Odebírat | ||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (olol) (19.6.2018 12:30) | reagovat | |
mam bixenony, takovym dam proste dalkove a muzou premyslet, co delaji spatne | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (P.) RP (27.3.2012 12:44) | reagovat | |
tak podle mýho největší experti jsou ty typy, který za sebe koupíte ve stabilně jedoucí "koloně" .. pravej pruh 90, levej 120 ... a takhle třeba 20 kilometrů za váma blikaj, občas i zatroubí, lamentujou rukama. Přitom ani není kam uhnout, a i kdyby bylo, zbývá jim podobně překonat dalších 150 aut v karavaně. | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (kajencik) RP (27.3.2012 9:40) | reagovat | |
A nejlepší je když se zezadu blížíte ke kamionu cca 130 km/h (dle GPS, 140 na rychloměru (tachometr rychlost neměří ) ) a v levém pruhu jede někdo 135, místo aby se zařadil do pravého pruhu tak jede pořád vedle až musím zabrzdit na těch 90 km/h co jede kamion, to mi vadí snad ještě víc než ty vychovávači jako je ellrohir. A když předjíždím kamion a vidím že mě někdo dojíždí, tak klidně na chvíli přidám na těch 160 abych předjíždění dokončil rychleji. | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (Roztrhal Parkund) RP (26.3.2012 19:21) | reagovat | |
Aspon nekdo ma prehled o tom, jake jsou dopravni predpisy. Tj. jizdni pruh je VPRAVO! Pruh vlevo je pouze na predjizdeni. Potom jak jede ten druhej rychle je ti HOVNO! Nekterym buzerantum, kteri predjizdej ve svejch tachometrovejch 130ti (ve skutecnosti nakejch 120) standardne pet kamionu s pul kilometrovejma rozestupama by to meli do tech hlav policajti napraskat poradne tucnejma pokutama. Nemam problem s tim ubrat z plynu, kdyz auto vylozene predjizdi kamion, ale takovejch pripadu je jak safranu | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (Satrif) RP (25.3.2012 12:48) | reagovat | |
tak při tvrzení o nefunkčnosti dnešních autoškol musím dodat, že vzdělání skřípe úplně všude, když člověka nenaučí přemýšlet na jiných školách, tak instruktor s tím moc během pár hodin jízd nenadělá. | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (Pedro123) (24.3.2012 23:23) | reagovat | |
bullpie: přesně, 1.: v zákoně jsou vyjímky a ostatní řidičí ví prd, jestli pro tebe ta vyjímka náhodou neplatí 2.: vychovávači naprosto kontraproduktivně stresují ostatní řidiče 3.: vychovávač může snadno vyprovokovat odvetu, na které by pak nesl spoluvinu. 4.: častokrát vychovávač páchá horší přestupek než protistrana a občas by to mohlo naplňovat i nějakej trestnej čin. A policajti by měli chytat silniční hovada na základě prasácké jízdy a ne měřit padesátku před cedulí. | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (eksperd) (24.3.2012 12:23) | reagovat | |
Sice kazda druha otazka v testu je na to ze nesmis nikoho omezit, jenze velice malo lidem dojde co vsechno to znamena a jak by se tedy mely podle toho chovat na silnici. (Viz treba takova klasika: na krizovatce auto prede mnou odbocuje doleva, tzn pousti protijedouci auta, postavi se tak ze cely pruh za nim stoji) | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (eksperd) (24.3.2012 12:20) | reagovat | |
Satrif: Ano i zdravy rozum muze plodit nezdrave zavery A ellrohir je toho prikladem. Souhlas, jen na jednom si trvam a to je nefunkcnost dnesniho systemu autoskol. Podobne tema (predjizdeni na dalnici a nutnost uhnout rychlejsimu) jsem resil uz mnohokrat s mnoha lidmi a velice malo z nich vedelo jak je to doopravdy predpisech poreseno. Nedavno jsem si delal ridicak na motorku a z vlastni zkusenosti vim ze bych ho udelal aniz bych musel treba tuto informaci vedet. | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (Satrif) RP (24.3.2012 0:02) | reagovat | |
