9.2011 13:03) | reagovat | |
[odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (ciri) RP (29.9.2011 12:33) | reagovat | |
ved je to voldemort! | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (berkdeber) (29.9.2011 12:30) | reagovat | |
a ze zrovna homosexualove meli v treti risi pohodu... takovy Ernst Röhm by mohl vypravet (i kdyz u nej byly i jine faktory) | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (Zorrro161) RP (29.9.2011 12:03) | reagovat | |
hihi | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (Grom) RP (29.9.2011 12:02) | reagovat | |
první faggot nahoře v levo: FAKU MEEE! | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (stejzyy) RP (29.9.2011 11:56) | reagovat | |
nejvic me fascinujou jejich fotky nahejch prdeli a holejch curaku GAY NAZI - nova vlna | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (mizera) RP (29.9.2011 11:56) | reagovat | |
Lucker23 to uz je podozrive | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (CheGuevara) (29.9.2011 11:41) | reagovat | |
know the difference | ||
|
||
Obrázek 'Nazi-Faggots' (Lucker23) RP (29.9.2011 11:41) | reagovat | |
pravda.vždycky kdž jdou náckové na nějako soukromou kalbu tak se to svrhne ve vyslékání se do půl těla a vzájemné osahávání a ještě se u toho fotí | ||
|