Odebírat
|
|
Obrázek 'GTA logic - 07-06-2012'
(Ewain) RP (8.12.2017 21:18)
|
reagovat
|
Jó, kdo nehledal v GTA: Vice City Blistu Compact 3 dny ten neví co to je opravdovej boj |
|
|
Obrázek 'GTA logic - 07-06-2012'
(Ja^2) (10.6.2012 14:38)
|
reagovat
|
Nevim jak je to se spawnovacim algoritmem, ale ve 4ce to pry bylo kvuli tomu aby hrac mohl auto o ktere prisel hned nahradit (pokud o nej prisel). Pokud byl ale pomaly a nestihl to, musel hledat odznovu. Dokonce pry to v jakem aute jedete melo vliv na to jaka auta se spawnuji okolo, tzn ze pokud jedete v plecce tak se nebudou spawnovat sportaky. Takze se dalo postupne vyeskalovat jezdenim v lepsich a lepsich autech. Bez zaruky, mam to z wiki jak byla po mesici od vydani. |
|
|
Obrázek 'GTA logic - 07-06-2012'
(Nedos) RP (8.6.2012 19:25)
|
reagovat
|
Ale vždyť vydávají tak zabugovaný hry až to není hezký. |
|
|
Obrázek 'GTA logic - 07-06-2012'
(ffffffffuuuuu) (8.6.2012 18:20)
|
reagovat
|
Nedos: tos řekl pěknou blbost. Vývojáři nežijou ze vzduchu nebo pozitivní energie, ale z peněz. Aby měli peníze, lidi jejich hru musí koupit. |
|
|
Obrázek 'GTA logic - 07-06-2012'
(Nedos) RP (8.6.2012 15:11)
|
reagovat
|
Teo:Ono je ot o vývojářích, v rockstaru jsou tak neskutečný flákači, že se divím že ta firma ještě funguje. |
|
|
Obrázek 'GTA logic - 07-06-2012'
(Teo) RP (8.6.2012 9:15)
|
reagovat
|
Tiez by ma zaujimalo, ako to ma vyriesene Mafia II, pretoze tam sa taketo veci vobec nedeju (alebo som si to aspon nevsimol). Prislo mi to ovela realistickejsie, niekedy som isiel aj 3 minuty po dialnici v rovnakej kolone aut, ci som isiel rychlejsie alebo neskor spomalil, isli za mnou rovnake vozidla.. v GTA by sa davno odspawnovali |
|
|
Obrázek 'GTA logic - 07-06-2012'
(.:Gembler:.) RP (8.6.2012 7:20)
|
reagovat
|
Když se naspawnuje 8 aut naráz, tak se rozletěj po celý dálnici a s autem je to bez šance. Spawnbug (nebo taky trafficbug): kokrétně v SA se na křižovatce naspawnujou 4 policejni motorky, v gtaIV samý taxíky všude a pár copcarů. Dá se to vyřešit, že ve scriptu pro generování aut se udělá counter, kterej spočítá auta, která mají přijít na scénu, a když určitejch typů napočítá maximum, tak místo zbytku naloaduje nějaké jiné (bohužel většinou raritní, takže fail). Každopádně nejhorší traffic byl v SA, děsný |
|
|
Obrázek 'GTA logic - 07-06-2012'
(.:Gembler:.) RP (8.6.2012 7:07)
|
reagovat
|
hh gtačka mě vždycky bavila. Nejlepší byl traffic v gta3 a gtaIV, tam se to dalo předvídat co udělaj, ale vice city, už mělo tzv. bezohledný řidiče a generování bylo otravný tim, že se auta spawnovala na těch skoro nejhorších místech (třeba esíčko u Malibu clubu jsem projel čistě 3x za celou hru, jinak pokaždý se tam někdo pletl), nejdebilnějsí bylo SA. Ťukanec do auta - auto šlápne na brzdy a nedá se odtlačit, dálnice - jedině na motorce v odstavnym pruhu a u sjezdů přejíždět do středu. |
|
|
Obrázek 'GTA logic - 07-06-2012'
(Psyk) RP (8.6.2012 0:45)
|
reagovat
|
Však pokud si pamatuju tak u starších GTA ( 3, VC, SA ) byl nějakej cfg. soubor kde se dala pravděpodobnost výskytu aut trochu upravit. |
|
|
Obrázek 'GTA logic - 07-06-2012'
(TripC4) RP (7.6.2012 23:55)
|
reagovat
|
Je to pouze v logice vytváření provozu aut, které by stačilo mít konstatní pravděpodobnost vytvoření daného modelu auta bez ohledu na auta ve scéně již zobrazeny. Tato optimalizace, která bere modely již načtené a tak je opakuje však přišla evidentně vývojářům tak důležítá, že ji tam nechali. Na jejich obranu je nutno zmínit, že pro velikost světa a množství objektů je dynamické načítání nutnostní a při pohybu rychlým autem, by i na nadupaném stroji měli použité technologie problém to naloadovat. |
|
|
Obrázek 'GTA logic - 07-06-2012'
(Ellrohir) RP (7.6.2012 22:24)
|
reagovat
|
díky, kapitáne zřejmý...otázka ovšem je, proč tenhle systém "cacheování" aut nebylo možný v průběhu vývoje dalších a dalších dílů opustit? |
|
|
Obrázek 'GTA logic - 07-06-2012'
(Jalt) (7.6.2012 21:58)
|
reagovat
|
Důvod je prostý, milý Watsone. Doprava je generovaná z určitého omezeného počtu modelů aut, které se tudíž opakují, i když čas od času mění (některý model je vyhozen a nahrazen jiným, např. raritním). Jakmile je do dopravy zařazeno raritní auto, které hráč získá, tak se stane trvale dostupným - pod hráčem samozřejmě zmizet a být nahrazeno jiným nemůže - takže se generují i jeho kopie. A z toho plyne ono zdání, že to hra dělá naschvál. |
|
|
Obrázek 'GTA logic - 07-06-2012'
(drzka) (7.6.2012 21:44)
|
reagovat
|
ten poslední je z vice city |
|
|
Obrázek 'GTA logic - 07-06-2012'
(pc2005) (7.6.2012 20:28)
|
reagovat
|
Heh to byl problém už od první verze. |
|
|
Obrázek 'GTA logic - 07-06-2012'
(emsy) (7.6.2012 19:22)
|
reagovat
|
toto mala mafia trocha lepsie spravene, aj ked nie o moc |
|
|
Obrázek 'GTA logic - 07-06-2012'
(Arnie the Frolic) (7.6.2012 19:08)
|
reagovat
|
to mě na GTAčku vždycky dost vadilo. jedete, před sebou prázdná silnice, otočíte se dozadu na pronásledovatele, podíváte se zase dopředu a před váma náklaďák. mizení a náhodné generování lidí je prostě na pytel (ale chápu, že jinak by jich ve městě moc nezbylo po nějakém týdnu hraní |
|
|
Obrázek 'GTA logic - 07-06-2012'
(Nedos) RP (7.6.2012 19:06)
|
reagovat
|
není lepší když se honíte za takovým autem ono pak zajede za roh a když tam doběhnete tak ulice je uplně prázdná? |
|
|
Obrázek 'GTA logic - 07-06-2012'
(Hmm) (7.6.2012 19:02)
|
reagovat
|
Bobsik: a koho to trapi? ako to ubera na pointe? |
|
|
Obrázek 'GTA logic - 07-06-2012'
(Bobsik) RP (7.6.2012 18:55)
|
reagovat
|
akorat nekdo micha obrazky ze SA a ctverky ... |
|