autoškoly neselhávají, to jen lidé všechno překrucuji tak, aby ostatním mohli nadávat do ču****. Nemám rád argumenty o "zdravém rozumu", se podívejte na "zdravej rozum" takového Ellrohira, to přesně vysvětluje současnou situaci. Naštěstí zákony jsou v tomhle konkrétní (č. 361/2000 Sb. §18 (2) b). Řidič nesmí omezovat plynulost provozu pomalým předjížděním. Ten co jede "předpisových 130" za všech okolností je úplně stejný druh bezohledného hovada jako ten rychlost-překračující problikávač, co se na něj lepí | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (bullpie) (24.3.2012 0:02) | reagovat | |
Mimochodem třeba zpravodajské služby maj vyjímku ze zákona na dodržování rychlosti. Tak mi řekni jak takovýho člověka v civilním autě a hadrech poznáš? | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (bullpie) (23.3.2012 23:55) | reagovat | |
Ellrohir: Každej tachometr přeměřuje. Jak můžeš vědět že zrovna těch tvejch 130 je těch "pravejch" a né toho za tebou co tam má teprv 120? | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (Ellrohir) RP (23.3.2012 23:50) | reagovat | |
tvl..."nejezdí se podle zákonů, ale podle lidí" a domy se nestavěj podle předpisů, ale podle toho, jak se vyspal vrchní zedník, podnik si nevede účetnictví podle zákonů, ale podle toho, jak se to líbí účetnímu, Franta Vomáčka se ráno probudí a rozhodne se, že dneska se mu trestní zákon nezdá a půjde ven někoho zavraždit...co se jeden na Roumenovi nedozví | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (eksperd) (23.3.2012 23:28) | reagovat | |
Z diskuze pode mnou vyplyva ze dopravni predpisy tu zna jen velice malo lidi a proto to take na silnicich vypada tak jak to vypada. Ocividne autoskoly selhavaji. | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (eksperd) (23.3.2012 23:25) | reagovat | |
no name:omyl, spravne bz se melo jedit podle predpisu. Jedna z nejvic omilanych veci v autoskole je, ze ridic nesmi omezit dalsiho ucastnika silnicniho provozu. To jestli clovek jede moc rychle nebo ne neni na posouzeni dalsich ridicu ale policie. Nemluve o tom ze se jezdi dle zakona v pravem pruhu a lev slouzi jen a pouze k predjizdeni. Ergo kladivko jedu-li v levem pruhu a dojiydi mne nekdo rzchlejsi, tak musim uhnout,mohu-li. Ellrohir: pokud o necem nic nevis, tak neni moc moudre se o tom vyjadrovat. | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (no_-_name) (23.3.2012 22:45) | reagovat | |
a právě proto, že nemáš řidičák, tak ti asi uchází, že se nejezdí podle knížek se zákony ale podle lidí... | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (Ellrohir) RP (23.3.2012 22:33) | reagovat | |
mě zdravej rozum říká, že pokud jedu maximální zákonem povolenou rychlostí, tak nemůžu nikoho "blokovat"...s řečma, že kdo se řítí po dálnici dvoustovkou, tak to je zrovna zoufalý manžel vezoucí nemocnou ženu do nemocnice a jde o každou vteřinu, na mě prosím nechoďte...jinak já řidičák nemám a dennodenně se utvrzuju v tom, že ho radši nikdy mít nebudu, než abych někdy měl zodpovědnost za sebe, natož ke všemu za druhý, v takovýmhle pralese... | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (bullpie) (23.3.2012 22:14) | reagovat | |
Ellrohir: Nic takovýho po tobě nikdo nechce. Jezdi si jak chceš a jak jezděj ostatní taky neřeš. Ty předchozí dvě pravidla byli o zdravým rozumu né o zákonu | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (vtech) (23.3.2012 21:59) | reagovat | |
Nojo, debilni divoky vychod. Blil bych. | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (Ellrohir) RP (23.3.2012 21:26) | reagovat | |
jasně...každej zákon, kterej mi nevyhovuje, budu ignorovat, protože tak je to přece správně... | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (bullpie) (23.3.2012 20:41) | reagovat | |
Ellrohir: Tak víš jak, dvě úplně jednoduchý pravidla, zapoměň na 130, 90, 50 atd! 1. Jezdí se v pravo ať už to má 2 nebo 7 pruhů! 2. Pomalejší uhybá rychlejšímu a je jedno jestli jedo 130 nebo 230! Kdo tohle nechápe nemůže se pak divit ničemu ... | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (Ellrohir) RP (23.3.2012 20:24) | reagovat | |
