Odebírat
|
|
Obrázek 'in school'
(karel) RP (12.6.2012 17:13)
|
reagovat
|
no jeste ze nemusi pocitat v kvaternionech |
|
|
Obrázek 'in school'
(Kalejin) (6.5.2012 9:29)
|
reagovat
|
skor ma naserie ked mi tam vyjde komplexne |
|
|
Obrázek 'in school'
(cans) RP (5.5.2012 15:52)
|
reagovat
|
EvanS: nj my jsme tady totiž všichni děsně chytrý |
|
|
Obrázek 'in school'
(EvanS) RP (5.5.2012 14:21)
|
reagovat
|
facepalm - "vysokoškolské" debaty na roumenu stojí za to. |
|
|
Obrázek 'in school'
(Abdul_Hasan) RP (5.5.2012 14:09)
|
reagovat
|
PS: to numericky je zjednodušené.... |
|
|
Obrázek 'in school'
(Abdul_Hasan) RP (5.5.2012 14:09)
|
reagovat
|
Necris: jsou dvě možnosti řešení integrálu - numericky (délka úseku * funkční hodnota) a analiticky (primitivní funkce) |
|
|
Obrázek 'in school'
(cans) RP (5.5.2012 14:08)
|
reagovat
|
analitycky jako, že ne numericky, viz. [odkaz] |
|
|
Obrázek 'in school'
(Necris) RP (5.5.2012 13:56)
|
reagovat
|
Analyticky spočítat integrál ? Co to kurva je za pojem ? O tom jsem jaktěživ neslyšel. Ani google to nezná. Jestli vy si tu pánové nevymýšlíte |
|
|
Obrázek 'in school'
(Stín) RP (5.5.2012 13:39)
|
reagovat
|
díky 9fagu už i desetiletí dělají "memy" |
|
|
Obrázek 'in school'
(cern0usek) RP (5.5.2012 13:16)
|
reagovat
|
Vysledky jsou dva, ale tohle je jeden z nich, logikove |
|
|
Obrázek 'in school'
(cans) RP (5.5.2012 12:59)
|
reagovat
|
na tomhle přeci není nic těžkého, co mají říkat ti, kteří se setkali třeba se soustavami parciálních diferenciálních rovnic nebo analyticky spočítat rovnici s určitým integrálem z funkce, kterou neznám? |
|
|
Obrázek 'in school'
(Ziriath) RP (5.5.2012 12:29)
|
reagovat
|
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU- |
|
|
Obrázek 'in school'
(Abdul_Hasan) RP (5.5.2012 12:11)
|
reagovat
|
Nejhorší je, že na střední a na základce chtěli vypočtenou hodnotu, i kdybych ju musel zaokrouhlit, pak člověk přijde na vyšku, a tam chcou od všeho jen zlomky... |
|
|
Obrázek 'in school'
(Pan_Egon) RP (5.5.2012 12:02)
|
reagovat
|
Nejlepší je, když někomu vyjde záporný diskriminant, to je pak většina lidí v koncích. |
|
|
Obrázek 'in school'
(Pivo) RP (5.5.2012 11:24)
|
reagovat
|
Vždycky když mi vyšla nějaká taková prasárna, tak jsem usoudil že to mám blbě a spočítal to znova |
|
|
Obrázek 'in school'
(Batrachus) RP (5.5.2012 11:14)
|
reagovat
|
to číslo hlavně od pohledu nevypadá jako nějakej přinejmenším nebrutální zlomek... |
|
|
Obrázek 'in school'
(hulak) RP (5.5.2012 10:35)
|
reagovat
|
proč by výsledek měli být nutně dvě čísla? Co třeba D = 0? (Netrolluj, vím že to je dvojnásobný kořen) |
|
|
Obrázek 'in school'
(Ja1) RP (5.5.2012 10:33)
|
reagovat
|
no su aj taki, ktorym ak nevyjde pekne cele cislo tak si myslia, ze urcite to pocitali zle |
|
|
Obrázek 'in school'
(Hitman) RP (5.5.2012 10:28)
|
reagovat
|
výsledok sú dve čísla |
|
|
Obrázek 'in school'
(mr.joda) RP (5.5.2012 10:26)
|
reagovat
|
necham v zlomku , aký problém |
|
|
Obrázek 'in school'
(Pepíno) RP (5.5.2012 10:17)
|
reagovat
|
True story, old champ |
|