Nalezeno 41 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetpět:
   


Odebírat

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (vcxRP (14.12.2014 23:11) reagovat
veľmi efektívnych 15 minut [odkaz]

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SirIndyRP (14.3.2012 8:01) reagovat
Ellrohir: Ja o zadne Vlastenecke valce nic nepsal.

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (EllrohirRP (14.3.2012 0:13) reagovat
SirIndy si zjevně plete Velkou vlasteneckou válku s "obyčejnou" Vlasteneckou válkou, což je označení pro Napoleonovo tažení do Ruska v roce 1812 8-)

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SchweikRP (13.3.2012 22:03) reagovat
Já osobně považuji za nejvíce relevantní tzv. neurofilosofii, která vyplývá z poznatků neurověd. Skvělé jsou knihy Damasia, naprosto vyjímečná je kniha Marka Petrů Fyziologie mysli, nyní čtu Neuropsychoterapie od Klause Grawa a jsem s ní spokojen. Ale aby jsi pochopil dopady neurofilosofie, je nutné znát dějiny filosofie.

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SchweikRP (13.3.2012 21:58) reagovat
Na gnoseologii? Pokud se setkáváš s filosofií poprvé (gnoseologie je podobor filosofie), tak bych doporučil jakoukoliv popularizační příčku, nejlépe od nějakého seriózního autora. Třeba Dějiny filosofie jasně a stručně, je to i na ulozto.cz To je potřeba k pochopení základní problematiky. Možná ti bude dělat trochu problém, že většina gnoseologických škol je už překonaných, takže ti bude připadat zbytečné si o nich číst, nicméně je to opravdu nutné.

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (..) (13.3.2012 21:34) reagovat
Schweik, můžeš doporučit nějakou literaturu, zdroje na toto téma?

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SchweikRP (13.3.2012 21:27) reagovat
Sirindy, očividně sis nic z mého povídání o gnoseologii nic nevzal. Nebudu tedy pokračovat. Ostatní si z toho snad něco vezmou. Tedy vyjma majitele nicku ind33d.

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SchweikRP (13.3.2012 21:25) reagovat
Ind33d-e, jako Velkou vlasteneckou válku označují Rusové 2. světovou válku, a jak víme, Stalin žil mezi lety (asi) 1878 až 1953. Takže podle tebe druhá světová válka proběhla v roce 1758? Zajímavé, indeed. Takže podle tebe má VW malý korupční potenciál? Tak to ti asi unikla štětková aféra, měl by si číst noviny. [odkaz] To, že gnoseologie má u tebe hodnotu vylízání prdel, tak to znamená, že jsi tupoun který nikdy nepochopí principy tohoto světa.

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SirIndyRP (13.3.2012 21:19) reagovat
Schweik: Volkswagen muze mit korupcni potencial, ale ne v oblasti valek o kterych se tu bavime. To ze davno predtim nez Kaddafi padl uz povstalci se zapadnima korporacema podepisovali smlouvy o dodavkach ropy je konspiracni teorie? Valky se proste temer vzdy vedou za ucelem zisku a na tom urcit kdo na nich profituje neni nic tezkeho.

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (ind33d) (13.3.2012 21:18) reagovat
schweik rofl velká vlastenecká válka byla asi 120 let před Stalinem. WV rozhodně nemá tolik korupčního potenciálu jako (centrální) bankovní klany, to tvoje gnoze stojí za vyliřprdel. Konspirační teorie rozhodně nestojí za válkami, je to pouze důsledek toho, že do vysoké politiky vidí velmi málo lidí a ty co do ní nevidí, alespoň dělají, že do ní vidí (podobně jako ty,já ..). To, že na válkách profitují pouze zpracovatelské společnosti máš z knížky "jak šla geopolitika s makroekonomií na crackovej vandr"?

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SchweikRP (13.3.2012 21:11) reagovat
Ano, Sirindy, a teď se už dostáváme na pole gnoseologie, tedy vědy o poznání. Tvůj problém je, že o činnosti Volkswagenu máš docela představu, a tak, ačkoliv má Volkswagen obrovský korupční potenciál, mnohem větší než třeba Glock nebo Raifeinssen Bank, tak tě nechává chladným. Avšak o fungování bankovních, zbrojařských a energetických koncernů nemáš ani páru, neřku-li o vysoké politice. Vaakum tvé gnóze, poznání, vyplnila konspirační teorie, která zároveň elegantně vysvětluje, proč je na světě tolik zla.

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SchweikRP (13.3.2012 21:11) reagovat
oprava, rozbilo se mi souvětí:

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (s) (13.3.2012 21:10) reagovat
Schweik: Až na drobnosti s Tebou naprosto souhlasím... SirIndy: Měl by ses přestat koukat na webu na konspirační teorie... To, na co narážíš, bude aktuální až v momentě, kdy privatizace bezpečnosti dospěje do stádia, že tyto korporace budou vlastnit své ozbrojené síly...

