Nalezeno 140 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicet:
   

Strana 1/3. 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (KošRP (4.11.2013 17:40) reagovat
O čem se tu bavíme? Já jsem ještě neviděl chytřejšího Slováka než Čecha. Když se na českou vejšku nedostane Čech kvůli Slovákovi, je k tomu jediný důvod - nadržování utlačovanému etniku. Prostě Češi, musíme se smířit s touto charitou, protože bez našich škol by se už snad nikdy Slovensko nedokázalo přeorientovat z pastevectví na průmysl.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Fox) (14.3.2012 0:47) reagovat
Snape je supr.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (SatrifRP (14.3.2012 0:33) reagovat
1) já právě nevím, a dokud to nezjistíme, nemá cenu se celou otázkou zabývat. 2) místní haters nejsou referenční skupinou. IRL jsem téměř nikoho takového (jako místní hejtři) nepotkal, a pokud ano, tak buď ten člověk nesnášel úplně všechny (poláky, teplouše...) nebo se jednalo o ojedinělý nepříjemný zážitek.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (13.3.2012 14:14) reagovat
1) a je tomu tak? 2) spřátelené? na úrovni politiky možná. Realita "v podzámčí" je trošku jiná - viz. tady haters

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (SatrifRP (12.3.2012 22:24) reagovat
DC: 1) co když drtivá většina studentů v Česku ve skutečnosti zůstane pracovat? Máš nějaké statistiky? 2) Proč nehodláš na spřátelené mezistátní vztahy pohlížet jako na výnos?

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (12.3.2012 20:27) reagovat
Všechno to je jen o nákladech...nechodim chlastat, nekouřim, sehnal jsem výhodný bydlení (žádná hitparáda, ale na přespání, internet a uvaření to stačí). Mam ale rád dobrý jídlo a pití, takže se občas neudržim a nakoupim si vybraný lahůdky, resp. vyhledávám jen kvalitní potraviny, ale nejdou moc sehnat.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (12.3.2012 20:25) reagovat
Satrif: Když bys byl podnikatel a platil studentům měsíčně nějaký peníze s tim, že až dostudujou, tak budou u tebe 5 let makat a oni pak odešli pryč a vyflákli se na tebe....nevadilo by ti to? Sajo: Jo, dost. Ano, 100% nákladů si hradim sám. Bydlím v podnájmu, domů jezdim jednou za měsíc, měsíc a půl. Kdybych neživil auto, tak utratim měsíčně mnohem míň a zbyde mi 75%.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (sajo) (12.3.2012 19:36) reagovat
"Vydělávám dost. Měsíčně mi zbyde necelá polovina platu."  LOL, tomu hovoris dost? samozrejme berme v uvahu situaciu ze 100% nakladov na zivot hradis sam, byvas vo vlastnom a rodicom sem/tam nejak slusne po troskach vratis investovany cas a peniaze...

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (SatrifRP (12.3.2012 17:31) reagovat
DC: kde bereš tu jistotu že se Česku nevyplatí tady platit několika Slovákům školné? Vždyť spolupráce dvou států bývá obrovský a víceméně vyvážený systém. Je to pouhý kšeft mezi státy, jak můžeš po jednotlivcích očekávat za ten kšeft vděčnost?

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (12.3.2012 16:16) reagovat
Vydělávám dost. Měsíčně mi zbyde necelá polovina platu.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (BG mobile) (12.3.2012 10:52) reagovat
asi skor v tom pristupe: idem makat, praca ma sere, vydelavam malo, no tak se kouknu na co to vlastne platim dane, ahaaa, cudzi studenti, tak to nechcem aby moje prachy sli na nich, ja tu predsa makam jak fretka, open rouming, xenofobia, trololo, ??????, profit...

