Nalezeno 49 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátjedna:
   


Odebírat

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (PtrsRP (27.4.2013 14:01) reagovat
mao

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (Dublin) (24.10.2011 18:16) reagovat
No vidíš, trolling by ti taky šel, ale jak říkám, není koho...

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 18:07) reagovat
Takže jsi realista. Jak jinak. Býti nominalistou totiž vyžaduje určitou intelektuální úroveň, kterou ty postrádáš.

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (Dublin) (24.10.2011 18:05) reagovat
Odpověď zní: "JSEM, KTERÝ JSEM!" A, kupodivu, tentokrát to není ani legrace, ani vytáčka, ale moc důvežitá věta...

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 17:58) reagovat
není a ty to dobře víš. Takže se ptám znovu: Jsi nominalista nebo realista? Vysvětli proč.

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (Dublin) (24.10.2011 17:42) reagovat
Vůbec ne. Taky nevím co. Pracně jsi získal mou odpověď na to, jestli se můžeš zeptat a pak jsi toho ani nebyl schopen. Jak mám něco zahrát do autu, když už to tam dávno je?

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 17:39) reagovat
snažíš se vše zahrát do autu?

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (Dublin) (24.10.2011 17:35) reagovat
He he he :o) Nemůžeš odejít, co?

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 17:34) reagovat
jestli sis nevšimnul, já troluji tebe a činím tak daleko lepším způsobem. Můj troling je tak opravdovým uměním, kdežto ten tvůj dětskou čmáranicí.

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (Dublin) (24.10.2011 17:31) reagovat
Bože, to byl dnes sólokapr :o)

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 17:28) reagovat
Zeptal jsem se naprosto korektně, jak se může náhodný návštěvník níže přesvědčit. A jak jsem už jednou napsal, to že svou tupost vydáváš za troling z tebe nedělá chytrého jedince.

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (Dublin) (24.10.2011 17:26) reagovat
Trolling IS a art :o) Forever. A to bych mu býval odpověděl, stačilo se správně zeptat, co je na tom tak těžkého?

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 17:24) reagovat
ty jsi opravdu mimořádně tupý případ, který si dětinskými rétorickými triky honí triko. Nedivil bych se, kdybys patřil mezi ty pitomce co pod každý obrázek píšou "dupla". Sbohem trole.

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (Dublin) (24.10.2011 17:19) reagovat
Takže co? Ptal ses: "Mohl bych mít soukromý dotaz - jsi spíše nominalista nebo realista? ". Já jsem odpověděl: "Mohl". Otázka měla znít: "-Soukromý dotaz-?". Na slovo "Takže?" neexistuje relavantní odpověď. Člověče, s tebou je řeč jako rozprávka...

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 17:11) reagovat
takže?

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (Dublin) (24.10.2011 17:06) reagovat
Odpovědi: 1. Ne, zabýval jsem se tím naposledy PŘED deseti lety. Na takového rozumbradu podivná neschopnost chápat prostý psaný text.. 2. Mohl.

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 16:59) reagovat
překvapuješ mě. Ty se už opravu desátým rokem zabýváš teoretickými úvahami nad jazykem? Mohl bych mít soukromý dotaz - jsi spíše nominalista nebo realista?

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (Sight) (24.10.2011 16:59) reagovat
jaja01: Ono těch důvodů bude víc. Na rozhoduntí vpadnou do Iráku se (spolu)podílelo nějakých 10-20 lidí a každý z nich měl trochu jiný důvod proč to podporoval. Bush se chtěl pomstít Sadámovi, Cheney chtěl dohodit kontrakty svejm známejm, Riceová chtěla udělat silácké gesto, Powell si myslel, že Sadám plánuje chemický útok, atd...

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (Dublin) (24.10.2011 16:51) reagovat
Zamyšlení nad něčím, co mám promyšleno tak deset let nemá žádný smysl. A tak se dostavil pouze posměch...

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 16:48) reagovat
Mýlíš se. Já ti neosvětloval význam zkratky UFO, ale zvláštní nelogičnost jazykového vývoje. Nepřímo jsem tě tak chtěl donutit k zamyšlení, které se, k mé lítosti, nedostavilo.

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (Dublin) (24.10.2011 16:45) reagovat
Děkuji, ó veliký Žvejku, že jsi mně nepoučenému se zvráceným životním názorem osvětlil význam zkratky "UFO". Ó jak jsi moudrý!!!!

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 16:42) reagovat
Jajo01, v tom se s tebou shodnu, že je opravdu těžké říct, co Američani v Iráku hledají za štěstí. Já vidím Bushe jako naivního idealistu který se nechal zákulisními hráči k lecčemu přemluvit, ale třeba se mýlím, protože jsem ho podrobněji nijak nestudoval. Snad za padesát let už bude všechno jasnější a já jako důchodce budu moct konečně bez emocí prostudovat bushovskou dobu a tak dojít k rozumnému závěru.

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 16:37) reagovat
zrovna ufon je takové zvláštní české slovo. Protože samotné UFO znamená Unidentified flying object a česká personalizace této zkratky, prakticky vytvoření synonyma pro mimozemšťana, je dost nelogická, nepoučenému cizincovi, který studuje český jazyk by se to mohlo jevit jako "neidefikovatelný létač" To jenom dokazuje, jak je jazyk nepřesný a jak je obtížné vést nějakou diskusi.

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (jaja01) (24.10.2011 16:37) reagovat
Schewik: to je zajimava analyza, asi je na tom hodne pravdy. Presto si nemyslim ze by valka v Iraku probehla hlavne proto ze Bush chtel svoji svatou valku. (Byt to tak pusobi). Rekl bych ze si tam proste amici chteli pojistit vliv. Ale kdo vi.

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (Dublin) (24.10.2011 16:19) reagovat
I prdel, velebnosti, ufoni to byli!

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 16:17) reagovat
ale řekl bych to takhle: Za invazí do Iráku stály tyto faktory: 1) Světová veřejnost pozitivně kvitovala "vývoz demokracie" do Afgánistánu 2)Hysterie z toho, že za chvíli dojde ropa 3) Strach Izraele, že je Saddám smete do moře 4) Bushova až odzbrojující naivita, že svrhávání diktátorů je jeho životním posláním 5) A pak také samozřejmě touha držet pod krkem Střední Východ.

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 16:13) reagovat
Mno, můj názor je, že za přepadením Iráku stála hysterie z ropného vrcholu.Čína s tím nemá nic moc co dělat, protože se zajímá hlavně o Afriku. Podle dohadů různých analytiků Čína hodlá svou budoucí spotřebu ropy a kovů pokrýt z Nigérie, Konga a z oblasti tzv. Copper Beltu v Zambii.Také mlsně koukají po zásobech uranu v Nigeru. Francouzi, kteří jsou v Africe významní hráči, jsou z toho trochu perplex,ale to je asi všechno co můžou dělat. Čína si totiž všechny ty různé africké diktátory a diktátůrky koupila

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (jaja01) (24.10.2011 16:11) reagovat
Jsou lidi jako ty, co ikdyby procestovali celej vesmir tak budou blbi jak tago, protoze holt neumi pouzivat mozek ke ziskavani informaci a mysleni. Osobne jsem procestoval cca 100 zemi, protoze proste mam takovy povolani, ale nemyslim si ze tim ze neco procetujes se z tebe stane expert na vsechno. K tomu je mnohem dulezitejsi studovat.

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (Dublin) (24.10.2011 16:05) reagovat
Jo jo, moje slova by se měla tesat: To tady asi nemá smysl. Tady se budou do krve hádat odborníci co byli nejdál v nejbližším Lídlu a vystudovali ve večerním VUMLu TV Hnoja...viz dva příspěvky pode mnou. ...

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (jaja01) (24.10.2011 16:04) reagovat
Schweik: dobra znalost dejin, jen s nazorem na Bushe tak uplnen nesouhlasim. Akce Irak byla promyslena a slo o ziskani vlivu na blizkem vychode kde se zacali hodne prosazovat Cinani. V soucastne dobe jim spolu s Arabskym jaram sebrali vitr z plachet.

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 15:31) reagovat
V Iráku také byli zásadně podceněny nacionalistické emoce, které byli agresivní silou Saddáma Husajna drženy pod pokličkou. Avšak tento papiňák byl pořádně natlakovaný. Bushe mladšího vidím jako tragikomickou figuru, která není schopna své kroky promyslet do všech důsledků. Kdežto Stalin vedený tlačený svou paranoiou cílevědomě zavíral a zabíjel jakékoliv pokusy o opozici. Takže Bush ze srovnání se Stalinem vychází enormně lépe.

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 15:31) reagovat
Že se snaží podpořit afgánskou ekonomiku, to snad také ne. Jenom podcenily sílu středověkého myšlení afgánských elit, které ani vlastně vůbec neví, co to je stát – v Afgánistánu stále přetrvává kmenová struktura vládnutí a stát Afgánistán vlastně tak nebyl (a není) nic jiného, než konfederace jednotlivých kmenů, které se dohodly, že spolu budou spolupracovat. A když se nedohodnou, tak vezmou do ruky pušku.

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 15:30) reagovat
Bush oproti tomu byl slabou osobností, který se nechávala strhávat svými emocemi. Jeho hurá akce proti Afgánistánu a Iráku mají na svědomí tisíce mrtvých, na druhou stranu je nutno američanům uznat, že jim jde hlavně o kšeft a mrtví je docela trápí, protože válka kazí obchod. To, že svrhli středověký afgánský režim, to jim snad nelze mít za zlé.

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 15:30) reagovat
obrovské území od Aše po Diomédovy ostrovy. K tomu samozřejmě ty miliony mrtvých.

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 15:29) reagovat
Koneckonců jeho politika „být světovou velmocí za každou cenu“ přetrvala i po jeho smrti a mimo jiné i významně přispěla k ekonomickému kolapsu a rozpadu Sovětského svazu. Jeho posedlost těžkým průmyslem výrazně uškodila i české ekonomice, která po únorovém puči už jenom ztrácela svou výkonnost. Jeho protěžování etnických Rusů na úkor jiných etnik na území Sojuzu akorát vyprovokovala etnickou nenávist, která bude doznívat ještě desítky let. Stalin politicky i ekonomicky potopil

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 15:29) reagovat
, elektrifikace nebo zavlažování středoasijské polopouště nejsou nikterak obdivuhodné, protože si troufám tvrdit, že kdyby v občanské válce zvítězili menševici, tak by se k těmto civilizačním vymoženostem Rusko dobralo tak jak tak a to za mnohem nižší cenu. Dávat Stalinovu k dobru, že pozvedl Rusko je poněkud absurdní. Jeho restrikce a paranoidní politika spíše Rusku uškodila, neboť hladomory přece nejsou známkou zdravého ekonomického růstu.

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 15:29) reagovat
že byli ze všech nejvíce agresivní a neštítili se vraždit lidi, co jim překáželi v cestě. I nastolení diktatury jedné strany bylo vykoupeno vleklou občanskou válkou mezi bolševiky a menševiky. Komunistické hurá akce jako stavba Bělomořského kanálu

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 15:28) reagovat
číst pobuřující manifesty... A viděli, jak vzniká třída bohatých továrníků, zatímco oni jsou stále utopeni ve své mizérii. Cara nesvrhli komunisté, jak se obecně traduje, ale spíše proticarská opozice jako celek, která vytvořila Prozatímní vládu. A komunisté nenastolili diktaturu v Rusku proto, že by si to obyčejní Rusové přáli, ale proto,

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 15:28) reagovat
od sebe natolik izolované, že se nedokázali vzbouřit jako celek a tak jejich potlačení bylo relativně lehké. Se zvyšujícím se HDP rostla potřeba spojit Rusko v jeden velký celek a bylo potřeba stěhovat venkovany do měst, aby uspokojili poptávku továren po dělnících. Bylo potřeba dělníky vzdělávat. To se společně s vyčerpáním z první světové války ukázalo jako smrtelný koktejl carismu. V pravém smyslu slova vykořisťovaní dělníci dokázali spolu komunikovat na velké vzdálenosti, byli najednou schopni

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (SchweikRP (24.10.2011 15:27) reagovat
Mno, No-Xi, ty také dějepisu moc neholduješ, minimálně tomu ruskému ne. Rusko během 19. století bylo takovou "Čínou" dneška. Vyrábělo se tam laciné zboží pro celou Evropy, například plátno (srovnej s dnešní čínskou produkcí textilu) . Samozřejmě výroba probíhala v nelidských podmínkách ale HDP Rusko šlo nahoru.Koneckonců, zvyšující se životní úroveň byla jedna z příčin komunistického puče. Jednoduše řečeno, už za cara probíhali s železnou pravidelností hladové bouře, ale jednotlivé provincie byli od

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (Dublin) (24.10.2011 15:10) reagovat
Vous: Nevidím žádnou souvislost...

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (Vous) (24.10.2011 15:04) reagovat
Jen takový detail... Rusko za cara mělo největší zemědělský potenciál jako žádná jiná země na světě. Za cara například mohli obilí vyvážet. Pak přišel Lenin, Stalin a jejich rádoby pokrok a SSSR muselo začít obilí dovážet, například z USA :-) A tohle je fakt, ne propaganda

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (Dublin) (24.10.2011 14:02) reagovat
Už se jich nezeptáš, zrovna tak jako toho milionu Iráčanů na to, jak se jim líbí osvobození....

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (Ja1) (24.10.2011 13:44) reagovat
no-x, aha,takze to, ze predtym kapalo plno ludi ospravedlnuje ruske komunisticke zavadzanie pokroku, neviem co na to tych par milionov ukrajincov...

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (Dublin) (24.10.2011 13:24) reagovat
no-X: Další fází by mohla mýt fotka velkého Maa, jak si stěžuje, že zabil XY milionů číňanů a ty ku..vy studentské stejně budou považovat za nejhoršiho guye tatíčka Džugašviliho...

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (blueRP (24.10.2011 13:20) reagovat
"Death is the solution to all problems. No man - no problem."

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (no-XRP (24.10.2011 13:20) reagovat
Dublin: Asi tak. Hlavně si autor buďto vybral část historie, které nerozumí, nebo je to trol. Před Stalinem byla velká část venkovského ruska na takové úrovni, že lidi přežívali zimu zahrabaní v dírách v zemi, kde žrali kůru, kořínky a běžně se stávalo, že ve špatných letech jich polovina hladem a zimou vymřela. Proto neměl život člověka v Rusku cenu a byla to akceptovatelná daň za zvýšení životní úrovně. Jenže tahle druhá stránka věci se k propagandě zrovna nehodí :-)

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (aaaaaaa) (24.10.2011 13:12) reagovat
The death of one man is a tragedy, the death of millions is just a statistic.

Obrázek 'US are just a big smalltown' Obrázek 'US are just a big smalltown' (Dublin) (24.10.2011 12:55) reagovat
Asi k němu mají tak nějak blíž. Navíc výmluvy typu:" No a co, že jsem nechat zabít 5 milionů lidí, tamten jich nechal zabít 20, tak to jsem vlastně dobrej guy" mi připadají dost bizarní.