Nalezeno 140 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetosm:
   

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 16:56) reagovat
...platíš celý studium a s tim spojený náklady sám. Takhle to platěj občané této země. A vděk některých "přistěhovalců"? Nadávání do čobolů, nácků...podle čeho nácek? Protože nemam rád, když někdo, kdo tu studuje za peníze ČR na ČR nadává? Potom jste i vy náckové, protože stačí říct, že jste maďaři a hned nadáváte, takže dle vaší logiky - NÁCKOVÉ HNUSNÝ. Spokojen?

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 16:54) reagovat
Neni to tak, i když to možná vypadá. Abych to uvedl na pravou míru: Jsem pro, aby tu pracovali cizinci, kteří zastanou práci, na kterou nemají naši lidi kvalifikaci nebo ji nikdo nechce dělat. Prioritou by mělo být zařazení a zaměstnání té části naší populace, která o to stojí. Když sem přijmeme nějaký cizince, tak bych od nich očekával to, že budou rádi a nebudou na nás plivat. A ano, můžu o sobě říct, že jsem chlebodárcem. Nevyživuju nikoho, ale kdyby nešly peníze z rozpočtu na vysoký školy, tak si....

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 16:11) reagovat
philler: velmi sa nezaujimam o to co DCmu vadi, mne ide len o to aby sa prestal nazyvat chlebodarcom slovenskych studentov. :-) a medzi nami, ked sledujem DCho vyroky napriec viacerymi diskusiami na tuto temu, tak vidim, ze jemu vadi akykolvek Slovak na ceskej vysokej skole. Zdaleka nejde len o jedneho dvoch slovenskych trollov, ktori mu vadia.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 16:09) reagovat
DC, je mi jedno ako to vysvetlujes. Tym, ze platis dane, z ktorych sa financuju vysoke skoly, nie si chlebodarca studentov. Ak uz to chces polopatisticky, tak chlebodarca je ten kto druhemu dava jeho kazdodenny chlieb. Ty to svojimi danami nie si, pretoze ti studenti z tvojich dani neziju, neplatia si jedlo, saty, kazdodenne potreby. Uz to pochopis konecne?

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (nakyRP (11.3.2012 16:03) reagovat
Ja tieto národnostné pičoviny nechápem. Keď je niekto prijebaný ako bagandža tak mi je jedno odkiaľ je...

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (philler) (11.3.2012 15:58) reagovat
ano, chlebodárce to není, ale nedivím se, že mu není jedno, kam "jeho" peníze tečou..navíc, nemyslím si, že mu (DC) vadí slováci obecně, jen ti, kteří se tady v komentech obouvají do čechů a nazývají čechy čoboly nebo dokonce nácky, přestože hodně z nich využívá náš systém ku svému prospěchu..upřímně strašně nerad vidím mezi CZ/SK nesnášenlivost, obzvlášť takovou, kterou dokáže vyprovokovat jeden stupidní obrázek..ostatně když to řeknu roumenovským slangem, haters gonna hate..

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 15:55) reagovat
Kdyby neodváděl nikdo, tak si celý náklady platíte. Jak to mam jen znovu vysvětlit....když se chováš slušně, nevadíš mi. Když na nás píčuješ, tak tady nestuduj a vypadni zpátky do SR. To je všechno.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 15:44) reagovat
Ano, to je pravda, dane odvadzat musi a z dani sa financuje aj skolstvo. Ale to nema nic spolocne s chlebodarcovstvom.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (philler) (11.3.2012 15:19) reagovat
když už jste to tak rozpitvali, není vaším chlebodárcem, nicméně jako řádně zaměstnaný člověk musí odvádět do státní kasy daně a ze státní kasy jdou peníze do školství, tudíž i do našich slovenskýsh spoluobčanů, kteří zde studují (studium není zadarmo)..tím ale nechci přilévat další olej do česko-slovenského ohně, naopak si myslím, že veškerá debata a osočování se navzájem je jen ukázka slabomyslných lidí, co se nemají jak jinak prezentovat..co se týče mě, slováky mám u nás na škole rád, moc fajn lidi..