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (BG mobile) (12.3.2012 10:50) reagovat
to ze sa na ceske skoly hlasi malo ceskych studentov je fakt, ktory skoly kompenzuju naborom cudzich studentov, ja tu nevidim ziadne znevyhodnovanie ceskych studentov. imho kto je dement sa na skolu nedostane a tak to ma byt, potom by ste zas nariekali, ze vam na pohovory chodia dementi. to ze skoly naberu cudzicov aby doplnili kapacitu im pomaha prezit, alebo aspon dostavat tolko penazi aby mohli zkvalitnovat vyuku, takze to vlastne ceskym studentom pomaha, tak neviem kde je problem,,,

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (12.3.2012 0:41) reagovat
Upřímně? Čekal jsem to horší. Když to vemu do čísla 2000, tak zase nevypadaj tak zle. Jen je docela blbý, že nejhorší VŠ na Slovensku je Akadémia policajného zboru v Bratislave :-D

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (moo (lazy)) (12.3.2012 0:36) reagovat
aha, tak do top 500 webometrics rebrika sa konecne po rokoch dostali nejake slovenske skoly; zaver > mame aj dobre skoly. uuuuuuuuu :-D

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (12.3.2012 0:17) reagovat
Jo, koukám, blbě jsem to napsal. Občas získáme nějaký velký zakázky v zahraničí (s tou železnicí v Rusku jsem myslel toto - www.realit.cz/aktualita/ceske-firmy-maji-stavet-zeleznici-v-rusku-za-40-miliard ), že se prosadí naše firmy a naši lidi. Když získá zakázku skrz umění našich, tak získá i prachy a zase je může napumpovat sem. Já to nejdřiv nepochopil, jak jsi to myslel v 2357. Teď už to je snad ok.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (12.3.2012 0:05) reagovat
DC, tym, ze budes donekonecna opakovat to svoje protiargumenty neznicis. Musis reagovat na ne. :-)

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 23:59) reagovat
Buďto upřednostnit naše studenty a pak nabídnout ostatním nebo nechat studentům z ciziny zaplatit jejich studium/donutit je tu po určitou dobu zůstat. Tim, že by si to studium zaplatili, mohli by jsme vzit o jednoho člověka víc a tim pádem by nikomu místo nevzal :-)

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 23:57) reagovat
No pockaj... Najprv tu hovoris o tom, ze chces aby ti co vystudovali ceske skoly aj ostali zit a pracovat v CR a zrazu hovoris o tom, ze budes rad, ked uvidis ako cesky absolvent stavia zeleznicu v Rusku... Ja chapem, ze to beries ako uspech, ze sa dokazal presadit v zahranicnej konkurencii, ale to by ta malo praveze stvat. Ma zit a pracovat v CR, v krajine, ktore mu zaplatila skolne. Protirecis si. Alebo mas dvojity meter na ceskych a slovenskych studentov. :-)

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 23:56) reagovat
[odkaz] [odkaz] zajímavé porovnání. Máte i dobrý školy.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 23:52) reagovat
Je to můj názor, přišel jsem na něj sám. Přijde mi logičtější nejdříve nabídnout možnost studovat VŠ našim a v případě nedostatečného zájmu i ostatním. Upřednostňování vlastních lidí ve studiu mi přijde jako nejlepší volba pro vzdělávání národa a jeho konkurenceschopnosti ve světě. Radši uvidim, jak staví v Rusku železnici náš inženýr s naší školou, než že si ji tam stavěj sami s naší školou.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (moo (lazy)) (11.3.2012 23:42) reagovat
hodne sa opakujes a stale skoncime pritom, ze si blbec ako traky. na svoje mudra si prisiel sam, ci ti ich rodicia do hlavy natiskali? kazdopadne, rozmnozuj sa, podla moznosti, co najmenej :D

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 23:29) reagovat
V zaměstnání s tebou souhlasim, v bezplatnym systému ne. Konec, dobrou. Už jsem to tu omlel 10x tam a zpátky, hodně se opakuju. Ale ono neni moc co napsat, jen opakovat dokola, holt :-/

