Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesáttři:
   


Odebírat

Obrázek 'in school' Obrázek 'in school' (karelRP (12.6.2012 17:13) reagovat
no jeste ze nemusi pocitat v kvaternionech

Obrázek 'in school' Obrázek 'in school' (Kalejin) (6.5.2012 9:29) reagovat
skor ma naserie ked mi tam vyjde komplexne

Obrázek 'in school' Obrázek 'in school' (cansRP (5.5.2012 15:52) reagovat
EvanS: nj my jsme tady totiž všichni děsně chytrý :)

Obrázek 'in school' Obrázek 'in school' (EvanSRP (5.5.2012 14:21) reagovat
facepalm - "vysokoškolské" debaty na roumenu stojí za to.

Obrázek 'in school' Obrázek 'in school' (Abdul_HasanRP (5.5.2012 14:09) reagovat
PS: to numericky je zjednodušené....

Obrázek 'in school' Obrázek 'in school' (Abdul_HasanRP (5.5.2012 14:09) reagovat
Necris: jsou dvě možnosti řešení integrálu - numericky (délka úseku * funkční hodnota) a analiticky (primitivní funkce)

Obrázek 'in school' Obrázek 'in school' (cansRP (5.5.2012 14:08) reagovat
analitycky jako, že ne numericky, viz. [odkaz] :)

Obrázek 'in school' Obrázek 'in school' (NecrisRP (5.5.2012 13:56) reagovat
Analyticky spočítat integrál ? Co to kurva je za pojem ? O tom jsem jaktěživ neslyšel. Ani google to nezná. Jestli vy si tu pánové nevymýšlíte ;)

Obrázek 'in school' Obrázek 'in school' (StínRP (5.5.2012 13:39) reagovat
díky 9fagu už i desetiletí dělají "memy"

Obrázek 'in school' Obrázek 'in school' (cern0usekRP (5.5.2012 13:16) reagovat
Vysledky jsou dva, ale tohle je jeden z nich, logikove ;)

Obrázek 'in school' Obrázek 'in school' (cansRP (5.5.2012 12:59) reagovat
na tomhle přeci není nic těžkého, co mají říkat ti, kteří se setkali třeba se soustavami parciálních diferenciálních rovnic nebo analyticky spočítat rovnici s určitým integrálem z funkce, kterou neznám? :)

Obrázek 'in school' Obrázek 'in school' (ZiriathRP (5.5.2012 12:29) reagovat
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU-

Obrázek 'in school' Obrázek 'in school' (Abdul_HasanRP (5.5.2012 12:11) reagovat
Nejhorší je, že na střední a na základce chtěli vypočtenou hodnotu, i kdybych ju musel zaokrouhlit, pak člověk přijde na vyšku, a tam chcou od všeho jen zlomky...

Obrázek 'in school' Obrázek 'in school' (Pan_EgonRP (5.5.2012 12:02) reagovat
Nejlepší je, když někomu vyjde záporný diskriminant, to je pak většina lidí v koncích. :-D

Obrázek 'in school' Obrázek 'in school' (PivoRP (5.5.2012 11:24) reagovat
Vždycky když mi vyšla nějaká taková prasárna, tak jsem usoudil že to mám blbě a spočítal to znova :-)

Obrázek 'in school' Obrázek 'in school' (BatrachusRP (5.5.2012 11:14) reagovat
to číslo hlavně od pohledu nevypadá jako nějakej přinejmenším nebrutální zlomek...

Obrázek 'in school' Obrázek 'in school' (hulakRP (5.5.2012 10:35) reagovat
proč by výsledek měli být nutně dvě čísla? Co třeba D = 0? (Netrolluj, vím že to je dvojnásobný kořen)

Obrázek 'in school' Obrázek 'in school' (Ja1RP (5.5.2012 10:33) reagovat
no su aj taki, ktorym ak nevyjde pekne cele cislo tak si myslia, ze urcite to pocitali zle :o)

Obrázek 'in school' Obrázek 'in school' (HitmanRP (5.5.2012 10:28) reagovat
výsledok sú dve čísla :)

Obrázek 'in school' Obrázek 'in school' (mr.jodaRP (5.5.2012 10:26) reagovat
necham v zlomku , aký problém

Obrázek 'in school' Obrázek 'in school' (PepínoRP (5.5.2012 10:17) reagovat
True story, old champ |-)