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 14:08) reagovat
Jedine ze by si ho zamestnaval a daval mu plat... Ale to nerobis.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 14:08) reagovat
Cize opakujem. Ty DC nie si jeho chlebodarca.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 14:07) reagovat
p. ajzamestnávateľ 4. zdvorilé oslovenie osoby mužského pohlavia • často pejor. panstvo: vážení páni, vážené panstvo • sir (v anglickom prostredí) • don • seňor (v španielskom prostredí) • signor [vysl. siň-] (v talianskom prostredí) • iron. milosťpán často iron. al. pejor. pánko: ulízaný mladý pánko

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 14:07) reagovat
3. kto niekoho zamestnáva • zamestnávateľ: pracovať u dobrého pána, zamestnávateľa • slang. bos: štedrý bos • zastaráv. al. pejor. chlebodarca: slúžil slepo svojmu chlebodarcovi • hovor. milosťpán (oslovenie zamestnávateľa v minulosti): milosťpán rozkázal zapriahať

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 14:07) reagovat
DC, opakujem: TY nevies co znamena slovo chlebodarca. Lebo ty nie si chlebodarca slovenskych studentov na ceskych skolach. chlebodarca p.živiteľ,zamestnávateľ,pán 3 pán 1. kto niekomu, kto niekde rozkazuje, kto má moc • vládca • vladár: pán, vládca, vladár hradu, mesta; vzbury sedliakov proti pánom; Kto je tu pánom? 2. predstaviteľ moci, nadriadená osoba • vrchnosť: mestskí páni, mestská vrchnosť • kniž. al. iron. honorácia (najvýznamnejšie osoby podľa postavenia, majetku): cirkevná honorácia

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (mikeRP (11.3.2012 14:06) reagovat
Být Roumen tak ten offtopic trochu promažu, obrázek o něčem a vy z toho dokážete udělat Cz&Sk flame war. Mě slováci na VŠ nevadí, lepší než španěláci, kterým mam chu´t rozbít hubu napotkání.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (totuva) (11.3.2012 13:22) reagovat
DC: musis mi rozumiet ze ked som dal pracu dvom cechom (je to moj projekt a bezo mna by tie miesta neboli), ked tu platim dane, som cestny a este aj cistim moravsky kras, tazko sa mi dakuje nejakym uboziakom co len chlastaju a picuju

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (totuva) (11.3.2012 13:17) reagovat
DC: Ty znies celkom rozumne. Preto na teba apelujem aby si to nekomentoval tak cierno bielo.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 13:12) reagovat
totuva: Jsem zaměstnanec, ne zaměstnavatel. A v tomhle oboru ani nikoho nemůžu zaměstnat. Navíc mi to vyhovuje.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 13:09) reagovat
Stačí se chovat tak, abys nedělal ostudu ostatním slovákům a nehanil svůj nový domov.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (totuva) (11.3.2012 13:09) reagovat
Btw DC kolkym cechom si TY umoznil pracovat? ako si sa zasluzil o to aby bolo CESKO lepsie? A mimochodom myslienka ze sa niekomu budem klanat len za to ze som mohol zit v jeho krajine je nacizmus ako vysity.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (3DChleba) (11.3.2012 13:09) reagovat
d: a neni spíš nácek ten, který soudí člověka podle rasy? "Preference rasy před národem"... A obrázek od tebe by mě docela zajímal :) Jen abych doplnil, tak všichni cizinci, kromě slováků, na naší fakultě studují za 64.000,-Kč za semestr. Samozřejmě je to dané i tím, že studují v anglickém jazyce, kdežto slováci můžou česky.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (pepan) (11.3.2012 13:08) reagovat
ja do nackov nenadavam,ani vase skoly neriesim,zamestnavame jednu holku z ciech,ako to je mozne?povedz mi...vy si proste neviete uvedomit ze slovak a cech je iba jedno hovno rozkrojene na polovicu.nieste ani viac, ani menej ako my.nedavno som bol v brne a videl som asi milion ciganov za den,hlavne ze vy stale riesite len tych nasich?pozri kolko ich tam mate...ked sudite slovakov vsetkych jednym metrom,pozrite sa najprv na seba..papa