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 23:27) reagovat
Však v pohodě. Já mam jinou logiku zaměřenou na národní vzdělávání bez principu trhu (jen ti nejlepší pro co nejlepší výsledky), protože bych podporoval domácí. Ty to bereš z toho "lepšího" hlediska - nejlepším nejlepší a je jedno, odkud jsou. Souhlasil bych s tebou, kdybych věděl, že tu zůstanou, jenže nikoho nedonutíš a radši bych viděl vzdělanej náš národ, než cizince z našich škol, ale to už je věc škol - když jim jde o peníze, tak to nejde "srdíčkem", ale kdyby šlo o nás, tak nejdřiv my, pak zbytek.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 23:23) reagovat
...jsou to naše školy a měly by vzdělávat naše lidi. To je posláním škol - vzdělání. Ale jen našim, ostatní ať si to pořádně zaplatí, když chtějí "luxus". Takhle by to nešlo ani na trhu práce - kdyby sem přišlo na 1 000 000 číňanů a tady bylo rázem o milion nezaměstnanejch víc, protože oni pracujou nepřetržitě 18 hodin denně za poloviční mzdu...

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 23:23) reagovat
Prepac DC, ale piatykrat to uz pisat nebudem... :-) Ak ti pride logickejsie robit zle rozhodnutia, v poriadku.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 23:21) reagovat
Stále jich odejde víc, než našich. Stejně to je postavený na hlavu. Logicky by se měli nabrat uchazeči o studium, kteří jsou občany dané země. Potom až dobrat (s ohledem na kapacitu) lidi, co jsou odjinud. Prostě nevidim smysl v tom, abych vzdělával (zadarmo) cizince na úkor vlastních lidí. Může ti to přijít ujetý, ale pro mě je logičtější vzit nejdřiv naše a pak jiný, než vzit všechny najednou. Pro lepší studenty (jak jsem psal) tu jsou výměnný programy a s těma souhlasim. Nevidim ale smysl v tamtom...

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 23:18) reagovat
A opat sa dostavame k tomu, ze ich skoly nechavaju studovat zadarmo, pretoze sa im to oplati viac, nez sa spoliehat na slabsi vyber, ktory produkuje ceske zakladne a stredne skolstvo.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 23:17) reagovat
Pretoze nikdy ich neodchadza 100%! Ani 50%.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 23:10) reagovat
Proč tedy nechávat studovat zahraniční studenty, kteří tu studují jen kvůli tomu, že tu jsou lepší školy než u nich a po vystudování odcházejí zpět? Kdo ti odejde do zahraničí spíš - cizinec nebo náš?

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 23:08) reagovat
To mas zle. Vysoke skoly nie su na to aby pomahali statu k prosperite. Vysoke skoly su na to aby vychovali odbornikov, ktorych dokaze stat zapojit do procesu a ktori ho dokazu vytiahnut k prosperite. Ale pokial stat nedokaze zabezpecit vhodne podmienky, tak sa do procesu nezapoja a idu prec. Vysokokvalifikvoany absolvent ti je na nic, ked ho nedokazes vyuzit. On sam ti k prosperite nepomoze.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 23:05) reagovat
Měl jsem za to, že školy jsou od toho, aby pomohly státu k prosperitě.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 23:05) reagovat
Student ti po studiu utecie z krajiny vtedy, pokial v inej krajine ma lepsie prilezitosti na uplatnenie. Cize opat hladaj problem v CR a nie v slovenskych studentoch. A tie granty a spol, opat to suvisi s kvalitou studentov. Lepsi vyber = lepsie moznosti = lepsie vysledky.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 23:03) reagovat
Ako vravim, je to vysledok ruky trhu. Ty si nemyslis, ze by problem bol, ale on evidentne je, v kvalite. Inak by vysoke skoly spoplatnovali vsetkych zahranicnych studentov, pretoze by mali bohaty vyber z miestnych. Ale oni ho nemaju a tak radsej odpustia slovenskym studentom skolne a nechaju ich studotvat zadarmo.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 23:02) reagovat
Kolik studentů dělá výzkumy a zajišťuje granty? 1%? Seš lepší, vystuduješ zadarmo (náklady logicky někdo zaplatí) a odejdeš zpátky do SR, takže z toho nic nemáme. Náš (i kdyby) horší vystuduje a bude tu pracovat, alespoň částečně se vrátí na daních jeho náklady na studium. V práci vemeš lepšího pracovníka, protože víš, že ti svojí prací vydělá víc, než průměrnej. Jenže kdo zajistí, aby ti zahraniční studenti po vystudování neutekli zpátky?

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 22:58) reagovat
Základní škola + učňák, to je základ. Maturita je pro ty chytřejší a ti, kterým to nestačí, tak jdou na vysokou školu. Kdo nemá na to, aby vychodil učňák, funguje se základkou. Nemyslim si, že by byl problém. Mně se nelíbí, že by měli mít zahraniční studenti stejné výhody, jako my. Zvolil bych buďto placené studium nebo podepsání "smlouvy", kde by se zavázal setrváním v zemi po x letech (třeba dvojnásobek délky studia) a "odpracováním si". Nějak to zajistit. Je hloupý nechat někoho vystudovat a pustit ho...

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 22:56) reagovat
Nevidim dovod preco neporovnavat vysoke skoly s pracou. Vysoke skoly potrebuju mat svoje vysledky a vyskumy, za ktore mozu dostavat granty a dalej produkovat dalsie vysledky. A to nedokazu s priemernymi a podpriemernymi studentami. Je to to iste ako praca.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 22:54) reagovat
Na pozdvihnutie vzdelanosti naroda mas zakladne a stredne skoly. A ak vase vysoke skoly s radostou (teda zadarmo) beru slovenskych studentov, tak zrejme mate vazny problem na nizsom stupni vzdelavania, pretoze to co vyprodukuje nestaci na poziadavky vysokych skol, ktore musia s radostou (teda zadarmo) doplnovat stavy zo zahranicia.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 22:53) reagovat
Hm: Nesmíš srovnávat školu a práci. Dokud to je zadarmo, tak upřednostníš své. Když ti jde o to, kdo ti vyprodukuje víc práce za stejný peníze, budeš myslet ekonomicky. To samý škola. Čech ti zůstane v ČR spíš, než student z cizí země -> skrz své vzdělání vrátí státu postupně podstatnou (ne-li více) část financí, která do něj byla vložená oproti tomu, kdyby neměl vyšší vzdělání a tim pádem menší plat.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 22:51) reagovat
Hm: Když tu někteří psali proti nám, tak z nich vypadlo, že tu studují vysokou. Ano, můžu se označit za spolupřispěvovatele na pokrytí studia slovenských studentů na našich VŠ. Nejde o školu, ale o stát. Je to státní škola a ta by měla hájit zájmy státu - nabrat nejdříve naše studenty, pak ty ostatní. Ti špatní vyletí, dobří udělají školu. Cílem je ale pozvednout vzdělanost národa.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 22:50) reagovat
DC, opat ta vyzyvam aby si ukazal na slovenskych studentov studujucich ceske vysoke skoly, ktori tu drzkuju. :-) A pozri sa laskavo na zaciatok diskusie a uvidis, ze toto drzkovanie zacal CECH, nie Slovak.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 22:49) reagovat
..a prijimat slovenskych studentov nez ceskych, aj zadarmo. :-)

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 22:48) reagovat
Ani ty ako zamestnavatel (az v tomto pripade by si bol niekoho chlebodarca) by si nedal prednost horsiemu ceskemu pracovnikovi pred lepsim slovenskym. V opacnom pripade by ta okamzite cakali horsie hospodarske vysledky. Ale kedze mas zdravy rozum, tak to neurobis, ale vezmes toho lepsieho, Slovaka, v tomto pripade. A to iste plati aj pre skoly. A je to tak dobre. A ze nemusia za to studium platit? Mal by si opat hladat chybu na strane ceskych studentov, kedze vasim vysokym skolam sa viac oplati lakat...

