Odebírat | ||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (cuker) (13.8.2013 10:13) | reagovat | |
Pokial chlap riesi ponozky v sandaloch je teply. Ktory normalny chlap ma uz len potrebu ocumovat inemu chlapovi chodidla? wtf? | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (pepik) (6.4.2012 2:47) | reagovat | |
typicky cech | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (0zzda) (3.4.2012 21:29) | reagovat | |
Já sice ponožky do sandálů nenosím. ale naprosto nechápu, proč někomu vadí, že to tak někomu vyhovuje. Ale řekl bych, že ti, kterým to vadí se prostě od jiných naučili, že je to trapné a tak to posílají dál, protože kdyby se tomu nezasmáli, tak by byli jiní oni... | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Hellwiss) RP (3.4.2012 14:21) | reagovat | |
emkac: A tobe prijde taky jako druhej nejvetsi prohresek proti mode odev bez podprsenky? Me to teda prijde docela esteticky Ale kdyz to pisou ty tvoje slavny linky tak bys mel bejt asi gay, protoze si to spolecnost preje... | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Hellwiss) RP (3.4.2012 14:10) | reagovat | |
lol. sem si vedom toho ze to hodne lidi zavrhuje, ale clanek co tady podporuje nenavist k bilym ponozkam viz co poslal emkac: [odkaz] rika, ze hned na druhem miste co zeny nenavidi je nenoseni podprsenky pod oblecenim. To pardon, ale kdyz ma zena ty spravne dispozice a je ji to pohodlny, tak proc by nemohla ?? Kvuli svejm povrchnim a zavistivym kamaradkam??? to je moc | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Abdul_Hasan) RP (3.4.2012 7:18) | reagovat | |
Kimio: to mi jako nějaké zkurvené čsn říkají, co si mám dát za hadry? Na ostatní lidi seru, nosím, co je mi pohodlné, a jestli podle někoho se např. červené triko nehodí k modré mikině, je to jeho problm, a mě může vylízat prdel | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Kimio) (2.4.2012 23:59) | reagovat | |
Abdul: myslis ze kratasy nosit pri nizskych teplotach je v ramci noriem? | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Abdul_Hasan) RP (2.4.2012 23:15) | reagovat | |
Kimio: řekl, a šel si udělal manikůru, načesat patku a pohonit nad nejnovějším Justýnčiným albíčkem.... | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Abdul_Hasan) RP (2.4.2012 23:14) | reagovat | |
Kimio: kraťasy tak od -10°C, lol | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Agni) (2.4.2012 23:10) | reagovat | |
Jsem se na obrázek dívala dlouho a kdybych se nemrkla do komentářů, ani bych nechápala co na tom všichni hledají. Asi proto, že místo vkusu mám hnus a praktické myšlení místo módního myšlení. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Kimio) (2.4.2012 23:08) | reagovat | |
Nestacim sa cudovat. Dvojca: ked ti nezalezi na tom co si oblecies/obujes, tak sa ani nepozastavuj nad nazorom inych ludi, problem solved. A nosit sandaliky od 10-15 stupnov . . . Fakt si uz nezabudnite dat aj kratasky, nech to je vidno uz zdialky. Proste na verejnosti to vyzera trapne, rvnako ako je trapne ist neupraveny medzi ludi, ako napr. Neostrihane nechty, zaschnute susne pod nosom a pod. Je to nechutne a ale mozno to je niekomu jedno, ba dokonca sa to niekoku paci | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (PaulZy) RP (2.4.2012 22:53) | reagovat | |
já mám radši, když se mi nohy nezapařují... a to do neděle musím naprogramovat síťovou aplikaci, kde bude na straně serveru překládat URL na IP adresu. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (LSLarry) (2.4.2012 21:50) | reagovat | |
Uz stari Rimane nosili ponozky do sandalu, kdyz se ochladilo | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Satrif) RP (2.4.2012 20:31) | reagovat | |
Dvojče: no, mohl jsi to udiskutovat lépe. Zmínka o skákání z okna není argumentem. Že to jsou pokrytci mi ani nepřijde jako nadávka, oproti jejích "vypadáte jako exoti a debilové". Nevěří, že nám nevadí ani zelený číra, tetování nebo chlapi v sukních. Nebo jednoduše nerozlišují prostředí s dress code a bez něj, možná je to proto, že kromě práce nic nemají? | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (klak) RP (2.4.2012 18:23) | reagovat | |
Asi jsem na to už přišel. Máme tu epidemii (možná spíš pandemii) ponožkofobie. Ponožky se smí nosit ale v nesmí být vidět. A protože "šaty dělaj člověka", mají dosud nenakažení zřejmě smůlu. Škoda že ta nákaza není smrtelná | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (chogall) (2.4.2012 12:57) | reagovat | |
krasna a uplne nezmyselna debata pobavili ste ma .. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (5thWheeL) RP (2.4.2012 12:53) | reagovat | |
Nenosím sandály... problem solved | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (buk) (2.4.2012 12:43) | reagovat | |
s modou je to tezky ... staci aby se objevil nejakej kokot, kterej si mysli ze ma pravo urcovat co je a co neni "in", strhne stado ovci a najednou tu mame ultra-neporusitelny modni pravidlo.... driv se ponozky do sandalu normalne nosily ...nevidim na tom nic spatneho ...jedina usmevna vec na tom obrazku je delka kalhot, kdyby splyvaly pres sandaly hned by to vypadalo mnohem lepe... | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (hahhhaaa) (2.4.2012 12:26) | reagovat | |
udelejte nekdo hlasovani prosim, vadi mi ponozky v sandalech- nelibi, je mito jedno/nevadi mi to - libi (btw driv to pokd vim bylo bezne akceptovatelne, tak to zas tak uplne nemyslytelne neni...) | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Tvoje zlý dvojče) (2.4.2012 12:23) | reagovat | |
S většinou bych vážně neoperoval: http://www.vitalia.cz/clanky/patri-ponozky-do-sandalu-nebo-ne/ - mrkněte na anketu. Jasně, nemusí jít o reprezentativní vzorek a proto ani neopírám svůj názor o veřejné mínění. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Tvoje zlý dvojče) (2.4.2012 12:04) | reagovat | |
kilo: Ne, nemluvíme se o zvláštních příležitostech, kde je určitý dress code a kam se nenosí ani sandály, natož abych řešil, zda v nich jít v ponožkách nebo bos. BTW, ocituju zajímavý postřeh z jedné diskuse (http://mensfashion.about.com/b/2007/06/17/please-dont-wear-socks-with-sandals.htm): **Whenever someone tells me I shouldn’t wear my socks with sandals, I simply say “Why”? They never have an answer.** Zde se to ukazuje v plné "kráse". A s tou většinou bych raději neoperoval. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (kilo) (2.4.2012 11:56) | reagovat | |
tvoje zly dvojce: Do pice co to ma spolecny ze skakanim z okna?? Proste vetsina lidi to povazuje za totalni projev nevkusu tak se to proste nenosi a kdo to nemuze pochopit tak je proste exot kterej nosi ponozky v sandalech. Proc kurva se nosi obleky? Kdyz jsou vlatne neprakticke a nepohodlne. myslete trochu nez neco napisete..... | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Abdul_Hasan) RP (2.4.2012 11:43) | reagovat | |
Zrovna včera ráno, když jsem byl se psem. Ideální na chladné rána, pokud se člověku nechce moc oblékat.... | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Tvoje zlý dvojče) (2.4.2012 11:25) | reagovat | |
Nikoho neurážím. Pouze říkám pravdu - pokud někdo přikládá velkou váhu módě a není schopen říct, proč, je povrchní. Pokud přece jen lžu, pak mi dotyčný neposkytl informace, z nichž bych sestavil pravdivý závěr. Sorry, ale je to tak. Klidně to berte jako že vás urážím, je to váš problém a jen se utvrdíte ve své povrchnosti. Kilo: a jsme zase u argumentu ad numerum. Když bude většina skákat z okna... | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Tvoje zlý dvojče) (2.4.2012 11:22) | reagovat | |
Nelíbení jako takové by mi nevadilo, kdyby nemělo vliv na názor na osobu jako takovou. V okamžiku, kdy do toho začneš plést toho svého hypotetického zaměstnavatele apod., musíš stavět na nějakých pevnějších základech než citech, protože promítat osobní vkus do ekonomických vztahů není nic jiného, než projev povrchnosti. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (emkac (odhlasuje ma)) (2.4.2012 11:21) | reagovat | |
Posledny koment, kedze si zacal urazat. Nie, nie je nad moje sily pochopit tvoju otazku. Skor je nad tvoje sily pochopit, ze otazka paci/nepaci je cisto subjektivna a neexistuje ziadne "preco", ziaden "dovod".Takze ti nemam povedat ziaden konkretny dovod..... Jo kilo to vystihol presne, mal som to napisat hned na zaciatku a usetril by som cas. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (ponozky) (2.4.2012 11:20) | reagovat | |
v com spociva neesteticnost? v nevhodnosti. sandale nie su obuv urcena na pocasie od 10°. ano, daju sa tak nosit, s ponozkami, ale rovnako si mozete ospravedlnit nosenie sukne chlapom (ono to je pohodlna zalezitost, vsetko sa vetra...). a ked je dost teplo na ich nosenie, tak je humus mat akukolvek zbytocnu vrstvu navyse. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (kilo) (2.4.2012 11:19) | reagovat | |
kurva do pice co tady porad resite? Bud chcete vypadat jako normalni clovek anebo jako exot kterymu je to ale ukradeny. Proste vetsine lidi se to nelibi a proto to vetsina lidi nenosi. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (emkac (odhlasuje ma)) (2.4.2012 11:18) | reagovat | |
Nie, neprestanem sa s nim vypravat a pod., len to nepovazujem za pekne. A evidentne nie som sam. Vid tie linky, co som pisal nizsie. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Tvoje zlý dvojče) (2.4.2012 11:17) | reagovat | |
emkac: Aha. Takže když někoho odsoudím za "módní zločin", nemusím uvádět důvody? Páni, to je věc. Já nechci nic jinýho, než důvod, proč se to některým lidem (např. tobě, prostě aspoň jeden jediný důvod) nelíbí. Ale zjevně je pochopení mého požadavku nad tvé chápání. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (emkac (odhlasuje ma)) (2.4.2012 11:17) | reagovat | |
Medzicasom si pridal 2 komenty, takze este odpoviem.... Potom asi skoncim, lebo to nema vyznam a nikam to nevedie. Mne sa to nepaci preto, ze sa mi to nepaci. Tak isto, ako sa mi nepaci piercing v nose, ako sa mi nepaci piercing na bruchu, ako sa mi nepaci potetovany krk, ako sa mi nepaci kopec inych veci. Nevadi mi to, ked to u niekoho vidim, len sa mi to nepaci! Zena s pericingom ma nezaujme, rovnako ako sa pocudujem nad muzom s ponozkami v sandaloch. Nie, neprestanem sa s nim vypravat a pod., len | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (lojza) (2.4.2012 11:15) | reagovat | |
slováci by se měli asi přestat tolik dívat chlapům na nohy, resp. chodidla.. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (emkac (odhlasuje ma)) (2.4.2012 11:14) | reagovat | |
A neopakuj stale, ze ja sa opakujem po ostatnych. Kurnik, napisal som to viac krat. MNE sa to nepaci, VACSINE sa to nepaci, TEBE sa to paci. Nikto po nikom neopakuje. Neesteticke je to pre mna, pre vacsinu, nie pre teba. Nikto ti neodpovie, PRECO je to tak. Rovnako ako ti nikto neodpovie (ani ty), preco je neesteticke chodit v spinavych otrhanych satach. Rovnako ako ti nikto nepovie, preco je neesteticke chodit a mat plny ksicht piercingu. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Tvoje zlý dvojče) (2.4.2012 11:13) | reagovat | |
Mně zelené číro nevadí. A když má holka potrhaný tričko... | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Tvoje zlý dvojče) (2.4.2012 11:12) | reagovat | |
Ano, ale proč se ti to nelíbí? | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (emkac (odhlasuje ma)) (2.4.2012 11:12) | reagovat | |
A neurazaj okolie, to nie je o povrchnosti. To je to iste, ako keby pankac nadaval na teba a tvoje okolie, ze ste povrchni, ze nepovazujete zelene ciro a potrhane trico ze nieco esteticke. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (emkac (odhlasuje ma)) (2.4.2012 11:11) | reagovat | |
Sandale si kupujem drahe a kvalitne, nemam ziadne zdravotne ani ine problemy s chodenim naboso. Co sa tyka estetickosti, je to kazdeho vec, neda sa odpovedat PRECO. Pouzi google, zistis, ze vacsine sa to nepaci. Spytaj sa mna, poviem ti, ze MNE sa to nepaci. Pozri sa do zkradla a povedz si, ze TEBE sa to paci. Bodka. Niet co dodat. Ty si to kludne nos, u mna je to neakceptovatelne MNOU a mojim pracovnym okolim. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Tvoje zlý dvojče) (2.4.2012 11:07) | reagovat | |
Podstatu neestetičnosti ponožek v sandálech mi dosud nebyl nikdo schopen ozřejmit. Takže se ptám znovu - proč je to neestetické? Žiješ mezi povrchními lidmi, tak bys to mohl vědět (nebo možná jsi povrchní tak, že ten důvod neznáš a jen opakuješ, co ti někdo vštípil). | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Tvoje zlý dvojče) (2.4.2012 11:03) | reagovat | |
Nemluvím o bílých ponožkách, ale o ponožkách. Zelené číro nenosím, potetovaný krk ne. Ponožky v sandálech (pokud nosím sandály) nosím právě z estetických důvodů - bosá noha není zrovna estetická věc (nehty, chlupy, žíly...), nehledě na hygienické (špinění chodidel od sandálů a prostředí, špinění sandálů potem) a zdravotní důvody (po větší chůzi naboso mám puchýře). | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (emkac (odhlasuje ma)) (2.4.2012 10:57) | reagovat | |
Ja zasa okolo seba vidim vacsinu, ktora ponozky v sandaloch nenosi. Takze nase nazory sa mozu vynulovat a pozrime sa na web, co na to vacsina na webe. A ta je proti. Ale uz to tu raz zaznelo - noste si, co chcete. Btw, zeny nemaju v hlave len modu, ale ver, ze zelene ciro, potetovany krk alebo take biele ponozky v sandaloch odpudia kazdy druh zenskej, nielen vymodene fifleny. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (ajaj) (2.4.2012 10:51) | reagovat | |
Kdepak sem dal ten otvirak na lahvace... | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Tvoje zlý dvojče) (2.4.2012 10:49) | reagovat | |
emkac: Aha, a proto furt spousta lidí nosí ponožky v sandálech - ta většina asi není moc silná. Chápu, že je nenosíš ty, prostě nechceš. Tomu, kdo mi dává výplatu, jsou moje hadry u prdele (ne, nemluvím hypoteticky, opravdu jsou mu moje hadry u prdele) a ženskou, která má v hlavě jen módu, opravdu nemusím, a pokud ji ponožky v sandálech dokáží spolehlivě odfiltrovat, není co řešit. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (emkac) RP (2.4.2012 10:45) | reagovat | |
Az ti ten niekto bude davat vyplatu, tak zalezi. Az ti ten niekto odmietne rande, tak zalezi. (a nemusime rozputat flame na temu, ci taka zena stoji za to alebo nestoji... drvivej vacsine zien sa to nepaci, to je fakt). A odkaz mojmu zlemu dvojcatu: keby bolo skakanie z oka v mode, tak neskacem. Ja ponozky v sandaloch nenosim, lebo sa to nepaci mne, nie kvoli vseobecnej mienke. A bud si isty, ze vacsine ludi sa to nepaci. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Tvoje zlý dvojče) (2.4.2012 10:42) | reagovat | |
uplne jiny pepa: Přesně. A moje odpověď: Ne, nezáleží. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Tvoje zlý dvojče) (2.4.2012 10:41) | reagovat | |
emkac: Ale zde se nezdá, že by všeobecné mínění bylo proti ponožkám v sandálech. Mimochodem, kdyby bylo v módě skákat z okna... | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (uplne jiny pepa) (2.4.2012 10:39) | reagovat | |
otazka spise stoji: opravdu vam zalezi na nazoru nekoho, kdo povazuje otazku ponozek v sandalech za podstatnou? | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (emkac (odhlasuje ma)) (2.4.2012 10:38) | reagovat | |
Ake argumenty? Toto je diskusia ohladom estetickosti. Tu argumenty neexistuju. Co sa povazuje za esteticky spravne resp. nespravne? Kde je ta hranica? Zafarbis si vlasy na zeleno? Das si ciro (ako pankac)? Vytetujes si na siju piratsky znak? Kde mas hranicu ty? Kde ma hranicu vseobecna mienka? Kazdy chodi obleceny tak, ako mu vyhovuje. Vseobecna mienka je proti ponozkam v sandaloch, tak sa to spolocensky neakceptuje. Vo firme to netoleruju, nechodim tak do prace. Mne sa to nepaci, tak to doma nenosim. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Tvoje zlý dvojče) (2.4.2012 10:31) | reagovat | |
emkac: Aha, takže argumenty nejsou. Děkuji. A jestli na ženskou zařvou moje ponožky v sandálech, tak jen dobře... | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (hahhhaaa) (2.4.2012 10:30) | reagovat | |
no dobre cela diskuze je asi NESMYSLNA nebot toto nepoukazuje na nevhodnost ponozek do sandalu, což je asi v zásade OK ale na naprostou NEVHODNOST BÍLEJCH ponožek do sandálů, tak to uz jsme ochoten uznat. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (emkac (odhlasuje ma)) (2.4.2012 10:25) | reagovat | |
Jo, a odkaz pre vsetkych forever alone guys. Najdite si na webe, co vravia zeny na biele ponozky. http://diva.aktuality.sk/clanok/26467/najvacsie-faux-pas-biele-ponozky-v-sandaloch/ alebo http://magazin.atlas.sk/styl/baby-na-ponozky-v-sandaloch-nam-nesiahajte-/749997.html. Je toho viac. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Tvoje zlý dvojče) (2.4.2012 10:23) | reagovat | |
kennuardo: Au contraire - my zase odlišíme povrchní od těch ostatních. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Tvoje zlý dvojče) (2.4.2012 10:22) | reagovat | |
emkac: Nepleť si seriozní a povrchní. Děkuji. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (kennuardo) (2.4.2012 10:21) | reagovat | |
neviem no sak si noste co chcete JA ZA DEBILA NEBUDEM ale to vacsina informatickej spolocnosti chodi neoholena...mastne vlasy...otrhane saty spinave tak preco nie aj sandale s ponozkami ked jak mag*r tak uz aspon LVL99..... (tak sa daju aspon odlisit este mentalne zdravi ludia od tych trosku viac mimo) | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (hahhhaaa) (2.4.2012 10:21) | reagovat | |
tak do prace sandaly nenosim vubec, tam nosim botasky/kozene polobotky/ kozené boty/kanady podle toho co je na práci a kde, taky podle pocasí, taktéž do práce nenosívám kratasy, a spoustu jiných věcí které nosím jinak. ale esteticky, Kdo ma pravo urcit co je esteticky ok a co ne ? (sandaly v ponozkach potkavam casto u nekterych statnich pracovniku) | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Tvoje zlý dvojče) (2.4.2012 10:21) | reagovat | |
emakc: Mně jako zákazníkovi ponožky v sandálech nevadí. Ana, rozumím tomu, že jsou jisté příležitosti... ale při těch se obvykle sandály vůbec nenosí. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (emkac) RP (2.4.2012 10:20) | reagovat | |
Pozrite, mne je jedno, v com si chodite vy. Ja som zamestnany u seriozneho zamestnavatela, ktory by ma okamzite poslal domov sa prezliect, keby som spravil nejaky prehresok proti tomu, co sa standardne povazuje za "esteticky spravne". Odhliadnu od toho, ze sa to nepaci ani mne, nielen mojmu (serioznemu) okoliu. | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Tvoje zlý dvojče) (2.4.2012 10:17) | reagovat | |
emkac: A ta škaredost spočívá v čem? V barevném nesouladu ponožek s obuví? V nesouladu vzorku ponožek se vzorkem obuvi? V nesouladu materiálu ponožek s obuví? V nesouladu duchovní podstaty ponožek s duchovní podstatou sandálů? V nesouladu astrologického znamení ponožek s astrologickým znamením obuvi? V nevyváženém jing a jang? Vyzařuje to negativní energii? Nebo co vlastně? Nebo ti prostě módní propaganda cosi nakukala a ty to jen papouškuješ? Jo a dotaz - chodíš naboso i v normální obuvi? Proč ne? Puchýře? | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (Ja1) RP (2.4.2012 10:16) | reagovat | |
vyzera to hnusne?? ponozky v sandaloch + kratasy a tricko = nic moc, naopak sandaly bez ponoziek a dlhe nohavice, to by vyzeralo strasne blbo | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (emkac) RP (2.4.2012 10:14) | reagovat | |
Pokial raz budete chodit do slusnej serioznej prace, kde budete prichadzat do styku so zakaznikmi, tak takto obleceni/obuti chodit nebudete moct. Nehodi sa to. Doma si chodte pohodlne a prakticky ako chcete, na slusnu verejnost sa niektore veci nehodia. Ale na to pridete, ked budete trosku starsi, zamestnanejsi, vyspelejsi. (nehodiace si skrtnite). | ||
|
||
Obrázek 'Tacky and Terrifying 02-04-2012' (emkac) RP (2.4.2012 10:12) | reagovat | |
Nosenie ponoziek v sandaloch nie je zle (spatne) z praktickeho hladiska, je to zle z estetickeho hladiska. Vyzera to hnusne. Rovnako vyzera hnusne to, ked si da niekto biele ponozky do tzv. ciernych mokasiniek (ala Majkl Jackson). Rovnako vyzera hnusne to, ked ma niekto kratke nohavice, tenisky a klasicke ponozky (esteticke su tie polovicne ponozky, patove). Rovnako vyzera hnusne, ked ma niekto vzorovane (napr. karovane) kratke nohavice a inak vzorovane (napr. pasikovane) tricko. Je to skratka skarede. | ||
|