Odebírat | ||
Obrázek 'in school' (karel) RP (12.6.2012 17:13) | reagovat | |
no jeste ze nemusi pocitat v kvaternionech | ||
|
||
Obrázek 'in school' (Kalejin) (6.5.2012 9:29) | reagovat | |
skor ma naserie ked mi tam vyjde komplexne | ||
|
||
Obrázek 'in school' (cans) RP (5.5.2012 15:52) | reagovat | |
EvanS: nj my jsme tady totiž všichni děsně chytrý | ||
|
||
Obrázek 'in school' (EvanS) RP (5.5.2012 14:21) | reagovat | |
facepalm - "vysokoškolské" debaty na roumenu stojí za to. | ||
|
||
Obrázek 'in school' (Abdul_Hasan) RP (5.5.2012 14:09) | reagovat | |
PS: to numericky je zjednodušené.... | ||
|
||
Obrázek 'in school' (Abdul_Hasan) RP (5.5.2012 14:09) | reagovat | |
Necris: jsou dvě možnosti řešení integrálu - numericky (délka úseku * funkční hodnota) a analiticky (primitivní funkce) | ||
|
||
Obrázek 'in school' (cans) RP (5.5.2012 14:08) | reagovat | |
analitycky jako, že ne numericky, viz. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'in school' (Necris) RP (5.5.2012 13:56) | reagovat | |
Analyticky spočítat integrál ? Co to kurva je za pojem ? O tom jsem jaktěživ neslyšel. Ani google to nezná. Jestli vy si tu pánové nevymýšlíte | ||
|
||
Obrázek 'in school' (Stín) RP (5.5.2012 13:39) | reagovat | |
díky 9fagu už i desetiletí dělají "memy" | ||
|
||
Obrázek 'in school' (cern0usek) RP (5.5.2012 13:16) | reagovat | |
Vysledky jsou dva, ale tohle je jeden z nich, logikove | ||
|
||
Obrázek 'in school' (cans) RP (5.5.2012 12:59) | reagovat | |
na tomhle přeci není nic těžkého, co mají říkat ti, kteří se setkali třeba se soustavami parciálních diferenciálních rovnic nebo analyticky spočítat rovnici s určitým integrálem z funkce, kterou neznám? | ||
|
||
Obrázek 'in school' (Ziriath) RP (5.5.2012 12:29) | reagovat | |
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU- | ||
|
||
Obrázek 'in school' (Abdul_Hasan) RP (5.5.2012 12:11) | reagovat | |
Nejhorší je, že na střední a na základce chtěli vypočtenou hodnotu, i kdybych ju musel zaokrouhlit, pak člověk přijde na vyšku, a tam chcou od všeho jen zlomky... | ||
|
||
Obrázek 'in school' (Pan_Egon) RP (5.5.2012 12:02) | reagovat | |
Nejlepší je, když někomu vyjde záporný diskriminant, to je pak většina lidí v koncích. | ||
|
||
Obrázek 'in school' (Pivo) RP (5.5.2012 11:24) | reagovat | |
Vždycky když mi vyšla nějaká taková prasárna, tak jsem usoudil že to mám blbě a spočítal to znova | ||
|
||
Obrázek 'in school' (Batrachus) RP (5.5.2012 11:14) | reagovat | |
to číslo hlavně od pohledu nevypadá jako nějakej přinejmenším nebrutální zlomek... | ||
|
||
Obrázek 'in school' (hulak) RP (5.5.2012 10:35) | reagovat | |
proč by výsledek měli být nutně dvě čísla? Co třeba D = 0? (Netrolluj, vím že to je dvojnásobný kořen) | ||
|
||
Obrázek 'in school' (Ja1) RP (5.5.2012 10:33) | reagovat | |
no su aj taki, ktorym ak nevyjde pekne cele cislo tak si myslia, ze urcite to pocitali zle | ||
|
||
Obrázek 'in school' (Hitman) RP (5.5.2012 10:28) | reagovat | |
výsledok sú dve čísla | ||
|
||
Obrázek 'in school' (mr.joda) RP (5.5.2012 10:26) | reagovat | |
necham v zlomku , aký problém | ||
|
||
Obrázek 'in school' (Pepíno) RP (5.5.2012 10:17) | reagovat | |
True story, old champ | ||
|