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (totuva) (11.3.2012 13:06) reagovat
Dobre teda. Dakujem CESKU ze mi tu umoznila studovat. Teraz cakam ze CESKO sa mi podakuje za moje peniaze ktore donho davam. Dalej cakam ze sa mi podakuje za vytvorenie 2 pracovnych miest (mimochodom na oboch pracuju cesi). Dalej nak sa mi podakuje ze dobrovolne cistim moravsky kras od odpadu ktory tam nechavaju nezodpovedni turisti. A este jedna vec, kto ste nepracujuci (ci uz cech slovak madar alebo aj tramtar) neukazujte na druhych prstom. lebo aj vy zeriete statnu pokladnicu.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 13:06) reagovat
Řešení člověka podle národnosti je základní členění. Kdybys psal česky a ne slovensky, tak nepoznám, že nejsi odtud. Ale když vim, kdo seš a jak se odvděčuješ za to, že tu můžeš studovat? NO WAY!

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (d) (11.3.2012 13:01) reagovat
3DChleba: No pretoze ked niekto riesi cloveka podla narodnosti tak je to nacek. staci takto? alebo nakreslime?

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 13:00) reagovat
Ne mně, ale celý ČR, že ti umožnila studovat tady. Nácek nejsem, je to blbý směr, hodně omezený. Vadí mi jen to, že tu má spousta kecy na čechy a přitom studujou naše školy. Když studuješ u nás, tak drž hubu a krok. Bejt to na mně, tak bych ty nacionální řváře kopnul zpátky na Slovensko, odkud přišli k nám studovat. O nic jinýho mi nejde. Já na vysoký byl a v prváku jsem to zabalil. Nebavilo mě to, tak sem šel pracovat. Až budu mit potřebu studovat, tak budu studovat o 106. Takhle bych si toho nevážil.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (huh) (11.3.2012 13:00) reagovat
Inak ludia hadky medzi cechmi a slovakmi to mi prijde akoby sa v nemecku hadalo alsasko s lotrinskom :D ako by sa hadala polka newyourku s druhou. Zabomysie vojny. A teraz nech su dalsie prispevky o tom kto je zaba a kto mys. Ja si myslim ze slovaci su zaby. ;-P

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (3DChleba) (11.3.2012 12:58) reagovat
pepan: a řešení historie je podle tebe špatné? Já to pořád nějak nevidím/nechápu jako nadávku. Prostě historický vývoj byl nějaký a má nějaké důsledky a je dobré vidět situaci v důsledcích daných historií... A taky nevidím důvod, proč nadávají slováci čechům do nácků... to je taky nějaká obvyklá slovenská nadávka?

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (jano) (11.3.2012 12:55) reagovat
Ale jasne ze picuju ze hlupe ceske dietky sa nevedia dostat na vysku bo im to obsadili slovaci. Trocha menej sa kurvit po baroch a viac studovat a nemusis riesit picovinky

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (d) (11.3.2012 12:54) reagovat
Ak si nacek aj tebe budem nadavat. Mam kopu kamosov cechov,madarov,ukrajincov, nemcov a aj par anglicanov aj cernochov sa najde. A potom su tu nackovia ako DC ktory si mysli ze ON mi tu umoznil studovat ze JEMU by som mal byt vdacny. Pocuvaj hlupacik vstan od kompu a sprav aspon nieco uzitocne. Kazdy kto ludi riesi podla narodnosti je NACEK takze aj ty si jeden

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (moo (lazy)) (11.3.2012 12:53) reagovat
dc, sprosty ako tago uz od narodenia.. oplati sa s nim snad hadat? ci mu nieco "vysvetlovat"? :D

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (pepan) (11.3.2012 12:52) reagovat
3DChleba: precitaj si moj koment este raz. cobolak = co bolo. nikde nevidim slovaka riesit historiu. iba CECHA. cize ten co riesi co sa dialo = cobolak = cech. staci take vysvetlenie?

