Odebírat | ||
Obrázek 'How Math Class Works 19-01-2012' (Vin) (20.1.2012 10:56) | reagovat | |
Paulzy: ... jó student, ten těžký život má... | ||
|
||
Obrázek 'How Math Class Works 19-01-2012' (Octagon) RP (19.1.2012 23:55) | reagovat | |
PaulZy: Tak se předveď - vypočti z velikosti jádra, pláště, svrchních vrstev, atmosféry a korony hmotnost Slunce.. | ||
|
||
Obrázek 'How Math Class Works 19-01-2012' (jehovista) (19.1.2012 22:09) | reagovat | |
PaulZy: Tak na spocteni hmotnosti slunce snad staci znat vzdalenost zeme od Slunce, dobu obehu(jeden rok) a gravitacni konstantu. Hmotnost Zeme je vzhledem ke slunci zanedbatelna. | ||
|
||
Obrázek 'How Math Class Works 19-01-2012' (Ja1) RP (19.1.2012 14:03) | reagovat | |
paulzy, abdul, jasne, az na to, ze to s myslienkou obrazku vobec nesuvisi | ||
|
||
Obrázek 'How Math Class Works 19-01-2012' (Abdul_Hasan) RP (19.1.2012 13:48) | reagovat | |
Tuffy: chytrého možná vůči tobě, když to nevíš, ale toto se učí v sedmé třídě na základce... | ||
|
||
Obrázek 'How Math Class Works 19-01-2012' (fiii) (19.1.2012 13:42) | reagovat | |
... so the result is: 42 apples | ||
|
||
Obrázek 'How Math Class Works 19-01-2012' (Tuffy) (19.1.2012 13:22) | reagovat | |
PaulZy: Nekdo se tu snazi delat chytreho? Je fajn, ze znas takova slova, ale proc nam to cpes? | ||
|
||
Obrázek 'How Math Class Works 19-01-2012' (PaulZy) RP (19.1.2012 12:46) | reagovat | |
jsou věci, které si člověk musí pamatovat, např. velikost jádra, pláště, svrchních vrstev, atmosféry, koróny... | ||
|
||
Obrázek 'How Math Class Works 19-01-2012' (docent Lebeda) (19.1.2012 12:01) | reagovat | |
a co teprve 9+0+9+0+9x0+9 | ||
|
||
Obrázek 'How Math Class Works 19-01-2012' (primadona) (19.1.2012 11:31) | reagovat | |
A já si vždycky myslel, že jsem nedával pozor. Přitom to platí obecně. | ||
|
||
Obrázek 'How Math Class Works 19-01-2012' (Pan X) RP (19.1.2012 8:57) | reagovat | |
Přesný | ||
|
||
Obrázek 'How Math Class Works 19-01-2012' (awen) RP (19.1.2012 7:12) | reagovat | |
|