Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesátčtyři:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (SirIndyRP (26.5.2012 0:19) reagovat
Holy: Naopak AP jsou skvele resene pomoci itemu a gemu.

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (grcRP (26.5.2012 0:15) reagovat
Holy: A DRM infested? Můj stroj = Můj svět. Jinak, to že nevnímáš hudbu pak možná odráží to wtf u atmosféry a Retarded writing.

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (grcRP (26.5.2012 0:14) reagovat
Holy: Offline SP: Když třeba něco tahám, mám jinak vytížený net nebo jedu busem, vlakem, kde mám slabé nebo žádné připojení. Nemluvě o tom, že net občas vypadává a co potom? LAN: Jsme čtyři kamarádi v jednom bytě a chcem pařit. Bohužel 10/1 d/u přes externí server je pro čtyři zcela nehratelné. Stable servers: Nepřípustné, aby mě dělali takto na nich závislého a ještě takhle selhali hned první den. Atmosphere: že hra si trošku drží atmosféru skázy světa a ne Rave-Disco party.

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Holy) (26.5.2012 0:02) reagovat
Playtime ... what the fuck !? Atmosphere ... diskutabilni, co tim vlastne autor chtel rict? Music ... nemuzu soudit, mam snizene kuli TS WoW ... wtf ??? spawned copies ... for what ??! BN interface ... wtf ? DIfficulty ... autor ocividne hral jen normal ci co ... Inventory ... what the fuck? Pay to win ... jo, aukce je na posrani no, to souhlasim DRM infested ... co je tohel zase za sracku? Konecne se plne eliminujou svine s naeditovanyma postavama pres SM/UT ... Retarded writing ... wtf ???

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Holy) (26.5.2012 0:01) reagovat
Tyvole tohle zase delal nejaky ocas. PvP prijde s patchem. Duvod? Class ballance (mimo jine). Offline SP ... kdo ku*va dneska nema net? LAN ... kdo ku*va dneska nema net? Stable servers ... no boooze, tak meli na uvod technicky problemy, u mad? AP/skills ... AP budiz, ale skill system je napak inovativni, clovek si alespon muze vyzkouset rozmanite buildy a ne jak v D2 byt fixovan na to, co ma naklikane (a pak na Hellu narazit na to, ze se svym charem nema narok sejmout championy s imunitou na XYZ...)

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (helpdesgRP (23.5.2012 20:57) reagovat
tolik času zde marníte místo tvoření nových komixů s Dolanem! styďte se!

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (applebongRP (23.5.2012 20:55) reagovat
blacky +1000 internetů za UO

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Fenixp_LinySePrihlasit) (23.5.2012 18:18) reagovat
No a nakonec, máš pravdu, některé hry si nezahraju, a u některých mi to nevadí (free to play.) Já jenom odmítám Blizzardu platit za to, že mi zakážou mody, zakážou cheaty, zakážou trainery. Nedám jim 40 euro proto, aby mi říkali, jak mám hrát svou hru. A už vůbec ne, když se zamyslím nad tím, že dřív nebo později servery sundají - a potom co? Svoji legálně koupenou hru nemůžeš hrát. Takové Diablo 1 bude hratelné i za 100 let když seženeš správné emulátory.

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Fenixp_LinySePrihlasit) (23.5.2012 18:16) reagovat
.. Blizzard úplně zbytečně přichází o peníze. Jasně, to je jejich věc, ale ještě to neznamená, že se mi to musí líbit, zvlášť u takhle prodávané hry. No a věc poslední, servery Blizzardu padají a znám hned několik lidí, co na hru nadávají jak pes, protože, stejně jako já, chtějí po Diablu jenom singleplayer, ale tenhle singleplayer jim laguje (a mně lagoval v open betě.) Už jenom to, že hra jednoho hráče laguje, je neodpustitelné.

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Fenixp_LinySePrihlasit) (23.5.2012 18:14) reagovat
pacje: Protože je to hovadina. Říkáš, že to napomůže pirátům? No a? Online se ti piráti stejně nedostanou, takže by to prodejům rozhodně neublížilo - spíš naopak, koupili by si to lidi, kterým na offline SP záleží. Už milionkát se prokázalo, že DRM = zlo, které nijak nepomáhá legitimnímu zákazníkovi - a ten always-on požadavek není nic jiného, než DRM, které stejně bude dříve či později cracknuto. Je fajn, že TOBĚ na offline SP nezáleží, ale mě jo, a nejsem sám.