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SchweikRP (13.3.2012 21:10) reagovat
Ano, Sirindy, a teď se už dostáváme na pole gnoseologie, tedy vědy o poznání. Tvůj problém je, že o činnosti Volkswagenu máš docela představu, a tak, ačkoliv má Volkswagen obrovský korupční potenciál, mnohem větší než třeba Glock nebo Raifeinssen Bank. Avšak o fungování bankovních, zbrojařských a energetických koncernů nemáš ani páru, neřku-li o vysoké politice. Vaakum tvé gnóze, poznání, vyplnila konspirační teorie, která zároveň elegantně vysvětluje, proč je na světě tolik zla.

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SirIndyRP (13.3.2012 21:01) reagovat
..: V dusledku tech valek se zvysi zadluzeni statu = nasledne stat musi setrit nebo zvedat dane - je to takova skryta odlozena valecna dan ;-)

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SirIndyRP (13.3.2012 20:59) reagovat
Schweik: To je to tvoje vyvraceni, ubohej pokus s Volkswagenem i kdyz jsem tu zminoval ze na valkach profituji ropne, zbrojarske a bankovni korporace?

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SirIndyRP (13.3.2012 20:59) reagovat
Schweik: To je to tvoje vyvraceni, ubohej pokus s Volkswagenem i kdyz jsem tu zminoval ze na valkach profituji ropne, zbrojarske a bankovni korporace?

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SchweikRP (13.3.2012 20:36) reagovat
A také by bylo zajímavé zjistit, co Sirindy myslí pojmem "korporace". Napadá mě třeba, "nadnárodní koncern." Nejziskovějším automotive koncernem je Volkswagen. Základní otázka tedy zní, je Volkswagen řízen Ilumináty anebo Židy? Vyvolal Volkswagen válku v Iráku, aby tam mohl prodávat svá auta? Chystá Volkswagen převzetí vlády nad světem, aby se v něm mohla prodávat jenom jeho auta?

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SchweikRP (13.3.2012 20:32) reagovat
Sirindy, mýlíš se, já bych ti to dokázal vyvrátit docela lehce, pomocí řady hard facts. Od historických příkladů a statistických čísel bychom se dostali se až ke gnoseologii a kognitivním omylům, ze kterých pramení tvůj chybný náhled světa, ale tohle všechno budeš ignorovat. Takže není třeba s tebou ztrácet čas.

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (..) (13.3.2012 20:27) reagovat
Přesuň peněz ano, ale to jsou peníze ktere poplatníci odvedou tak jako tak. Žádná válečná daň v běhu není.. A pokud z toho bude mít nějaka "korporace" zisk, budu z toho mít v důsledku zisk / služby i já

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SirIndyRP (13.3.2012 20:21) reagovat
Ellrohir: To rozhodne ne, ale prosperovali lepe nez po humanitarnim bombardovani ;-) Nechapu ze tolik lidi tleska vyvrazdovani...

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (EllrohirRP (13.3.2012 20:13) reagovat
eště napište, jak byli Saddám s Kaddáfím hodní stařečkové osvíceně vládnoucí nadšenému a prosperujícímu lidu, ať to tu máme komplet B-)

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SirIndyRP (13.3.2012 19:57) reagovat
Presneji valka = presun penez od danovych poplatniku pres stat ke zbrojarum. Protoze si vitez valky vyjedna pro sve korporace vyhodne podminky, dosadi novou vladu. Ty staty s ropou moznost volby jestli budou napadeny nemely ;-)

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (..) (13.3.2012 19:33) reagovat
Nevím kde se vzala ta rovnice že válka = peníze.. A proč, pokud šel profit před válkou státu, by měl jít po válce korporaci? Bohužel pro mnohé, každý v naši civilizaci má možnost volby. Nikdo tě nenutí využívat služeb korporací nebo bank. Nebo u nich býz "chraňbůh" zaměstnaný..

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SirIndyRP (13.3.2012 19:21) reagovat
Schweik: Yep, podle tebe vladnou politici, podle me penize (kterych maji nejvice banky a korporace), ani jeden to tomu druhemu nedokazeme vyvratit takze to opravdu nema cenu ;-)

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SchweikRP (13.3.2012 19:09) reagovat
Se Sirindym se nemá cenu bavit, ostatní si vysvětlení přečtou níže. Děkuji za pozornost.

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (StínRP (13.3.2012 18:41) reagovat
"This is what conspiracy theorists actually believe"

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SirIndyRP (13.3.2012 18:40) reagovat
Schweik: Valka docasne zvedne cenu ropy a pote ziskaji korporace nove kontrakty, dvojnasobny profit - zadna nova ropa na trh nejde, Irak/Libye prodavali uz predtim, jeno zisk sel statu a ne korporacim. Thatcherova je imho legendou z jinych duvodu. Na Stalina se samozrejme pohlizi jako na bestii.