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (totuva) (11.3.2012 12:50) reagovat
DC: ja nalievam cesku pokladnicu viac ako ty, narodil som sa v ceskoslovensku a ty paprdko sa tu do mna obuvaj:D

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 12:49) reagovat
Jen naprostý blbec by studoval na Slovensku horší školy, když může studovat doma...

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (3DChleba) (11.3.2012 12:45) reagovat
pepan: jednou z výhod je, že tvým nadávkám asi často nerozumíme :) "cobolak" je od "čo bolo"? Navíc je opravdu dobré si uvědomit, jaké poplatky za semestr platí v čechách zahraniční student, který není ze Slovenska...

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (pepan) (11.3.2012 12:39) reagovat
kazdy prijebany cech iba riesi historiu :D to znamena co? ze cech = cobolak :D co ste si vymysleli, to na vas plati :D mamrdi

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (bu) (11.3.2012 12:35) reagovat
hmm, tak to by som necakal, ze nasi bratia, ktorych studenti maju rovnake vyhody ako slovenski studenti v cechach, chovaju k nam taku nenavist, po tom ako dopadli volby, je to dalsia nadherna vec;)

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Colombo) (11.3.2012 12:32) reagovat
Je zábavné, jak nám slováci nadávají do nácků... Což tak trochu si nastudovat vlastní historii, pánové?

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 12:23) reagovat
Ty peníze, za který tady studujete, tak jdou ze státu. A do státu lejeme prachy my. Jasně, z mých financí to bude asi 60 korun, ale jde o princip - studuješ tady, tak by ses měl alespoň přemoci a bejt rád, že tu můžeš studovat, než aby sis tu vyskakoval a hanil nás. Když to vemu kolem a kolem, tak takový nevděčný zmrdy bych chytil za flígr a hodil za hranice, ať si studuje ve svý rodný zemi, když jsme mu umožnili tady studovat a on si toho neváží. Zamysli se nad tim.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (Hm) (11.3.2012 12:18) reagovat
DC, ty nevies co je to chlebodarca...

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (lojza) (11.3.2012 12:17) reagovat
bůhvi komu ty prachy jdou do kapsy

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (d) (11.3.2012 12:11) reagovat
to akoze ty si moj chlebodarec hej? dalsi nacko prasivy

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (DCRP (11.3.2012 12:08) reagovat
Vystuduj si školy ve své vlasti a pak si jdi pracovat třeba do Mongolska. Pokud už studuješ jinde, nehaň svého chlebodárce a buď mu vděčný za to, že ti umožnil studium tam, kde to pro tebe není nárokové.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (ololololololololo) (11.3.2012 11:41) reagovat
s: k tomu vsemu je samozrejme potreba zrusit system financovani vysokych skol na hlavu + zrusit akreditace velke casti vysokych skol (vetsina regionalnich, soukromych a spatnych verejnych). Zrusit akreditace stupidnich oboru nebo omezit pocetne neperspektivni obory (jsem proti jakymkoliv zasahum, ale trh prace u nas nefunguje idealne).

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (ololololololololo) (11.3.2012 11:37) reagovat
s: studuje cca 65 % maturantu! ve veku cca 19-26, nicmene ne vsichni z nich dostuduji, tady bych to zkratil na 55 %. Za dalsi, velka cast z nich, odhadem kolem vetsi tretiny, studuje na pochybnych regionalnich vysokych skolach/neverejnych vs/spatnych verejnych vs. To uz jsme nanejakych 36 % z maturantu!. Jestli se dostaneme na 30 % populacni "studijni generace", to mne neprijde zase tak hrozne.