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (pacje) (23.5.2012 18:07) reagovat
Fenixp: Sice nevim proč na mě takto útočíte ani nedáváte žádný argument, proč by byl dobrý, ale ok jsme za klávesnicemi, že? Offline je dnes, minimálně v tomto herním žánru, zbytečný! Každý(alespoň v mém okolí) a řekl bych že většina lidí má k PC paušální internet. Takže konektivita problém určitě není. Navíc přináší multiplayer, daleko zábavnější než to hrát sám. Offline hra je max cesta k vytváření nelegálních kopií. Jinou výhodu nevidím. S podobným názorem si asi NFS the run, Quakelive, atd nezahrajetež

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Krigli) (23.5.2012 18:05) reagovat
souhlasim, ale naslo by se par lepsich radku do tabulky, ty prvni akorat nahravej D3 loverum (D3 hraju) jo a ty serverz se jim serou furt, nebyl to jen prvni den

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Fenixp_LinySePrihlasit) (23.5.2012 17:10) reagovat
SirIndy: Já vím, proč Blizzard říká, že to tak je, já jenom ty jejich odůvodnění považuju za laciné výmluvy. Zatím jsem neslyšel jediný argument, který by to opodstatnil.

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (SirIndyRP (23.5.2012 17:08) reagovat
Fenixp: Delas si srandu? Ty to kritizujes a fakt nevis proc to tak je?

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Fenixp_LinySePrihlasit) (23.5.2012 17:04) reagovat
SirIndy: No povidej, ať se zasměju

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (SirIndyRP (23.5.2012 16:59) reagovat
Btw chapete z jakeho duvodu neni offline singleplayer?

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Fenixp_LinySePrihlasit) (23.5.2012 16:54) reagovat
pacje: Offline singleplayer je dnes zbytečnost? To jsi zjistil kde, v pohádce 'jak šel herní design na vandr'?

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (LadulRP (23.5.2012 16:48) reagovat
Sem asi divnej ale me to tak spatny neprijde....

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (pacje) (23.5.2012 16:42) reagovat
To psal nějakej dost ubohy hater. Pvp areny jsou, offline single player dnes? Zbytecnost, stabilni servery jsou(neslo to asi prvni dva dny)btw nestezuj si kdyz pro tebe je vyhoda affline hra), body...Rozdeleni teď odpovida kazde postavě stejně jako se klikalo dřiv, poctivým procházením hraju 10 hodin a jsem v 3 aktu, atmosfera vyborná, napriklad ohen s pisecnou bouri, jak peklo z contantine, WOW v dobe D1 nebylo, Hell a dal je dost slozitý, pay to win, oh pls kouknete se nekdy na twitch a tam na boss runy

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (SirIndyRP (23.5.2012 16:16) reagovat
contris: Nevis jestli nevzali neco z verze co vyvijel North od 2001 do 2005 nez je vyhodili...

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (contrisRP (23.5.2012 15:33) reagovat
tabulka je uplne napicu. jednak veci ktore mal vytknut (slaby gore, wow itemy - cartoon grafika, 60lvl req, jebnute atributy) vobec nie su spomenute a polovica z toho bud patri na d2 alebo nie je proste pravda (napr 11y development skutocnost 6,5y)

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Fenixp_LinySePrihlasit) (23.5.2012 14:26) reagovat
PeeTee: No a nebo jsme ji zkoušeli a nudili se u ní jak psi :D

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (PeeTeeRP (23.5.2012 14:15) reagovat
Nedostalo se jim hry a teď to hejtí! Hejtři B-)

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Dr.Str.RP (23.5.2012 14:07) reagovat
jako schválně, kolik těch, co hlasovali pro to hrálo?

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Fenixp_LinySePrihlasit) (23.5.2012 13:47) reagovat
Mishmashek: Jo no, takže jsem Zaklínače nenavrhl pro jeho soubojový systém :D Dvojka má souboje podstatně těžší, hlavně na vyšší obtížnosti.

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (MishmashekRP (23.5.2012 13:39) reagovat
Fenixp_LinySePrihlasit: hele to je tak nějak jedna z posledních her co jsem i dokončil, ale soubojový systém byl takový moc stupído taky

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Loki137) (23.5.2012 11:30) reagovat
asi nebude fanoušek diabla 3 :-).

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Fenixp_LinySePrihlasit) (23.5.2012 11:11) reagovat
Mishmashek: Zahraj si Zaklínače, pokud překousneš začátek, tak tě nejspíš překvapí.

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (kroft) (23.5.2012 11:04) reagovat
tak to nehrajte, když se vám to enlíbí.

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Bublajz) (23.5.2012 11:00) reagovat
Inferno picovina - zabit bose dobry, po ceste potkat 3modry a jednoho zlatyho a wipefest na 2hodiny :D. Na forech tuny nadavek...

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (math.y) (23.5.2012 11:00) reagovat
vecernik: 1) S tím já problém fakt neměl, ta hra mi jela bez problémů jako video (s tim, že občas při ukládání padala, ale to patch opravil). 2) zbytecne 3) ano, netvrdim, ze tam VUBEC nebyly (ono necim malym se to nastavit musi), ale byly tam i jiny (vubec do toho nepocitam mezihry, ktery tomu taky davaj neco navic,jestli dovryho nebo spatnyho je na posouzeni kazdyho indivindy) treba vysetrovani ve Wyzime. 4) taky ten boj je jediny, ohledne ceho jsem ochotnej nesouhlasit, to se proste nekomu libit nemuselo

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (MishmashekRP (23.5.2012 10:48) reagovat
Já jsem asi zestárl :( Mě ty nové hry už prostě neberou, přijde mi že jediné co šlo skutečně dopředu je grafika!! Přišlo mi že kdys dávno můžete zapojovat mozek, řešit úkoly různorodě a kolikrát se dalo na 1. lvl zabít někde draka, když jste nad tím strávili den :-D kreativnost je to co mi z her vypadlo, teď jdu jen tupě podle šipek stále kupředu se super reálnou grafikou a můžu dělat dvě věci buď to se kochat nebo se nudit! :-( A taky jsem buď nehorázně dobrý nebo jsou dnešní hry taaak snadne! :(

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (xxxxx) (23.5.2012 10:13) reagovat
Odporucam zahrat Titan Quest Immortal Throne, ovela lepsie ako D3 a na steame je gold verzia iba za 9.90E :)

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Fill) (23.5.2012 9:54) reagovat
hlavně ta atmosféra v jedničce - nemaj v tom pokračovat když nechtěj dělat "Diablo". Ale od 3 jsem stejně už nic nečekal potom co na toho bruslaře ve dvojce běhali pigmejové a podobný nesmysly.

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Fenixp_LinySePrihlasit) (23.5.2012 9:37) reagovat
Dále, žádná podpora LAN? Ha, no bomba, takže další důvod, proč jsem tu hru hrával je pryč. Dnes má každé PC na světě připojení na net? Ne, nemá, zvlášť můj notebook, u kterého by se mi prostě nevyplatilo. A hádejte co, ono udělat LAN hru taky není až tak těžký když už je na světě síťový kód. Takže tak, Blizzard vám sere na hlavu a vám to nevadí.

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (SirIndyRP (23.5.2012 9:35) reagovat
tomino: Moucham se vyhnes, ve tretim aktu jsou vetsi vrazdy.

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Fenixp_LinySePrihlasit) (23.5.2012 9:35) reagovat
Stoky23: Oh bože, další z těch co hájí always-online DRM? Já předchozí Diablo hry hrál dobře 90% času singleplayer, 9% času po LAN když jsem jen za synovcem na slovensko a 1% po netu. Nemám zrovna stabilní připojení, takže single mi často lagoval jako prase, což je naprosto neomluvitelné, zvlášť když by Blizzardu fakt nedalo tolik práce udělat offline-only charaktery (nemluvě o tom, že když si koupím hru, chci si s ní v SP dělat, co JÁ uznám za vhodné - mody, cheaty, trainery. Moje věc, ne Blizzardu.)

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (tomino) (23.5.2012 9:19) reagovat
Inferno druhý akt za barbara... nesnáším mouchy!!!

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (.:Gembler:.RP (23.5.2012 9:19) reagovat
obrázek je sračka, páč PvP v D3 jsem viděl na YT barbar, sorcka vs. barbar, wd (měl jsem zato že už je). Muset se smířit s tim, že si nezahraju single, když nejde server je sice naprd, ale je to opatření proti hackerům, kteří dokáží zkurvit úplně každou hru (CoD, BF3). Atmosféra je dobrá (1. act před butcherem, 2. před maghdou, 3. act na hradbách - super a potom ty místnosti se srdci, jestě lepší), hudba ujde, příběh super, rozdělování skillů a atributů mi nevadí, inventář bez talismanů - super B-)

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (BaRReLL) (23.5.2012 9:11) reagovat
Autor ocividne neoceni praci nikoho a jestli vubec hral tu hru, tak jen na normal obtiznost, protoze hell je opravdu hell, pokud nekdo nehraje za 50% dodge+megaheal monka ( tim netvrdim, ze je to spatna postava, jen je z meho pohledu nejlehci ) :)

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (.:Gembler:.RP (23.5.2012 8:51) reagovat
já D3 na normal dojel za 30,5 hodiny. zabil jsem každou potvoru, sebral 90% knih prošel 1/3 dungů, splnil asi 10% achievmentů a chcípnul jsem akorát na Butcherovi, páč jsem si nevšiml, že nahoře jsou dvě studny. Bylo to hodně lehký, zvláště pak s předmětama z aukce, teď jedu na Nightmare 2 ACT, bossové lehký, ale už se mi povedlo chcípnout na poušti kvůli 3 různejm bandám eliťáků, kteří - oproti normálu - vydržej tak 10x tolik a když se seběhnou naráz neni to lehký ani zdaleka.

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (SilneVeriaciRP (23.5.2012 8:18) reagovat
toto pisal nejaky hater co to poriadne ani nehral. nevadi, aspon ma pocit ze vytvoril nieco hodnotne

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (winterbergfd) (23.5.2012 8:13) reagovat
hh

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (bezerkerRP (23.5.2012 7:14) reagovat
Didi: Já to včera s Monkem na nightmare dojel a jsem už na půl cesty ke Skeletonovi na Hell:)

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (StaniskoRP (23.5.2012 7:12) reagovat
@Bobsik & grc - Matt Uelmen a kopec dalsich opustili Blizzard a robia teraz v Runic games, ktora stvorila Torchlight. Inak rovnako ako v D2 aj v D3 mam hudbu vypnutu a pustam si k tomu radsej soundtrack z D1 B-)

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (K.91) (23.5.2012 6:48) reagovat
vecernik: V tom případě je ale problém napůl v tvém počítači a napůl ve hře. Musím uznat, že já mám kupříkladu stejný problém s Mass Effectem. Dvojka a trojka fungují krásně a jednička má problémy. je to tím, že engine "zastaral" a novější ovladače grafické karty už na něj s optimalizací hážou bobek, ne nutně tím, že by ta hra byla špatně udělaná. Prostě už je starší, tak se od ní všeobecně odvrátila pozornost.

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (DidiRP (23.5.2012 6:47) reagovat
Niekto asi este nestihol prejst cez Nightamre....:) Kazdopadne hovadina. B-)

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Stoky23) (23.5.2012 5:10) reagovat
1. PvP existuje 2. Co je to offline? (rozhodne jsem tu eru zazil a diky bohu za internet) 3. viz. 2 4. Nevsiml sem si ze by server lagoval nevo padnul... 5. Novy system, ktery je rozmanitejsi (btw. misspelled) 6. D2 sem prosel za tyden...D3 mi po tydnu porad chybi dokoncit inferno. 7-13. Velice subjektivni a s vetsinou nesouhlasim. Zvlastni ze sem hru skoro dohral bez extra payments. A zbytek moc nechapu...haters gonna hate

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (SVDNGRP (23.5.2012 3:10) reagovat
He? Tabulku nechápu, nedává smysl.

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Fenixp_LinySePrihlasit) (23.5.2012 2:10) reagovat
Antrax: No sice se za ty roky svět a lore diablo her vyvinul, ale rozhodně se nedá říct, že bv v žánru RPG byly zrovna špičkové. Ten příběh a pozadí jsou zajímavé, ale tím to taky končí.

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (blackyRP (23.5.2012 2:10) reagovat
Antrax > pribeh v D3 fakt super :) vela prekvapeni a velmi ma zaujali aj pribehy followerov...

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (blackyRP (23.5.2012 2:09) reagovat
a osobne skill system povazujem za + ... prislo mi fakt uchylne aby niekto musel mat 4 paladinov a kazdeho na iny build... pripadne ked preklikol skill tak mohol ist odznovu... aj Blizzard pridal do D2 uz v neskorsom patchi skill reset... taktiez skill system v D3 je super v tom, ze clovek nebeha s 2-3 vymaxovanymi skillmi (ktore samozrejme vymaxoval az na lvl 90) tak ako v D2... pripadne sa daju skilly menit aj podla situacie a bossov...

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Antrax) (23.5.2012 2:08) reagovat
Problém v dnešní době je, že hrozně málo lidí se zajímá o příběh hry. Vsadím se, že 90% lidí, kteří tu píšou o tom jak je diablo 2,3 sračka tak že se nikdy o příběh nezajímali, dialogy přeskakovali, neveděli o co ve hře jde, o knihu ani nezavadili a jenom tupě chodili podle mapy a zabijeli příšery. Je mi to hrozně líto. Někdo se sere s tím, aby ta hra měla smysl, aby byla zasazená, měla svůj příběh a potom přijdou takovýhle dementi a řeknou:" nooo je to moc lehký a dohrál jsem to jen za 10 hodin..hanba

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (blackyRP (23.5.2012 2:06) reagovat
tiez mi tam vadia niektore veci ale urcite nie tie co su v tabulke... nove hry uz niesu robene na hardcore styl (tak ako Diablo 2 alebo este lepsie stara dobra Ultima Online) ale to neznamena ze je ta hra zla :). Co mi osobne vadi je ze jedina strata pri smrti je iba 10% durability cize clovek moze skapat aj 1000x a jedine o co prichadza je par goldov... a este tie priblble checkpointy... ale inak je ta hra fakt super

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Fenixp_LinySePrihlasit) (23.5.2012 0:59) reagovat
vecernik: Jo. Zaklínači jsou primárně o příběhu, postavách a dialogu a až druhotně o boji, je to takový moderní Planescape Torment. Soubojový systém není vyloženě špatný, i když má hodně, co by se na něm dalo vylepšit, ale není to 'pointa' té hry. A co se Diabla 3 týče, heh... V Diablu 2 mě nejvíc bavilo zkoušet různé buildy, nové skilly a různě rozhazovat staty, že co to udělá. Diablo 3 nic z toho nemá a navíc má tu svoji dementní ochranu. Takže ... jasně vede dvojka :D

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (Abdul_HasanRP (23.5.2012 0:54) reagovat
vecernik: Crysis či Metro 2033....

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (vecernikRP (23.5.2012 0:14) reagovat
mathy - 1) jednoduše je srovnám. Pokud mi hra A běží na nejmenší detaily v 20-30 FPS a hra B na největší detaily na 60 FPS, tak je někde něco špatně. Ačko je samozřejmě případ zaklínače. ; 2) hral jsem jen jednicku. A po zkusenostech s ni nemam chut ani zkouset dvojku. ; 3) Zvlastni, presne takove questy jsem tam neustale potkaval. (seber 10 kytek, zabij 20 potvor, prezij ve stokach ...) ; 4) boj - ne, tohle mi proste nerozmluvis. Boj ma byt zabava, ne tupe klikani na cas. Od hry z 21. stoleti cekam vic.

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (math.y) (22.5.2012 23:51) reagovat
(jinak se omlouvam priznivcum diabla za tapetovani, ale proste jsem nemohl nechat tak dobrou hru, jakou Zaklínač je, nechat bez obhajoby) :-)

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (math.y) (22.5.2012 23:50) reagovat
...pouzivat paryrovani, uskakovani, kombinace znameni atd.. jo, chapu, ze tenhle styl boje neni to, co mohlo bejt, ale hlavni prednosti ty hry jsou nekde jinde. (ostatne klikni ve spravny cas je porad lepsi, nez jen 'klikni';) jediny, s cim u tvyho komentu muzu souhlasit bez vyhrad, je to, ze nacitani pri vstupu do baraku (ale hlavne) pri vylejzani z nej byla otrava. Nicméně, u dvojky už nic takovýho nenajdeš. Myslim, ze hra je pomerne dustojne pokracovani knizek, nevim, co se ti na tom nezda.

Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' Obrázek 'Diablo - 22-05-2012' (math.y) (22.5.2012 23:49) reagovat
...jit s modrymi pruhy, tak hrajes na stejne mape jinou misi, ale HLAVNE o tom, ze kdyz pak odjedes lodi pryc, tak skoncis v podstate jinde, nez kdyz jdes s veverkama, plnis uplne jiny ukoly atd.. 3) je inovativni taky v tom, ze questy nejsou jenom "jdi tam, zab tohohle, prines od nej tohle tomuhle, ten ti da to zajdi s tim se mnou a muzes jit ke krali" co se tyce bojovyho systemu, tak tam rezervy jsou, to je sice fakt,ale nevim, jak vam, mne nejtezsi obtiznost uz donutila...

Strana 1/2. 1 2 následující