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 22:47) reagovat
Nemá. Celou dobu se snažim vysvětlit, že mi vaděj slováci, co studujou zadarmo naše vysoký školy a ještě na nás držkujou místo toho, aby byli rádi, že můžou studovat zadarmo. Kdyby tedy byli ticho a nevykřikovali, co to jsme za dementy (kdyby ti tvůj zaměstnanec řekl, že jsi kretén, tak by jsi ho vyhodil, proto jsem očekával, že když tu studují zadarmo, tak se budou chovat normálně a ne nás hanit), jsem ticho, jenže to je od nich naprosto hloupé. Tvůj argument je tedy mylný, mně nevadíte.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 22:46) reagovat
DC, kde tu vidis nejakeho slovenskeho studenta, ktory drzkuje? :-) A nic v zlom, ale studium na vysokej skole je asi taka socialna vyhoda, ako si ty chlebodarca slovenskych studentov. Cize ziadna. Ty, ako obcan CR, nemas zarucene miesto na ziadnej vysokej skole a nie je ani dovod na to aby si ho mal. Opat, skola nebude sama seba poskodzovat tym, ze da prednost horsiemu ceskemu studentovi na ukor lepsieho zahranicneho studenta. Opacny pristup je do neba volajuca hlupost...

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (flamer) (11.3.2012 22:41) reagovat
sry nazrel som sem zo zvedavosti,serem na tento vas flame,do vasich skol nechodim,zamestnavam babu z ciech a nic proti nej nemam,pre mna za mna sa tu aj pozabijajte a pomrdajte vsetkych madarov,mna to tu nebavi riesit,aj tak tym nic nedosiahnes a slovaci (aj ini ludia) do TVOJICH skol budu chodit.takisto cesi do nasich skol atd atd...mozno este precitam tvoju odpoved ale uz sem neprispejem.nema to cenu bye

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 22:00) reagovat
A pokud jsem to správně pochopil, tak si tu vysokou neplatíte, ale studujete zadarmo a o tom celej ten flame je. Máš něco zadarmo, čerpáš tady výhody a ještě na nás držkuješ. A co se tady někdo ptal, že mě dlouho sleduje. Dělám vám asi 3 věci: 1) výsměch, jak to máte na prd 2)pošťouchnutí (třeba o Maďarsku),protože spousta slováků je velmi popudlivých a baví mě to 3)vážné psaní (co je teď)

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 21:51) reagovat
Proč? Blbě jsem to asi vysvětlil. Bezplatné studium vysoké školy beru jako sociální výhodu. Sociální výhody jsou logicky pro občany daného státu. Nejsi občan tohoto státu? Tak si to zaplať. A koupě něčeho neni to samý, jako studium. Je to to samý, jako kdyby sis v Itálii zlomil nohu a požadoval bezplatný ošetření. Nedostaneš ho. Proč? Nejsi občan a neplatíš pojištění. Na to se musíš pojistit do zahraničí. Vysvětlil jsem to už správně?

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (flamer) (11.3.2012 21:38) reagovat
XDDD k tomu sa uz ani neda poriadne vyjadrit :DDD cize teraz si povedal nieco taketo: si na dovolenke v taliansku a dostanes smad. prides do obchodu a chces si kupit flasu mineralky. vyjdes von a taliansky flamer ti zacne nadavat ze pit mozes iba DOMA,vo svojom state. lebo tam su ich mineralky a ty nemas ziadny dovod na to aby si ju pil.aj ked si si za nu zaplatil ... DC si TOTALNY troll :D zamotavas sa do vlastnych viet

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 21:36) reagovat
A co se týče mého studia, tak mě celá škola zklamala, protože se na venek prezentovala úplně jinak, než jaká byla realita, tak jsem sháněl místo, až se nakonec zadařilo a třetim rokem pracuju. Na vysokou se ještě nechystám. Pokukuju po něčem, co by mě bavilo, ale vim, že bych si toho nevážil. Takže až začnu pociťovat potřebu vyššího vzdělání, potom do toho pujdu a budu studovat. Do té doby vim, že bych si toho nevážil a nesnažil bych se tak, jak bych měl.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 21:34) reagovat
...kteří tu vystudují? Když studuju ve své zemi, tak (ve většině) moji rodiče platí daně, já přispívám už od mládí nákupem do kasy a tím ji plnim. Pak studuju základní a střední školu zadarmo, základní vysokou taky, za extra kvalitu si připlatim. Ale když přijde cizinec a chce tu studovat, tak mi řekni jedinej důvod, proč by měl. Jo, jak jsou výměnný kurzy třeba na semestr dobrejm studentům v rámci partnerství škol, to beru všema deseti. Ale když chceš studovat v ČR, tak si to zaplať. Můžeš studovat v SR.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 21:30) reagovat
Po cestě jsem si trošku utřídil myšlenky, aby to dávalo smysl: Vaše studium u nás bych přirovnal přesunu z bodu A do bodu B - můžete studovat v SR/jít pěšky. Nebo chcete lepší, tak si zaplatíte studium v ČR/MDH. Bezplatné studium na vysoké škole by mělo být jen pro občany státu. Stát by měl zajistit, aby jeho občané měli přednost v přístupu k vzdělání. Cizí příslušníky nikdo nenutí, oni chtějí. Pochopitelně, velmi nadané uchazeče o studium brát, to by šel systém sám proti sobě.Proč ale dotovat cizince...

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (moo (lazy)) (11.3.2012 20:05) reagovat
DC, my v CR nie sme na to, aby sme nadavali na domacich, ale nikto nam nevezme pravo nadavat na dementov ako si ty :D

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (moo (lazy)) (11.3.2012 20:03) reagovat
"Já na vysoký byl a v prváku jsem to zabalil. Nebavilo mě to, tak sem šel pracovat." oh my :D:D

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (flamer) (11.3.2012 19:03) reagovat
ze by ta to fakt nebavilo? alebo si proste na to nemal? alebo ta vyhodili? lebo vyvolavat flame kvoli svojej vlastnej negramotnosti mi pride ubohe. ak skolu nezvladas,mozes sa vyhovarat na kohokolvek bye

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (flamer) (11.3.2012 19:02) reagovat
Hm: +1. DC: citujem ta: Já na vysoký byl a v prváku jsem to zabalil. Nebavilo mě to, tak sem šel pracovat.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 17:55) reagovat
DC, skoly svoje obory a studijne programy zaplnuju podla kvality studentov alebo podla obalky s peniazmi. Nie podla narodnosti. Skola by bola velmi hlupa, keby odmietla A++ Slovaka len preto aby mohla dat priestor A Cechovi... Zmier sa s tym. To, ze Slovaci beru Cechom miesta na skolach nie je chyba Slovakov, ale prave chyba tych Cechov.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 17:16) reagovat
V 2120 můžeme pokračovat v rozpravě.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 17:16) reagovat
Hm: Ne.Bral bych cizince na obory, který se nenaplněj. Prioritou by měli bejt naši studenti. Když tu vystuduje 1000 slováků a 950 se jich vrátí zpátky na Slovensko, nic z toho nemáme. Jedná se o pracující cizince všeobecně. Co se studentů týče, nechal bych je podepsat, že jako cizinec tu bude třeba 10 let pracovat a pak si může jít, kam chce. Nebo studovat u sebe, jinak opravdu nemá cenu nechávat tady zadarmo studovat lidi, co pak jdou do svý země. snr:Soukromé školy klidně 60 000 ročně. Kase jde jen DPH

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (snr) (11.3.2012 17:12) reagovat
@DC - kdyby te okradali tak to pochopim, ale ze ti nekdo nadava? btw, nevite nekdo na kolik na kolik v prumeru vyjde studium na mesic? kdyz se kouknu na sebe tak mnohem vic nez za skolne a vsechno s tim spojene, vydam za najem, jidlo, etc. ty prostredky nejsou vyprodukovany v zemi kde studuji, tudiz podporuji zdejsi ekonomiku, neco jako dlouhodoby turista...

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 17:09) reagovat
Tento clovek to proste nepochopi.... A ze cudzinci maju byt radi,ze ich prijmete a maju z vdacnosti robit podradnu pracu? Z ako vysokeho stromu si spadol?

Strana 1/3. 1 2 3 následující