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (d) (11.3.2012 11:34) reagovat
nemam nic proti madarom ani cechom kym to neni skurveny nacka jak ty

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (totuva) (11.3.2012 11:31) reagovat
ty debko ale to meciar nariekal bo sa mu zle kradlo. vyzeram snad ako meciar?

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (posty) (11.3.2012 11:31) reagovat
nechcete si své hornouherské problémy řešit u sebe ;-)

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (totuva) (11.3.2012 11:27) reagovat
Kam by som z ciech odchadzal? ved je tu ppc! A verte mi, ti jebkovia co sa vracaju na slovensku....tych by ste v cechach nechceli mat!

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (damien) (11.3.2012 11:26) reagovat
to s: takze u vas sa hovori ze kde by bolo slovensko bez ceskych studentov? to je normalne nejaky maniak z ciech co siel studovat na slovensko? :-O

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (tuvaRP (11.3.2012 11:26) reagovat
s: suhlasim, ak po studiu odtial usiel a svoje studium si potom neplati z dani co tam odvadza, nech si to zaplati, rovnako by som to spoplatnil tym, co ujdu od nas do zahranicia

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (s) (11.3.2012 11:25) reagovat
SirChristian: To, že je na úřadu práce není chyba školy, ale jeho, chlapče... Vymlouvat se na školu, že nemůžeš sehnat práci.. To je takové, řekl bych, skoro cikánské uvažování :D

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (s) (11.3.2012 11:24) reagovat
SirChristian: Mozek zapoj Ty... Běžte si na priváty, mně je úplně u prdele, kolik Vás to bude stát... A ano, jsem vtomhle národovec - co zbyde po rozebrání českejma studentama, ať si pak zaplněj Slováci (ubytování)...

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (anonymousseRP (11.3.2012 11:24) reagovat
vy maďaři jedny nehezký, co si to tu dovolujete, mluvit s normálníma lidma zdravejma se zdviženou hlavou?

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (s) (11.3.2012 11:23) reagovat
damien: :D :D :D Dobrej troll... Tohle se u nás říká o Vás :D

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (s) (11.3.2012 11:22) reagovat
totuva: Tady nikdo nepičuje, že si studoval... Pokud si tu zůstal, tak fajn, žij blaze... Ale Slováci, co tu vystudovali, a pak se vrátili domů, by si to prostě měli zaplatit. To je snad naprosto normální uvažování... A nácka si strč do prdele, Ty čobolská vymaštěná kundo...

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (SirChristian) (11.3.2012 11:21) reagovat
o urovni vasich skol by som tiez moc nahlas nehovoril. kamos ma Karlovu vystudovanu so specializaciou na Fyziku na A-cka a je na urade prace? btw. skusal sa zamestnat u vas aj u nas. o nieco vyssia uroven, ale len o malicko. byt vami som rad, ze taham studentov od nas. vacsinou tam idu ti kvalitnejsi, cim tahate lepsiu pracovnu silu, tzv. inteligenciu. stazovat si na to, ze niekto preto nedostal intrak? Slovak ma dochadzat kazdy den k vam? troska pouzivajte mozog:)

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (damien) (11.3.2012 11:21) reagovat
:D a kde by prosim ta boli ceske skoly bez slovenskych studentov? vsak by ste neboli este ani elektrifikovani :D

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (s) (11.3.2012 11:20) reagovat
ololololololololo: Můžeš mi říct, v čem je to výhodné? Pokud vím, tak se naopak začíná krásně projevovat to, že studuje pomalu 60% národa - jednak klesá úroveň, druhak tolik vysokoškoláků prostě není potřeba.... Kdybysme to brali přirozenou cestou, tak studium VŠ má tak 15-20% národa, pochybuju, že jsme národ hyperinteligentů...

Obrázek 'volby sk' Obrázek 'volby sk' (jhui) (11.3.2012 11:19) reagovat
mrtvy nacek dobry nacek. ci na slovensku alebo v cechach.

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující