Nalezeno 58 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Třicettři:
   


Odebírat

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (MishmashekRP (5.4.2012 12:24) reagovat
Satrif: Jak? Nebo se spíš zeptám jinak.... Víš i jak zachránit lidstvo?

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (SatrifRP (4.4.2012 20:47) reagovat
1)tak, jenže ve škole se před tebou přetvařovat ani nepotřebovali, o nic jim nešlo, a přes to.. 2) poznala jsi víc, než by sis přála, ale stále by jsi byla schopná s nimi vypracovat nějaký úkol, ne? Předimenzuj to trošku na vztah a dostaneš přesně to, co já běžně pozoruju.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (Janička) (4.4.2012 18:54) reagovat
No, mám kamaráda, který to s těma prdama tvrdí taky a je za to na sebe dokonce hrdý. A právě na tu střední jsem myslela. Chodila jsem na osmiletej gympl a kolem maturity jsem už ty lidi znala líp, než bych si přála. Prostě se nedokázali přetvařovat tak dlouho a tak přesvědčivě, aby je člověk nepoznal.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (SatrifRP (4.4.2012 18:34) reagovat
WTF? "nakonec i prdí" :-D Janičko, měl jsem rozepsán dlouhý koment, ale tento názor že prd je projevem největší upřímnosti, mému tvrzení silně nahrává.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (jacic) (4.4.2012 18:25) reagovat
Janicka: Souhlasim vetsina paru pred sebou nakonec i prdi protoze nejen ze se jim nechce pretvarovat, ale ani uz zadrzovat prdy. A to je realita. Ale vetsina ji pozna az spolu budou tak 10 let. 5 let neni zadnej dlouhodobej vztah.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (SatrifRP (4.4.2012 18:13) reagovat
"zvládá" je lepší slovo než "dává".

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (SatrifRP (4.4.2012 18:12) reagovat
No jasně, ale tak přece jsi měla možnost pozorovat například rodiče svých přátel nebo příbuzné, i ta sama práce nebo škola. Jsou lidi který vídáš X let víc krát do týdne i přes to, že sis je do svého okolí nevybrala. Si vem na střední se s těmi samými lidmi stýkáš 7 hodin denně po několik let, to je víc než dává běžný zaměstnaný pár .

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (Janička) (4.4.2012 17:48) reagovat
Však to jsem přece řekla ve 14:40- lidi se přetvařujou dlouhodobě, ale pokaždé před někým jiným.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (SatrifRP (4.4.2012 15:49) reagovat
o selekci svého okolí vůbec nemluvím, přece i přes to se stýkáš s širokou veřejností. Ale ve zbytku máš správný odhad, internety tobě. 8-)

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (Janička) (4.4.2012 15:44) reagovat
Satrif: Je možný, že jsi na lidi daleko přísnější než já. Přece jen víc tíhneš k exaktnosti. Pokud se vrátíme k tomu původnímu tématu, jsou maličkosti, které společnost toleruje a jako lež nebo přetvářku je nebere, i když by se tak vnímat daly (například když se holky malujou). Ale máš pravdu, blbce si kolem sebe neshromažďuju.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (SatrifRP (4.4.2012 15:35) reagovat
jak zachránit svět už vím, spíš tvoje neobyčejně široké zkušenosti s upřímnými lidmi jsou zvláštní. Teda, nepřijde mi zvláštní, že ty lidi existují v takovém množství, tomu nevěřím, přijde mi velice zvláštní, že ty považuje tak velké množství lidí za upřímné. Že bychom si různě vykládali slovo přetvářka?

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (Janička) (4.4.2012 15:22) reagovat
Satrif: K pivu naprosto ideální. Třeba bychom nakonec i zachránili svět :)

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (Janička) (4.4.2012 14:56) reagovat
Fejt0s: Nebo že ví, jak chlapi nejrychleji přestanou otravovat.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (SatrifRP (4.4.2012 14:51) reagovat
Janička: především děkuji, že jsi mi vysvětlila, co jsem sám řekl (o tom naštvání). K přetvařování. Nepřijde mi to o nic těžší, než docházet do stejného zaměstnání. To neznamená, že si myslím, že je to lehké, ne, není, přesto jim to takhle vyhovuje. A tohle není téma do fóra ale k pivu.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (Janička) (4.4.2012 14:40) reagovat
Satrif: Dokud jsi u představ, tak to naštvání zase tak velké není. Souhlasím s tím, že se lidi přetvařují dlouhodobě, ale pokaždé před někým jiným. Pokud jsi s někým v každodenním kontaktu, je pro tebe po čase těžší a těžší tvořit dojem, že jsi někým, kým nejsi. Například já svou naivitu nijak neschovávám. Není ani tak založená na víře v dobrotu člověka, jako spíš na osobním dojmu, že nejsou věci dobré a zlé, jsou ty, co jsou. Tohle už je skutečně téma do fóra, ale nevěřím, že by se mu někdo chtěl věnovat.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (Fejt0s) (4.4.2012 14:39) reagovat
Což jen dokazuje, že je Janička trolochlap

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (Janička) (4.4.2012 14:34) reagovat
cern0usek: Upřímně, měla jsem v záloze navrhnout tyhle představy prvnímu, kdo se bude vztekat, že tu zakládáme flame :)

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (PeeTeeRP (4.4.2012 14:31) reagovat
xx +1 B-)

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (xx) (4.4.2012 14:27) reagovat
cernousek: přečetl jsem si asi prvních 5 jejich příspěvků a pak přescrolloval nahoru, jestli někdo nenavrhl něco jako ty, protože přesně to mě taky napadlo :-D

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (SatrifRP (4.4.2012 14:17) reagovat
Janičko, jsem tak naštvaný, až si představuju, jak si prskám na obrazovku. Co tě to napadlo začínat flejmy s lenkou? Ale shodou okolností něco z toho, co říkala dává smysl (Mishmashek to taky pochytil). Buď jsi naivní, nebo jsi obklopena výjimečnými lidmi. Obyčejně se lidé přetvařují dlouhodobě, odhaduju, že až 90% svého života, nepočítaje spánek. Kdo to procento sníží je frajer, a s těmi největšími frajery se následně kamarádíš.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (cern0usekRP (4.4.2012 12:30) reagovat
Lenka a Janicka: Nechcete priste tu debatu usporadat nazivo? Predstavuju si ji v bazenku s olejem a v bikinach :)

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (MishmashekRP (4.4.2012 12:06) reagovat
cpy: Snažíš se poukázat na to že slovensko je v takové piči, že už ani nemůžou mít tlusté lidi, protože si to nemůžou dovolit? Však až vám vláda začne kupovat jídlo domů, tak se to spraví, určitě to bude velice výživné a kvalitní, pčeci jen pro národ jen to nejlepší...

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (cpyRP (4.4.2012 11:23) reagovat
Ta napravo je ceska, ta nalavo slovenka, vsak to vidno!

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (MishmashekRP (4.4.2012 10:35) reagovat
lenka_vrabcova: Jestli tě to potěší, tak já s tebou souhlasím :) Vím že to tak nemá být, ale taky vím že to tak funguje až moc dobře :(

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (DCRP (3.4.2012 21:08) reagovat
Lenko, seš v prdeli.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (Janička) (3.4.2012 20:35) reagovat
lenka: A kde ten nevyprovokovaný osobní útok vidíš? Myslíš to, jak jsem se ptala na tvoje osobní zkušenosti? Protože já nevěřím, že mluvíš o kultuře té samé společnosti, co já a byla bych upřímně ráda, kdybys skutečně našla nějakou konkrétní statistiku, která mluví ve tvůj prospěch. Svoje názory bohužel nemůžeš vydávat za fakta, byť by to bylo sebepříjemnější.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (lenka_vrabcovaRP (3.4.2012 20:30) reagovat
Janička: normální to je, ale nevyprovokovaný osobní útok je styl dosti diskutabilní. Pořád nechápu, co s kulturou společnosti a jejími statistikami má společného naše zkušenost či osobní názory. Prostě nechápu a popravdě o to ani nemám zájem; nelíbí se mi tento agresivně konfrontační styl diskuze a nehodlám v ní dále pokračovat.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (Janička) (3.4.2012 20:23) reagovat
lenka: Vyplývá mi z toho to, co říkáš, ne to, co si myslíš (což je logické, pokud neříkáš, co si myslíš). Nezdá se mi, že bych pouze vyvracela tvoje argumenty, podle mě je to vyvážená debata, každá máme svoji teorii, kterou podporujeme argumenty. A je normální ukázat, že argument oponenta není platný. Ale máš pravdu, je tu moc málo znaků, člověk se vyjadřuje zkratkovitě a míň srozumitelně.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (lenka_vrabcovaRP (3.4.2012 20:16) reagovat
Janička: tak to ti vyplývá špatně, už jen protože jsem *nikde* nenapsala svůj osobní názor, který se mimochodem od toho tvého neliší. Škoda, že se nezmůžeš navíc než ad hominem.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (Janička) (3.4.2012 20:13) reagovat
lenka: Mně z tvých příspěvků vyplývá, že takovou ženu považuješ za normální a její chování zdravé pro vztah, dokonce zdravější než kdyby se chovala přirozeně. Což je absurdní. Nemyslím, že zdravý vztah, normální vztah znamená snažit se toho druhého potěšit, aby mě měl rád, ale proto, že ho mám ráda já. Všechno se ale pohybuje v mezích, které partnerům vyhovují. Do toho, mamuti!

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (lenka_vrabcovaRP (3.4.2012 20:08) reagovat
DC: což nic nevypovídá o její nestrannosti, takovéto "body" může rozdávat každý, nemají žádný smysl. 3:9 pro mamuty.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (lenka_vrabcovaRP (3.4.2012 20:07) reagovat
Janička: no pokud nikoho takového neznáš, tak to samozřejmě mění celou situaci, že? :o) Samozřejmě, že to popsaná holka nemá v hlavě v pořádku, to je opět případ většiny.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (DCRP (3.4.2012 20:01) reagovat
lenka: Body dává většinou jen třetí strana.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (Janička) (3.4.2012 20:01) reagovat
lenka: Jde o to, že tebou popsaná realita není abych tak řekla reálná. Neznám nikoho, kdo by se ve vztahu dlouhodobě přetvařoval. Omlouvám se, že jsem to vztáhla na tebe nebo sebe. Vezměme nějakou hypotetickou ženu - vážně věříš, že holka, která se zdobí jen kvůli svému partnerovi a nepřipustí, aby ji viděl neupravenou, to má v hlavě v pořádku?

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (lenka_vrabcovaRP (3.4.2012 19:58) reagovat
aaaaa: a co má popsaná realita společného SE MNOU? Kde jsem pospala SVÉ chování? Kde vidíš jakékoliv spojení se mnou? Asi nevíš, co znamená neosobní postoj, 0:10 ve tvůj neprospěch.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (DCRP (3.4.2012 19:55) reagovat
Stejně budete s tim chlapem, kterej i přibral a má břicho a vy třeba vypadáte pořád dobře. Pak přijdou třeba choutky, tak si najdete někoho bokem...když takhle občas vidim hezkou ženskou a úplně příšernýho tlustýho chlapa, tak si kolikrát řikám, co na něm vidí. Ale má ho holt ráda. Kdyby to tak nebylo a bylo to dle toho, jak se jí líbí, tak jsou mladý holky se starejma pupkáčema a starý holky s mladejma klukama a svět by se zbláznil :-D

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (aaaaa) (3.4.2012 19:53) reagovat
Pretoze (na rozdiel od teba - aspon sa mi tak zda) mam aj realne skusenosti s dlhsimi vztahmi :-) Terajsi - 4,5 roka, predtym 3,5. A nazory Janicky su ovela blizsie k realite. Ale samozrejme zalezi, co vo vztahu hladas a co od neho ocakavas.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (lenka_vrabcovaRP (3.4.2012 19:45) reagovat
Janička: já tu mluvím o trendech chování většinové společnosti, ne o sobě a už vůbec ne o tobě. To není objektivní a vůbec mě to nezajímá.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (Janička) (3.4.2012 19:35) reagovat
lenka: To mám radost, že jsem podle tebe ideál ;) Kolik dlouhodobých vztahů jsi měla a jak dlouho jsi vydržela čančat se stejně jako na začátku? Bydleli jste spolu? Každej den jsi vstávala o půl hodiny dřív, a šla spát o půl hodiny později, aby tě neviděl neupravenou? Nebo ses na to po nějaké době vykašlala?

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (lenka_vrabcovaRP (3.4.2012 19:30) reagovat
aaaaa: a to jako proč, pane rozhodčí? Mluví o ideálu a já reálné situaci ve společnosti, to by mě zajímalo, jak se v tom dá zvítězit, když je to úplně jiná soutěž...

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (aaaaa) (3.4.2012 18:45) reagovat
janicka vs. lenka - 1:0

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (Klýra) (3.4.2012 18:07) reagovat
Ramirezova stará je asi husa a tento vztah podle mě nebude mít budoucnost. Pokud se mu nenamalovaná nelíbí, je tu něco špatně. A pokud ona na jeho sprostou hlášku reaguje držením huby a kroku... Co bude dělat, pokud spolu budou žít? Bude dotyčná spát s řasenkou, stíny a každé ráno si umeje a vyfouká vlasy? Nebo bude spát s pytlem na hlavě? Já se pro manžela samozřejmě upravuju a chodím si zacvičit, ale když je den hektický, neposeru se z toho, že nejsem naleštěná. A on taky ne.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (DCRP (3.4.2012 17:29) reagovat
Pokud člověku na sobě alespoň trochu záleží, tak nesedí celej den u televize a nesosá pivo za pivem, ale občas si protáhne tělo nějakym cvičením. Tim pomáhá sobě, nevypadá tak strašně a předchází tak rozvoji nemocí.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (Janička) (3.4.2012 15:59) reagovat
lenka: Já ti rozumím, ale přetvářka není trvale udržitelná. Ani jeden z partnerů by nebyl šťastný, protože by nemohl být sám sebou. Být sám sebou pochopitelně neznamená přibrat padesát kilo, ale taky po čase přejde zamilování a přestaneš s partnerem sdílet koníčky, které tě nebaví. Co se týká jiných vztahů, neromantických, nepřetvařuju se proto, aby mě měli lidi rádi. Jsem kdo jsem a hledám si podle toho přátele. Držím se na uzdě jen tam, kde si nemůžu vybrat, jestli se s někým budu vídat nebo ne.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (lenka_vrabcovaRP (3.4.2012 15:50) reagovat
Janička: nedivím se, že mě nechápeš, to by tu musel být alespoň dvousettisícový limit znaků na příspěvek, abych se mohla úplně vyjádřit :o) Ona s tím totiž souvisí i lidská povaha se přetvařovat, dělat se před partnerem lepším (aka raději se budu chovat jinak, jak chtějí ostatní, než abych zůstala sama - hloupé, ale lidé to až na zmíněné výjimky dělají), což se právě rozpadá při určité jistotě vztahu; opakuji, nejde jen o vztahy romantické! Ono to všechno souvisí se vším, už mi zase dochází místo...

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (Janička) (3.4.2012 15:35) reagovat
lenka: Podle mě ne. Snaha je dlouhodobě příliš namáhavá. Vztah, kde se - jak říkáš - oba snaží, nemá naději na dlouhodobý trvání, protože je vyčerpávající. Ale pochopitelně nejde na všechno vykašlat, nežijeme mezi jedničkama a nulama. Každej pár si musí najít rovnováhu, která mu vyhovuje, načež pravda a láska zvítězí nad internetovými diskusemi.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (hahhhaaa) (3.4.2012 15:32) reagovat
tak tak, ono to neni jen ta se rozvést, a spousta lidí pak trpí jen kvůli tomu že se jim tdo toho nechce, že to není jen o tom zbalit veci a jít...

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (jacic) (3.4.2012 15:31) reagovat
Podstany asi je najit si nekoho, komu na vas zalezi. Takovy clovek totiz bude chtit vypadat hezky i pro vas. Teda aspon soudim podle sve zeny. Nadruhou stranu za to musite mit taky co nabidnout.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (lenka_vrabcovaRP (3.4.2012 15:29) reagovat
Janička: to platí úplně pro všechno, fyzická přitažlivost je možná jen nejviditelnější.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (Janička) (3.4.2012 15:26) reagovat
lenka: Kdybych od vztahu očekávala pouze to, že mě bude partner přitahovat, souhlasila bych s tebou.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (lenka_vrabcovaRP (3.4.2012 15:24) reagovat
miso: mně nejde o oficiální vztah jako takový, ale o mentalitu, která za tím je. Oficiální vztah, který má stejné možnosti a šance na ukončení jako neoficiální (či nevyřčený) je na tom právě jako ten neoficiální. Vem si, co je tahanic kvůli manželství/rozvodu/dětem, v tom není žádná svobodná vůle, což zpravidla znamená úpadek. Proč se snažit, když je "bitva" vyhrána.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (hahhhaaa) (3.4.2012 15:23) reagovat
plešoun za tu pleš asi moc nemuže (za postavu už víc) takže pleší prosím neargumentovat děkuji

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (ramirez) (3.4.2012 15:16) reagovat
2lenka jo to taky znám :-/ 2obama kdepak pane B-)

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (miso) (3.4.2012 14:52) reagovat
lenka hadam si nemyslis, ze neoficialny vztah vydrzi dlhsie pri identickom pare..

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (Obama s dlouhejma nohama) (3.4.2012 14:49) reagovat
k ramirezovi přijela přítelkyně nenamalovaná a rozcuchaná. Seřvala ramireze, jaktože neumyl nádobí a nestřel schody, ramirez se pak dlouho do noci omlouval.

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (ramirez) (3.4.2012 14:30) reagovat
xxxx svatá pravda.. nedávno ke mě přijela přítelkyně, nenamalovaná a rozcuchaná.. tak jsem jí řekl, že jestli chce abych ji nadále poctíval svou velkorysou přítomností musí o sebe dbát, že jinak si najdu jinou.. světe div se, poslechla B-)

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (lenka_vrabcovaRP (3.4.2012 14:29) reagovat
No vypelichaní plešouni se sudem místo břicha mají co říkat :o) Ale jinak ''oficiální'' vztahy mají až na naprosté minimum výjimek degenerační efekt: lidé nebojují, když se nebojí ztráty. Takže nikdy nikomu nedopřávejte pocitu, že už má vyhráno, jinak se to obrátí pro vám. Platí transgenderově a nejen pro romantické vztahy. 8-)

Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' Obrázek 'Rozdiel 08-01-2012' (xxxx) (3.4.2012 14:09) reagovat
na to je jednoduchý řešení, neženit se, pak ženská ztratí motivaci se o sebe starat a skončí to takhle