Odebírat | ||
Obrázek 'Volt-Ohm-Amp' (mrkev) RP (25.11.2011 13:55) | reagovat | |
Tvoje zlý dvojče: Přesně tak. Co na tom pořád nechápeš? V tom příkladu od Miras^3e bys přece taky dostal množství protečené vody (náboj) až po tom, co zapojíš čas. A ten tam není. | ||
|
||
Obrázek 'Volt-Ohm-Amp' (Václav) RP (25.11.2011 10:40) | reagovat | |
Parádna kresba. Takto sa to dá azda vysvetliť aj prvákom. | ||
|
||
Obrázek 'Volt-Ohm-Amp' (skiam) (25.11.2011 10:07) | reagovat | |
To, aky tlsty PRUD prejde tunelom zalezi od toho ake silne je NAPATIE a ako vela ho skrti ODPOR. genialne | ||
|
||
Obrázek 'Volt-Ohm-Amp' (Tvoje zlý dvojče) (25.11.2011 9:54) | reagovat | |
MirasMirasMiras: takže na obrázku budeš mít vlevo tlak, nahoře škrticí klapku a skrz bude prolézat průtok? Jdi se bodnout, já průtok nepiju. | ||
|
||
Obrázek 'Volt-Ohm-Amp' (Vale) (25.11.2011 8:52) | reagovat | |
když vyjádřím ohmův zákon obrázkem tak tam přece nemůžu cpát nic jinýho než Ampér | ||
|
||
Obrázek 'Volt-Ohm-Amp' (mrkev) RP (25.11.2011 5:10) | reagovat | |
Ještě jednou, je to dobře, tak jak to je. V konkrétním okamžiku se to dá napsat i jako R=dU/dI. Náboj bychom dostali právě až při zapojení času Q = dIt => Q = t*dU/R; ne naopak... | ||
|
||
Obrázek 'Volt-Ohm-Amp' (MirasMirasMiras) RP (25.11.2011 1:37) | reagovat | |
Nemůžu si pomoct, ale podle mě je to dobře. Napětí znamená něco jako "tlak" ve vodovním potrubí a proud je něco jako "průtok vody" ve vodovodním potrubí. Odpor je pak něco, co tomu brání. Podle mě je to všechno ok... | ||
|
||
Obrázek 'Volt-Ohm-Amp' (ohm. zakon) (25.11.2011 1:23) | reagovat | |
Pana beka ludia tolko komentov o hovne, clovek sa ide potrhat od smiechu. Kto si este pamata obycajny ohmov zakon vie co tam je nakreslene kto nie tak do toho pletie naboj, cas a ine kraviny. Vidim ze skolstvo fakt potrebuje zmenu vzhladom na to ze toto sa berie na fyzike ZS, pardon preberalo sa to este za mojich cias cca 10 rokov dozadu. | ||
|
||
Obrázek 'Volt-Ohm-Amp' (Gotcher) (24.11.2011 22:37) | reagovat | |
Jo, animace by byla fajn Moje zlý dvojče však zní přesvědčivě. | ||
|
||
Obrázek 'Volt-Ohm-Amp' (JirkaCV) RP (24.11.2011 22:01) | reagovat | |
Mělo by to být ve všech učebnicích "Základy elektrotechniky". Nemá to chybu. | ||
|
||
Obrázek 'Volt-Ohm-Amp' (Satrif) RP (24.11.2011 21:59) | reagovat | |
v tom případě, není napětí jenom násilím nahromaděné náboje (na malém prostoru,tlačí se ven)? | ||
|
||
Obrázek 'Volt-Ohm-Amp' (124) (24.11.2011 21:57) | reagovat | |
tak sa mozeme zhodnut na tom, ze ked sa z obrazka stane animacia, bude amp ok , ok? Z vyukoveho hladiska je prave dobre, ze je tam amper podla mna. lebo kazdy si domysli, ze je to akosi v pohybe, a ze amper sa sam nepohne, ale je zavisly od toho, kto z tych dvoch je silnejsi atd. super vyuka | ||
|
||
Obrázek 'Volt-Ohm-Amp' (Tvoje zlý dvojče) (24.11.2011 21:45) | reagovat | |
Neboj, chápu, proč byl ten obrázek vytvořen. Jenže to, co vodičem prochází, je náboj. A teprve v relaci s časem se z něj stane proud. | ||
|
||
Obrázek 'Volt-Ohm-Amp' (Gotcher) (24.11.2011 21:43) | reagovat | |
Proud je jak jistě všichni víte změna náboje za změnu času, tj. náboj za čas. Vzhledem k tomu, že ten obrázek je stav v jednom určitém čase, je to úplně fuk. Who kurva care? | ||
|
||
Obrázek 'Volt-Ohm-Amp' (mrkev) RP (24.11.2011 21:37) | reagovat | |
Tvoje zlý dvojče: Neměl... Obrázek vyjadřuje přímou úměru mezi velikostí napětí a proudu a nepřímou úměru mezi odporem a proudem. Přece neplatí, že čím větší je napětí a čim menší je odpor, tím bude ve vodiči větší náboj... | ||
|
||
Obrázek 'Volt-Ohm-Amp' (Tvoje zlý dvojče) (24.11.2011 21:10) | reagovat | |
No, místo Amp by tam měl být Coulomb. | ||
|
||
Obrázek 'Volt-Ohm-Amp' (MadMax) (24.11.2011 21:00) | reagovat | |
v čem je špatně? Mě přijde v pohodě. Ale možná si to vysvětluju nějak blbě. | ||
|
||
Obrázek 'Volt-Ohm-Amp' (metac_kozelcu) RP (24.11.2011 20:57) | reagovat | |
pajkis: souhlas | ||
|
||
Obrázek 'Volt-Ohm-Amp' (pajkis) (24.11.2011 20:49) | reagovat | |
až na to, že tento obrázek je z hlediska výuky špatně | ||
|
||
Obrázek 'Volt-Ohm-Amp' (berkdeber) (24.11.2011 20:32) | reagovat | |
tohle by melo byt v ucebnicich... | ||
|