jo, taky už mě vezl Superbem spoluhráč, co furt nadával, že musí kvůli blbcům brzdit z tý svý stoosmdesátky...na mě docela silný kafe, ale vystupte si sto kiláků od domova...trochu smutný ovšem je, že to tady lidi očividně berou jako něco samozřejmýho a naopak je obtěžujou ti "srabi", co jezděj předepsanou rychlostí... | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (eksperd) (23.3.2012 20:18) | reagovat | |
nameless one: tak pokud uvedes podminky jako si je popsal tak je to jasne. Ja mel spis namysli kdyz nekdo schvalne brzdi protoze ten kokot za nim prece nema co jet tak rychle. | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (lsky) (23.3.2012 20:13) | reagovat | |
no imo podle predpisu je kokot i ten co jede 180 me je to jedno, dokud jede slusne at si jede klidne 200... ale nemuze se divit, ze ho nekdo obcas pribrzdi... | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (nameless_one) RP (23.3.2012 19:58) | reagovat | |
eksperd, Lopata, praetor - hupky zpatky do autoskoly. Kdyz vidim v zrcatku za mnou auto ve 130, tak se prece necpu do leveho, ale kdyz vidim auto nekde v dalce, tak necekam, ze me dojede behem 5 sekund. To uz pak ma holt smulu a ma jet podle predpisu. Zajimave, ze v Nemecku to brali v pohode, ale tady si najednou banda kretenu honi triko. P.s.:Chtel bych videt vyraz nektereho z vas, az me budete tahat z toho auta. | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (eksperd) (23.3.2012 19:11) | reagovat | |
Ja1: predne si kokot ty a z hlediska predpisu je kokot ten co omezuje toho druheho. Si nedaval pozor v autoskole co? | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (Ja1) RP (23.3.2012 19:05) | reagovat | |
banda kokotoch tu, hubu rozbit tym, co sa prizenu 180kou a zacnu blikat trubit, oni su kkti a nie ten, co ide 130 | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (OmeGa) RP (23.3.2012 17:52) | reagovat | |
kde pise ze to robi naschval? obiehat kamion co ide napr max 110 normalnou 130 nie je problem, alebo predbiehanie aut s 5km/h rozdielnou rychlostou je uplne bezne. ten co sa vyvali 180 je na vasej riti spoza zakruty hned, predtym ste ho nevideli. tak ho mozem ojebat a dokoncit svoj manever bezpecne a hlavne zodpovedne. nepotrebujem sa potom panglom vyhovarat ze ten za mnou sa ponahlal, tak som siel 140 a preto odchytili mna, a nie toho kokota co pojde o 100m zase 160-190.. | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (kbc) (23.3.2012 17:43) | reagovat | |
som myslel ze skodoradostnych kokotov mame len na slovensku.. spomen si na mna ked ta najblizsie niekto vytiahne z auta a rozbije ti hubu ked mu budes robit naschval.. | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (lojza) (23.3.2012 17:41) | reagovat | |
dobře dělá, když debilkům co jezdí rychle blokuje cestu, tím líp, pokud to dělá naschvál | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (Lopata) RP (23.3.2012 17:33) | reagovat | |
Nechci žít na této planetě s takovýmito dementy jako je nameless one a jemu mentalně podobní. | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (praetor) RP (23.3.2012 17:22) | reagovat | |
nameless_one: pockej, pockej, neochudil si nas o nektere informace? "Kdyz jedu po dalnici svych tachometrovych (!) 130, kouknu do zrcatka a tam je auto. Ale ja preci jedu 'predpisovych' 130! No nic, zacnu ten kamion predjizdet, at se ten v tom levym pruhu zesere treba az na zada" | ||
|
||
Obrázek 'nenechme si srat na hlavu' (nameless_one) RP (23.3.2012 17:16) | reagovat | |
Demence. Dejte na kazdych par kilometru ceske silnice radar a uvidite, jak se tu bude jezdit. Kdyz jedu po dalnici 130 na tempomatu, predjizdim kamion a zezadu me dojede nejaky debil 180, zabrzdi az tesne za mnou a zacne problikavat... Neuveritelne. Tohle se mi nestalo ani v Nemecku. Tam sem proste predjizdel kamion, typek v Porsche v klidu nekde v dalce za mnou pustil plyn, dojel me, nechal me v klidu predjet, zadne blikani, zadne vybrzdovani. Totez Francie. A Svycarsko? Tam si nikdo nelajzne jet rychlej. | ||
|