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SchweikRP (13.3.2012 18:35) reagovat
Ano, poslat pochcípat vojáky do jiné země HODNĚ zvedne preference, když je válka vítězná. Anebo se snad z Margaret Tchatcher nestala legenda? Jak se vzpomíná na Stalina? Jako na bestii anebo triumfálního vítěze Velké vlastenecké války?

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SchweikRP (13.3.2012 18:33) reagovat
Co se týče korporací - tak všichni vědí, že válka škodí byznysu. Naftařské lobby by vyhovovala VYSOKÁ cena nafty - za málo práce hodně muziky. Proto většina naftových baronů by určitě nebyla nadšena z přílivu levné nafty z okupovaného Iráku. Zbrojařská lobby má zase raději, když můžeme dodávat zbraně státům, které jsou v míru - protože díky korupčním mechanismům mají ze zbraní vysokou provizi. Pokud je stát ve válce, tak tlačí na to, aby zbraně stály co nejméně.

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SirIndyRP (13.3.2012 18:32) reagovat
Schweik: Jasny, poslat pochcipat vojaky do cizi zeme naramne zvedne preference ;-) Proc by meli chtit levnou naftu pro vsechny? Ty jako myslis ze politikum jde o vseobecne blaho??? Ee, drtiva vetsina valek je za ucelem zisku pro korporace.

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SchweikRP (13.3.2012 18:30) reagovat
Můžeme pokračovat dál - obava o existenci vlastního národa (izraelská lobby na přepadení Iráku), zachování konzistence impéria - ztráta území sebou nese ztrátu volebních preferencí (Čečensko, Bosna). Šíření politického vlivu také pomáhá podpora opozičních hnutí (intervence v Libyi). Popřípadě je vláda v rukou idealistických idiotů (nacistická invaze do Polska, kubánská intervence v Angole).

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SchweikRP (13.3.2012 18:26) reagovat
O válkách USA a NATO rozhodují jen a pouze politici. Jejich motivace jsou různé - a většinou populistické. Buď chtějí vítěznou válku, která zvedne jejich volební preference a udělá z nich legendy (Afgánistán, Falklandy), nebo chtějí levnou naftu pro všechny (Irák), což zase zvedne jejich preference. Pak jsou tu i jiné cíle, jako například zachování statu quo (invaze do Československa) nebo obava o ztrátu politického vlivu a obava z důsledků této ztráty (Vietnam, Korea, sovětský Afgánistán)

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SirIndyRP (13.3.2012 17:50) reagovat
Schweik: Kdo myslis ze rozhoduje o valkach USA a NATO - naftarske, zbrojarske a financni korporace ktere vymenou za to sponzoruji politiky co jsou zrovna u moci, to same bailouty pro banky a zakony davajici jim vyhodu na trhu. U Ruska a Ciny je to jinak, ale soucasne svetu dominuje USA a pokud korporace prakticky ovladaji USA, ovladaji tim cely svet.

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SchweikRP (13.3.2012 17:43) reagovat
armádu přímo ne, ale ozbrojené síly. Diktátoři to mají řešené tak, že jednak mají pravidelnou armádu a jednak svou vlastní milici a tyto dvě složky se navzájem drží v šachu. Hitler měl SS (SA), komunisti lidové milice a tak dále.

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (urban) (13.3.2012 17:32) reagovat
Vládne ten, kdo kontroluje armádu. Tak to vždycky bylo a bude...

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SchweikRP (13.3.2012 17:24) reagovat
na špičce korporace tedy rozhodně nejsou. Na špičce je ten, kdo má největší politickou moc - a to v každé zemi může být někdo jiný. Sice někde v Nikaragui to může být Banana United a v Bostwaně Rio Tinto, ale v Rusku mají největší moc kruhy okolo Putina a u nás se perou o moc čistě politické kruhy které poskytují služby tomu, kdo víc dá, nikoliv jedné jediné korporaci, Neslouží jim - pouze poskytují služby. Vycházejí vstříc poptávce. O nadvládě korporací nemůže být řeč.

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (SirIndyRP (13.3.2012 17:11) reagovat
urban: Ano, technicky stat, ve skutecnosti korporace - nejlepsim prikladem bude asi ropa na Blizkem vychode :) Takze jak spravne rikas, na spicce jsou korporace B-)

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (urban) (13.3.2012 17:09) reagovat
Jo, jasně. Světu vládne nějaká vrchní rada :-D Jinak na špičce jsou samozřejmě ti, co kontrolují zdroje. A zdroje čistě technicky kontroluje stát.

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (EllrohirRP (13.3.2012 17:07) reagovat
a vo tom to je - proto maj čas stěžovat si a vyrábět podobný sračky

Obrázek 'pyramidofpower' Obrázek 'pyramidofpower' (Q) (13.3.2012 17:00) reagovat
Lide si myslí, kdoví jak se nemají špatně, přitom už neexistují téměř žádné povinnosti, a evropský člověk nikdy neměl více volného času. Oproti pracovnímu vytížení v Číně a Japonsku, nebo jiných východních zemích, je to u nás jak na dovolené.